Secretaría, Matrícula, Solicitudes, Circulares, Información, Comedor Escolar, Transporte Escolar, Libros de texto

PXA 2018-2019

PE e PXA

O PE do CEIP  de Arzúa foi aprobado en Consello Escolar o 14 de novembro, e terá validez durante os seguintes catro anos

A PXA é un documento que dirixe a programación do CEIP e é de obrigado cumprimento

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

Para máis información prema aquí

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Para máis información preme aquí

MENÚS SAUDABLES 2017-2018

Resultado de imagen de SETEMBRO

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicamos a LISTAXE DEFINITIVA do alumnado de Educación Primaria que vai recibir libros de texto do fondo solidario onde aparece a relación de libros que o alumno/a recibirá do  Ceip de Arzúa e polo tanto no ten que mercar.

Premendo aquí podedes consultar a LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, para o curso 2017-2018.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicamos a listaxe provisional do alumnado de Educación Primaria que vai recibir libros de texto do fondo solidario onde aparece o número de libros que lle corresponde a cada alumno/a.

Lembrámoslle que é unha LISTAXE PROVISIONAL, e que deben agardar a que se publique a listaxe definitiva na que aparecerán a relación de libros que o alumno/a recibirá do  Ceip de Arzúa e polo tanto no ten que mercar.

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DOS LIBROS DE TEXTO

XORNADA GASTRONÓMICA ITALIANA NO COMEDOR

TOCOULLES ESTA VEZ ORGANIZAR CON TAREIXA AS COCIÑEIRAS , OUTRO DÍA DE XORNADAS GASTRONÓMICAS, A DEGUSTACIÓN DE PRODUCTOS TÍPICOS DE ITALIA, . Buscamos música típica para poñer mentras xantamos.

VIVA A COMIDA ITALIANA!!!!

XORNADA GASTRONÓMICA INGLESA NO COMEDOR

TOCOULLES ESTA VEZ ORGANIZAR CON TAREIXA AS AULAS DE PRIMEIRO E SEGUNDO DE PRIMARIA , OUTRO DÍA DE XORNADAS GASTRONÓMICAS, A DEGUSTACIÓN DE PRODUCTOS TÍPICOS DE GRAN BRETAÑA... Decoramos o comedor con murais relativos aos productos ingleses. Buscamos música típica para poñer mentras xantamos.

XORNADA GASTRONÓMICA DE ENTROIDO NO COMEDOR

O 24 de febreiro tivemos o xantar de entroido no comedor escolar: cocido, filloas e orellas. Que rico estaba todo!!!

Tamén contamos cun servizo extra de colaborado e colaboradoras ataviados para o momento. Que sorpresa máis agradable!!!

Darlle as grazas ao personal de cociñas, ás nais e pai colaboradores de comedor, mestres e mestras colaboradores por facer isto posible.