Transporte Escolar

Transporte Escolar 2014-2015

Ante as novas instruccións por parte da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e O.U, sobre a xestión do Servizo de Transporte Escolar durante o curso 2014-2015, achegamos a seguinte documentación:

Circular informativa

Solicitude de autorización excepcional do uso de transporte

Igualmente lembrámoslles que a devandita información está a súa disposición na Dirección e Secretaría do Centro.

Transporte Escolar 2013-2014

Informamos á comunidade do Ceip de Arzúa da nova instrucción 3/2013 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e O.U, sobre a xestión do Servizo de Transporte Escolar no curso escolar 2013-2014:

-Circular informativa

-Solicitude de autorización excepcional do uso de transporte.

Recordámoslles que a documentación anterior está a súa disposición na Secretaría e Dirección do Centro.

SERVIZO DE TRANSPORTE ESCOLAR

Informamos a toda a comunidade educativa do Ceip de Arzúa sobre a nova instrucción 3/2012 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria pola que se establecen as liñas xerais da xestión do Servizo de Transporte Escolar no curso escolar 2012-2013:

-Circular informativa

-Solicitude de autorización do uso de transporte escolar

Igualmente recórdaselles que a devandita documentación está a súa disposición na Dirección e Secretaría do Centro.