ANPA "O FORMENTO"

Xuntanza coa dirección

Esta tarde a directiva DA AMPA o Formento mantivemos, a solicitude nossa, umha reuniom com a equipa directiva do CEIP, da qual vos informamos aqui brevemente (os detalhes de cada ponto irám-se desenvolvendo nos próximos dias).

O ponto principal foi apresentar a Directiva recentemente constituida na AMPA e, sobretodo, pôr à disposiçom da Direçom do CEIP o nosso trabalho, assi como captar as necessidades do centro que nos transmitissem.

A reuniom foi cordial e produtiva, surgindo ou aprofundando as conversas sohre algumhas linhas trabalho conjunto, acerca das quais vos informaremos em breve, umha por umha e pormenorizadamente. Foi no referente a material para o centro, alimentaçom, melhoria da comunicaçom e atençom ao alunado com necessidades de apoio.

Xuntanza coa dirección

OFERTA DE DONACIÓN/CESIÓN MATERIAL E ACTIVIDADES A REALIZAR

Estimadas familias:

Este año hemos vuelto a ofrecer al centro escolar el siguiente material y actividades:

1.- Pizarra digital y cañón.

2.- Ordenador de sobremesa.

3.- Mesa antibandáliza de ajedrez.

4.- Dos mesas de luz con material diverso para trabajar.

5. Dos mesas de Pin Pon.

6.- unos 70 chalecos de la talla 3 a 6 años.

7.- Compra y por tanto donación o cesión de purificadores de aire para el covid o cualquier otro material que precisen.

8.- Costear actividades que se precisen para el centro escolar y puedan ser trabajadas en proyectos del centro o como lineas transversales de la formación. (autores de libros, libros, profesionales del teatro, actividades de gestión emocional, etc)

Si algo de esto es aceptado o demandado por el centro escolar ya os informaremos.

Gracias y atentamente,

Directiva ANPA O FORMENTO

PROMESAS: anótate e pasa a pelota!

O MAGO BENXAMÍN

Un ano máis a ANPA agasállanos cunha actividade fin de curso, a actuación dun mago, o mago Benxamín. Todo moi relacionado co tema troncal a traballar este ano, o circo.
Nenos e nenas de todos os niveis quedaron abraiados da maioría dos trucos que se puideron ver, houbos protagonistas sorpresa como remi, Lois...
Que ben o fixeron!

Asamblea Extraordinaria Abierta- Viernes 18 de agosto

Estimados socios, no socios, nuevas familias y profesores del Ceip de Arzúa:

Este viernes 18 de agosto, a las 20:15 horas en el local del anpa realizaremos esta asamblea abierta para informaros sobra la situación del servicio de madrugadores e intentar dar respuesta a vuestras preguntas.

Gracias y atentamente,

ANPA O FORMENTO

ARZUÁNS DO ANO

Ao CEIP de Arzúa concédeselle a distinción de Arzuáns do ano xunto con outras dúas entidades desta vila.

É un recoñecemento á labor educativa do ensino público: traballamos por proxectos en varios programas de innovación educativa  dentro do Plan Proxecta, convocados pola Consellería de Educación. Dende o ano 2010 traballamos en varios programas:  Climántica, Sustentabilidade e Paisaxe, Xogade, Aliméntate Ben, Nós tamén creamos e Protexe aos animais, onde recibimos numerosos premios.

Pero o maior recoñecemento chegounos o pasado ano 2016 onde nos conceden o 1º PREMIO PLAN PROXECTA 2016, a nivel de toda Galicia.

Todos estes recoñecementos son posibles gracias á implicación de todas as familias, mestres e mestras, todos e cada un dos compoñentes da Comunidade Educativa destre centro pero, sobre todo, ao traballo incondicional e   motivador dos nosos nenos e nenas,  que poñendo en marcha un traballo en equipo ben feito, o traballo cooperativo onde se comparten coñecementos en moitas actividades onde son protagonistas , a educación en  valores e o desenvolvemento competencial.

Dende aquí quero facer chegar a NORABOA por este traballo en equipo ben feito, e que estamos todos e todas invitados á entrega desta distinción o sábado 4 de marzo na carpa do campo da feira ás 12 horas no acto da lectura do pregón da FdQ xa que TODOS E TODAS SOMOS PROTAGONISTAS.

Curso informática/ curso inglés

Comezou o curso de informática, que ten lugar no local da ANPA

Será impartido os mércores e xoves por personal da academia naranco de A Coruña.

Se tedes algunha idea sobre actividades a realizar para os nenos non dubidedes en comentárnolo a calquera dos que estamos na anpa.

Grazas

IMPORTANTE! CLASES APOIO INGLÉS Estimados pais e nais,Estamos organizando unhas clases de apoio de inglés dirixidas a nenos/as de 3º, 4º, 5º e 6º impartidas por unha profesora licenciada en Filoloxía Xermánica cunha longa experiencia neste tipo de actividades.As clases iniciaranse en xaneiro.Contarán cun máximo de 10 nenos por hora. Intentaremos non mesturar os cursos. Se isto non fose posible, 3º e 4º compartirían hora, de igual xeito que 5º e 6º.Desenvolveranse os xoves e venres de 17.30h a 19.30h (a organización dos grupos dependerá do número de nenos que se anoten para as clases)O prezo desta actividade é 25 € mes por unha hora semanal (27 € para nenos/as non socios da ANPA) e 45 € mes por dúas horas semanais (47 € para nenos/as non socios da ANPA).Pregámosvos que se estades interesados nesta actividade nolo fagades saber o máis axiña posible (data límite 11 de decembro). Cubride esta solicitude de inscrición  e mandádea polo/a voso/a neno/a ao centro.

ACTIVIDADE: CLASES REFORZO INGLÉS

NOME
N.º HORASSEMANAIS (indicar se se prefire unha ou dúas horas)

Atentamente,