2º Ciclo de Infantil

PORTADA DE "CANTARES GALLEGOS" DESEÑADA POLO ALUMNADO DE E. INFANTIL 5 ANOS

De "Cantares Gallegos" fixéronse moitas edicións e con portadas variadas.

O alumnado de E. Infantil de 5 anos atreveuse a deseñar a súa propia portada deste libro de Rosalía de Castro.

Mirade que ben lles quedaron!!

DESCUBRINDO HISTORIAS DO PAZO DE BRANDESO

Este venres, 8 de febreiro, seguindo coas actividades da "Aula por parroquias", descubrimos moitas anécdotas e historias da vida do pazo de Brandeso, grazas á colaboración desinteresada de Moncho. Este home é unha persoa afable que nos deleitou coas súas lembranzas; historias que lle contaba a súa avoa, que traballou neste pazo, e que non aparecen recollidas en ningún libro.

Nesta aventura acompañáronnos os nenos e nenas de Infantil 4 anos-B, que tamén viñeron coa súa mestra Finita escoitar estes relatos.

Grazas Moncho por estes minutos tan fermosos que nos regalaches!!

A AULA POR PARROQUIAS

O alumnado de Infantil-5 anos está a desenvolver o proxecto "A aula por parroquias". Trátase de que as familias, dos nenos e nenas desta aula de Infantil, lles expliquen na aula cousas do patrimonio cultural de Arzúa. Da parroquia de Villantime veu unha nai que lles contou o "San Queremos", unha festa moi peculiar e con raíces moi galegas. E, claro, a música non podía faltar!! Aquí vos deixamos unha mostra do que estamos gozando estes días con estas aportacións das familias do noso alumnado.

Estes son algúns dos traballos que están traendo os nenos e nenas de E. Infantil de 5 anos e que logo lles explican ao resto dos compañeiros e compañeiras.

OS NENOS E NENAS DE INFANTIL DESÉXANVOS BO NADAL!

Con este pequeno vídeo queremos amosarvos un pequeno resumo do noso festival de Nadal.

Que artistas son estes pequech@s!

SAÍDA AO DIVIERTTPARK!

O martes e o mércores os nenos e nenas de infantil fomos ao DivierTTPark de Santiago, onde nos divertimos, fomentamos a actividade física e a educación vial.

Os máis pequen@s conduciron coches ou triciclos eléctricos nunha vía sinalizada con liñas, sinais, semáforos, pasos de peóns, etc.

Bailamos, xogamos nas casiñas e os máis atrevidos subiron no circuíto Multiaventura onde gozaron de toda unha serie de obstáculos e mostraron as súas destrezas.

En definitiva, pasámolo xenial!

No seguinte vídeo podédelo comprobar!

ARZÚA, UN MUNDO POR DESCUBRIR

As nenas e nenos de Infantil de 5 anos empezaron a traballar o eixe temático deste curso: "Patrimonio cultural de Arzúa", e fixeron este mural que reflicte a súa maneira de ver a vila na que viven.

Manualidades de circo!

Os nenos e as nenas de 5 anos do noso cole comezaron a súa investigación sobre a vida no circo vendo primeiro que artistas traballan nel e con debuxos dos/as mesmos/as e unhas fotografías súas, fixeron uns imáns para a neveira moi divertidos e tamén uns monicreques de dedos con forma de paiasos moi paveros:

FRESAAAS!! Mmmmmmmmm....

Coa chegada da primavera e a donación  dunhas plantiñas de fresas por parte dunha familia dos meus peques,  @s alumn@s de 5 anos adicamosnos a xardineria.

Unha experiencia moi productiva; tan ben o fixemos que as nosas plantas  xa comezan a dar os seus froitos!! Ollade ollade...

FELIZ E DOCE PASCUA

Chegaron as vacacións de Semana Santa e os nenos e as nenas de 4 e 5 Anos fixeron para tal ocasión uns pitiños moi  "doces" e unhas postais especiais.

MARISQUEANDO POR NOIA!

Eran as 9: 00 da mañan do dia 15 de marzo de 2017... e ali , na porta do cole estabamos preparados os peques de 4 e 5 anos coas nosas mochilas e as nosas botas de goma para irnos a marisquear e a coñecer moreas de cousas sobre as ameixas e berberechos, técnicas  e aparellos pesqueiros e sobre todo a importancia dunha boa alimentación !

E ALÁ  MARCHAMOS RUMBO NOIAAAA!!