AULA VIRTUAL CEIP DE ARZÚA

ACCÉDESE COMO CONVIDADO

DIVULGACIÓN:Blogs do PLAN PROXECTA

Todos os traballos feitos dentro do Plan Proxecta polos noso alumnado, partindo de que son progrmas desenvolvidos por eles mesmos, onde só eles son os protagonistas, aparecen nos seguintes blogs, ademais de publicalos na páxina web do colexio.

Navegade e perdedevos pola inmesa produción dos vosos fillos e fillas, que xunto coa vosa colaboración, xa foron agasallados con algún que outro premio.

Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

Asamblea Extraordinaria Abierta- Viernes 18 de agosto

Estimados socios, no socios, nuevas familias y profesores del Ceip de Arzúa:

Este viernes 18 de agosto, a las 20:15 horas en el local del anpa realizaremos esta asamblea abierta para informaros sobra la situación del servicio de madrugadores e intentar dar respuesta a vuestras preguntas.

Gracias y atentamente,

ANPA O FORMENTO

CORRECION DE ERROS NA LISTA DE LIBROS DE 4º EDUCACIÓN INFANTIL

CORRECIÓN DE ERRO NO ISBN DO LIBRO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

Sirabún 3 anos, Editorial Edelvives

O novo ISBN É 978-84-9046-159-4

en língua galega

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicamos a LISTAXE DEFINITIVA do alumnado de Educación Primaria que vai recibir libros de texto do fondo solidario onde aparece a relación de libros que o alumno/a recibirá do  Ceip de Arzúa e polo tanto no ten que mercar.

Premendo aquí podedes consultar a LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, para o curso 2017-2018.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicamos a listaxe provisional do alumnado de Educación Primaria que vai recibir libros de texto do fondo solidario onde aparece o número de libros que lle corresponde a cada alumno/a.

Lembrámoslle que é unha LISTAXE PROVISIONAL, e que deben agardar a que se publique a listaxe definitiva na que aparecerán a relación de libros que o alumno/a recibirá do  Ceip de Arzúa e polo tanto no ten que mercar.

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DOS LIBROS DE TEXTO

FESTA FIN DE CURSO 2016-17

MADRUGADORES

Infórmase que está aberto o prazo de solicitude para programa de Madrugadores no CEIP de Arzúa,  rematando o  30 de xuño.

Para facer as incricións pasar polo centro para recoller a solicitude e posteriormente entregalo no concello.