Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

CHARLA SOBRE O ACOSO ESCOLAR

Dentro do Plan Director para a Convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornosoutra das temáticas solicitadas polo CEIP de Arzúa foi a de Acoso Escolar, a cal se levou a cabo o día 2 de maio con motivo do "Día Internacional contra o Acoso Escolar".

Tratouse o concepto de Acoso Escolar ou Bullying, falando dos tipos de Acoso, dos seus comportamentos, características, causas e o impacto que teñen os medios de comunicación neste tema. Fíxose tamén mención tamén a diversas noticias relacionadas con este tema.

Para ver a presentación preme aquí ou no documento adxunto.

DÍA DE EUROPA NO PRIMEIRO NIVEL DE PRIMARIA

O día 9 de maio celébrase o DÍA DE EUROPA, e no cole traballamos o tema dunha maneira lúdica e activa: investigamos, debuxamos, escribimos...un montón de cousa para saber un pouco máis e fomentar os valores europeos.

Preme na imaxe se queredes ver os nosos traballos:

CONCURSO DE MEDIO AMBIENTE

O alumnado 1º de EP participou nun concurso de medio ambiente cun traballo exposto no corredor para loitar pola boa saúde do noso planeta Terra, titulado EU SOÑEI

Para saber máis preme na imaxe

COPLA DE ANTÓN FRAGUAS ILUSTRADA

PARA LEVAR A CABO O MURAL DA ENTRADA QUE NOS TOCOU AOS NENOS E NENAS DE PRIMEIRO NIVEL LEMOS COPLAS DO COÑECIDO CANCIONEIRO DE COTOBADE DE ANTÓN FRAGUAS, A ELEXIDA ILUSTRÁMOLA DE MOITAS MANEIRAS, PARA LOGO ELEXIR A MELLOR OPCIÓN PARA POÑER.

PARTIMOS DUN DEBUXO/CARICATURA QUE NOS FIXO UN PROFE SÓ PARA NÓS POLO QUE MOITÍSIMAS GRACIAS.

Se queredes ver máis premede na imaxe de Antón Fraguas

CONMEMORANDO AS LETRAS GALEGAS

O noso colexio comezou hoxe coas actividades organizadas para conmemorar as Letras Galegas.

O alumnado de 1º E.Primaria realizou este fermoso mural.

A compañía de teatro Galeatro veu representar no noso salón de actos a peza teatral "O xogo das letras". Esta obra conta a historia de Xan, un rapaz que vai participar a un concurso coa intención de levar o premio final. Para iso, ten que superar unha serie de probas relacionadas coa cultura, a literatura e a xeografía galegas. Os actores contaron, nalgúns momentos, coa inestimable axuda do público.

O pase que fixeron para E. Primaria tamén tivo momentos moi simpáticos e o alumnado gozou coas ocorrencias da presentadora e de Xan, o protagonista da obra.

Grazas á Compañía de teatro Galeatro por esta proposta tan orixinal e motivadora, que nos achegou dunha maneira lúdica á vida e obra do autor Antonio Fraguas, a quen se lle dedica este ano 2019 o Día das Letras Galegas. Entendemos a dificultade que supoñía presentar a figura homenaxeada ao público infantil.

Dámoslle as grazas tamén ao Concello de Arzúa por sufragar os gastos derivados desta actividade.

DÍA DO LIBRO

É unha conmemoración anual que se celebra o 23 de abril, día do falecemento de Miguel de Cervantes, coa idea de fomentar a lectura e promover o libro como unha ferramenta esencial de enriquecimento cultural. Idea que souberon expresar moi ben os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria neste orixinal e creativo mural con frases e debuxos que destacan a importancia dos libros.

Con este mesmo motivo, e cando as condicións meteorolóxicas o permitiron, celebramos no noso centro a tradicional xornada de "Comparticontos" (ou Apadriñamento Lector) da que disfrutaron tanto o alumnado máis novo como os máis maiores. Nesta actividade o alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria fixo unha representación por grupos de dez contos escollidos por eles mesmos ao resto dos alumnos e alumnas do colexio. Esta xornada de lecturas compartidas tivo lugar no patio do centro, como xa vén sendo habitual, e conxugou dramatización, narración oral e incluso música como elementos motivadores destinados a espertar o interese polos libros e pola lectura. Obxectivo que pensamos que se acadou satisfactoriamente como se pode comprobar nas seguintes imaxes.

O maís forteO máis forte

Yo soy el rey

Platero y yo

A casa grande

A manchas ou a raias?

Paco Papán

Olaf

Corre, corre cabaciña

Vida secreta de las mamás

A viaxe das bolboretas

Grazas a todas e a todos pola vosa colaboración e participación, e por facer desta xornada unha oportunidade marabillosa de gozar da lectura e dos libros.