Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

Plan Director: violencia de xénero

O xoves 15 e venres 16 de novembro levouse a cabo un dos temas do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos: a violencia de xénero. Esta actividade consistiu nunha charla dirixida ao alumnado de 5º e 6º de Primaria e levouna a cabo un membro do corpo da Garda Civil.

As liñas básicas a desenvolver foron as seguintes:

- Facilitar información xeral ao alumnado sobre os principais problemas de seguridade que lles afectan como colectivo, prestando especial atención a aspectos como:

. violencia de xénero

. Prevención dos riscos de seguridade asociados ás novas tecnoloxías e ao uso de redes sociais, especialmente os relacionados coa difusión de contidos poe medio de teléfonos móbiles.

- Sensibilizar e orientar ao alumnado sobre aqueles comportamentos que poden derivar en accións delictivas ou violentas, fomentando os valores de responsabilidade, igualdade, respeto e convivencia.

- Facilitarlles ferramentas para a prevención de conflitos e para evitar o risco de converterse en vítimas de delitos.

- Inculcar a necesidade de comunicar ou solicitar axuda aos pais e profesores, respecto dos feitos que se produzan no interior ou fóra do recinto escolar, cando a gravidade da situación o aconselle.

- Mellorar o seu coñecemento e confianza en relación co funcionamento das Forzas e Corpos de Seguridade e o servizo público que prestan á comunidade, así como as distintas canles de comunicación coas mesmas.

Preme aquí

Proba

erfgaegraerga

FESTIVIDADE DO 1 E 2 DE NOVEMBRO EN ARZÚA

Este curso, o alumnado de 5º e 6º de E. Primaria realizou unha enquisa entre os nosos maiores para saber como se festexaba o Magosto e o Samaín na nosa contorna. O resultado está recollido nesta presentación e no mural. As nenas e nenos de E. Infantil, 1º, 2º ,3º e 4º de E. Primaria ilustraron despois os apartados nos que dividimos este mural.

CLICAR AQUÍ

NAVEGA CON RUMBO POLO CIBERESPAZO

Hoxe levouse a cabo a actividade " Navega con Rumbo" para o alumnado de 5º e 6º de Primaria.

Falouse do que é internet, das estafas, bulos e enganos que poden levarse a cabo neste medio.

Da importancia das nosas publicacións, así como o feito de falar con descoñecidos a través da rede

A nosa privacidade é o máis importante

Apareceron tamén os conceptos de Ciberbullying ou ciberacoso e Sexting

En xeral, unhas recomendacións

E a quen debemos acudir cando temos algún problema na rede

MAGOSTO

O venres 9 celebramos o Magosto!

Comezamos o día do máis divertido... cun montón de xogos!

Xogamos á mariola, á ra, ao pano, aos sacos, aos aros musicais, aos birlos... e un montón de xogos máis!

Rematamos a celebración da mellor maneira posible: degustando unhas riquísimas castañas  asadas! Cada neno e nena colleu a súa caixiña ou cucurucho, e saboreamos este produto típico do outono tan saboroso!

Foi un día no que gozamos moitísimo todos/as xuntos/as con xogos e castañas!

OS DE PRIMEIRO NO MAGOSTO DO COLE

Se queres ver como o pasamos preme na imaxe

SEMANA DA CIENCIA EN PRIMEIRO NIVEL

SAMAÍN

Un ano máis festexamos o ansiado Samaín!

Mirade que chulo o mural da entrada que fixeron as alumnas e alumnos de 6º A. Nel amósase a tradición celta desta celebración. Noraboa!

Cada nivel estudou, traballou e aprendeu sobre esta celebración. Pero desta vez centrámonos máis sobre os costumes e tradicións destas datas na nosa contorna. O motivo é que este ano a temática xira arredor do "PATRIMONIO CULTURAL DE ARZÚA".

Ambientáronse os corredores con cabazas, vasoiras e os colares de castañas cocidas típicos da zona. Mirade que chulo!

E, por suposto,  a nosa Biblioteca tamén se ambientou para a ocasión con este castelo encantado que tiña un montón de contos de medo!

Os nenos e nenas de Educación Infantil ademais viron unha peli de medo, bailaron e pasárono xenial!