CEIP DE ARZÚA

Libros de texto 2021-22

BIBLIOTECAS ESCOLARES/EQUIPOS DINAMIZACIÓN

OFERTA ACTIVIDADES MUNICIPAIS 2021-2022

AXUDAS DE APOIO AO ESTUDO PARA O ANO 2021 (CONCELLO DE ARZÚA)

Os servizos sociais comunitarios do Concello de Arzúa INFORMAN da CONVOCATORIA DE AXUDAS DE APOIO AO ESTUDO PARA O ANO 2021.

REUNIÓNS INFORMATIVAS PARA FAMILIAS

HORARIOS DE REUNIÓNS PARA FAMILIAS DO ALUMNADO MATRICULADO NO CENTRO

DÍA

NIVEL

VENRES 3 DE SETEMBRO

2º A e 2º B PRIMARIA

VENRES 3 DE SETEMBRO

3º e 4º  PRIMARIA

LUNS 7 DE SETEMBRO

1º A e 1º B PRIMARIA

LUNS 7 DE SETEMBRO

5º e 6º  PRIMARIA

MARTES 7 DE SETEMBRO

10:00H

4 e 5 anos (5º e 6º de INFANTIL)

MARTES 7 DE SETEMBRO

3 anos (4º de INFANTIL)

Estas reunións levaranse a cabo baixo as normas de seguridade seguintes:

- Un único asistente por alumno/a.

- Separación entre cadeiras dun mínimo de 1,5 metros.

- Obrigatorio o uso de máscara entre os asistentes.

- Limpeza e desinfección.

Grazas pola vosa colaboración.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

RECORDATORIO:

Aquelas familias de 1º e 2º de Primaria que non pasaron a recoller os vales para adquirir libros de texto e/ou material escolar, deberán facelo á maior brevidade posible. Se non son recollidos agora quedarían para o mes de setembro.

O mesmo para as familias de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, en canto á recollida dos vales para material escolar.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Saíron publicadas as listaxes definitivas de admitidos e excuídos do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. Nestas listaxes constan OS LIBROS CONCRETOS ASIGNADOS A CADA ALUMNO/A.

ANEXO II MODELO DE AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS PARA OS/AS USUARIOS/AS DO COMEDOR ESCOLAR

EMPRÉGASE A RENDA DO 2020, do seguinte xeito:

casiña 435+casiña 460-casiña 595=X

Descargar o ANEXO II AQUÍ

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021-2022

Según a INSTRUCIÓN 2/2021, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa, ábrese o prazo de admisión de membros da comunidade educativa do CEIP de Arzúa, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2021-2022.

ENTREGA DE DIPLOMAS E AGRADECEMENTO AO ALUMNADO VOLUNTARIO DA BIBLIOTECA

O Equipo de Biblioteca quere agradecerlle a este grupo de 10 nenas e nenos de 5º de E.P. o seu labor de compromiso e colaboración coa biblioteca do cole. Estas alumnas e alumnos participaron no programa de "Bibliotecas Escolares Solidarias" que promove o voluntariado cultural relacionado coas bibliotecas escolares e a lectura.Unha iniciativa moi interesante porque forma aos nosos nenos e nenas en actitudes de solidariedade e compromiso co seu entorno máis próximo.

A actividade principal dos biblioaxudantes centrouse este curso nos contacontos ao alumnado de Educación Infantil; actividade que lles esixe certo esforzo e renuncia pero que tamén lles deu moitas satisfaccións e lles reportou un enriquecemento persoal.

O alumnado colaborador da Biblioteca tamén veu recoñecido o seu traballo cun Diploma outorgado pola Dirección Xeral de Centros e Recursos e a Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado, e  recibiu ademais uns pequenos agasallos que buscaban agradecer o seu esforzo e a súa entrega.

Grazas polo voso labor xeneroso e altruísta.Esperamos que fose unha experiencia positiva e que contribuíse ao voso crecemento persoal.

MOITAS GRAZAS E FELIZ VERÁN!

DÍA MUNDIAL DO MEDIOAMBIENTE

O Día Mundial do Medio Ambiente é o maior evento da ONU para o fomento da acción en favor da conservación do medioambiente. Conmemórase o 5 de xuño e celebrouse  por primeira vez en 1974 onde se insta a gobernos e organizacións a que "emprendan actividades que reafirmen a súa preocupación pola protección e a mellora do medioambiente, con miras a facer máis profunda a conciencia dos problemas do medioambiente."

O alumnado do CEIP de Arzúa quixémonos sumar a este loita e elaboramos este mural colectivo que leva por título "ESTAMOS A TEMPO..."

E como aínda estamos a tempo de protexer o que queda e reparar o danado, cada aula rotulou e debuxou diferentes lemas que axudarán nesta importante loita, creando así a forma dun reloxo:

1. Non tires lixo ao chan.

2. Reutiliza todo o que poidas.

3. Utiliza a auga de xeito responsable.

4. Recicla para xerar novos produtos.

5. Utiliza o papel reciclado.

6. Aproveita a luz natural.

7. Reduce o uso de envases.

8. Evita o uso das bolsas de plástico.

9. Aposta polo transporte público e as bicicletas.

10. Desconecta os aparellos eléctricos que non uses.

11. Planta árbores para reducir o quencemento global.

12. Evita utilizar produtos químicos.

LECTURAS RECOMENDADAS PARA O VERÁN

Os equipos de Dinamización Lingüística e Biblioteca fixemos unha selección de lecturas que desexamos sexan do voso interese. Durante as vacacións temos máis tempo libre e podemos ler máis. Ler no verán é moi beneficioso para non perder as habilidades de lectura adquiridas, para gañar destreza lectora e ampliar vocabulario. Ademais é un bo momento para descubrir historias que nos permitan viaxar a mundos fantásticos, coñecer outras culturas, vivir diferentes aventuras...

Por iso, este verán "Se queres aventura, lánzate á lectura".

Para poder ver as lecturas recomendadas fai click na seguinte imaxe: