Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO DO CURSO 2018/2019

A entrega de libros de texto do Fondo solidario levarase a cabo o día do comezo das clases (12 de setembro). A información relativa á recollida será dada polos respectivos titor@s.

No momento de recollida dos libros, o representante legal do alumnado deberá asinar un documento de entrega.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

As persoas interesadas poderán reclamar nos (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional (Orde do 9 de maio de 2018).

Pincha para ver a listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto.

Non hai alumnado excluído.

MEDALLAS NOS XOGOS DE PRIMAVERA

Xa é dia 19 e toca entrega de medallas despois dunha durisimas xornadas de competición... pero xa sabemos que o máis importante é PARTICIPAR e DIVERTIRSE!!!

ANEXO II-MODELO DE AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS (COMEDOR ESCOLAR)

Pincha no enlace para poder descargar e imprimir o modelo de autodeclaración.

RECOMENDACIÓNS VERÁN

PROGRAMA FESTIVAL DE FIN DE CURSO