DIVULGACIÓN:Blogs do PLAN PROXECTA

Todos os traballos feitos dentro do Plan Proxecta polos noso alumnado, partindo de que son progrmas desenvolvidos por eles mesmos, onde só eles son os protagonistas, aparecen nos seguintes blogs, ademais de publicalos na páxina web do colexio.

Navegade e perdedevos pola inmesa produción dos vosos fillos e fillas, que xunto coa vosa colaboración, xa foron agasallados con algún que outro premio.

Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

ACTIVIDADES DE REPASO

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicamos a listaxe definitiva do alumnado de Educación Primaria que solicitou o fondo solidario de libros de texto para o curso 2016/2017.

Lembrámoslles que na listaxes publícase a relación de libros de texto que o alumno/a recibirá do Ceip de Arzúa e que polo tanto non ten que mercar.

Informámoslles que o alumnado que na listaxe definitiva,  non ten asignado ningún libro, deberá agardar novas instruccións.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicamos a listaxe provisional do alumnado de Educación Primaria que vai recibir libros de texto do fondo solidario.

Lembrámoslles que é unha listaxe PROVISIONAL e que deben agardar á listaxe definitiva que se publicará na vindeira semana.

Nesta listaxe, publícase a relación de libros que o alumno/a recibirá do Ceip de Arzúa, e que polo tanto non ten que mercar.

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Nota informativa

Recordámoslles que poderán recoller os vales dos libros de texto de 1º e 2º de primaria e os de material escolar o día VENRES 8 DE XULLO, en horario de 11 a 14 horas.

SAÍDA FIN DE CURSO DE 4º DE EP

XA TEMOS UNHA ENTRADA NO BLOG DE AULA DE 4º NIVEL SOBRE A FANTÁSTICA SAÍDA A CANTABRIA PARA VER DE PRETO E VIVIR INTENSAMENTE A PREHISTORIA

Preme no seguinte enlace

SAÍDA FIN DE CURSO DE 4º DE EP

Preme no seguinte enlace

FESTIVAL FIN DE CURSO

Xa chegou o final doutro periodo escolar, e como tradición toca a celebración do festival de fin de curso onde se poñen de manifesto as dotes artisticas de cada grupo de rapaces e rapazas, acompañadas sempre dunha entrega incondicional do profesorado para chegar a un exitazo rotundo...

Tamén supón a despedida dun grupo de 32 alumnos e alumnas que se van para o IES, empezan outra nova etapa nas súas vidas..aos que lles desexamos moita e boa sorte, recibindo unha fermosa mensaxe que así o reflexa en maorí, dentro dunha marabillosa danza aborixe representada polos nenos e nenas de 4º de primaria

Para ver máis preme aquí

SAÍDA FIN DE CURSO DE 6ºB

Os nenos e nenas de 6ºB fixeron unha saída a Carnota os días 9 e 10 de xuño, visitando fermosas paisaxes galegas.

Reforzaron a súa aprendixaze vendo e estando alí, vivíndoo intensamemente xunto cos seus mestres Antón e Remy, ademais de porlle fin a súa andaina no CEIP de Arzúa.

DESEXÁMOSVOS MOITA SORTE NA NOVA AVENTURA!