Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

CHIQUITECTOS E CHIQUITECTAS no 2º NIVEL DE EP ...Un mergullo o mundo da arquitectura!

Para comenzar con este proxecto imos de excursión a Santiago, á Cidade da Cultura, para asistir a un taller ARGALLAR, este mércores e continuaremos con actividades na clase.

Se tedes curiosidade en todo o traballo que estamos a facer, preme na seguinte imaxe, onde todo empezou!

ASIGNACIÓN DE AUXILIAR DE CONVERSA PARA O CURSO 2019-2020

No curso 2019-2020 temos asignado un Auxiliar de Conversa, compartido co IES de Arzúa, durante 16 horas semanais (4 horas máis que o curso pasado), que comezará a súa labor o 1 de outubro de 2019 e rematará o 31 de maio de 2020.

III EDICIÓN DO CONCURSO DE DEBUXO ORGANIZADO POR AECA

A Asociación de Empresarios da Comarca de Arzúa (AECA) vén de convocar a III Edición do Concurso de Debuxo en colaboración co CEIP de Arzúa.

Os gañadores desta Edición foron:

- Paula Ponte Martínez, de 1º de primaria.

- Raúl Veleiro Torres, de 5º de primaria.

Noraboa aos dous!

PREMIO DO CONCURSO DE DEBUXO RAEE

O alumnado de 6º de Educación Infantil vén de participar nun concurso de debuxo para concienciar aos nenos e nenas sobre a reciclaxe dos aparellos electrónicos, convocado pola Consellería de Medio Ambiente, para incidir na importancia de realizar un correcto reciclaxe dos residuos de aparellos eléctricos e electrónicos (RAEE)  tanto para garantir a saúde do planeta como pola nosa propia saúde.

O obxectivo desta campaña de sensibilización, posta en marcha da man de "Os Bolechas", é educar e fomentar entre as novas xeracións os hábitos relacionados coa recuperación destes residuos.

Con este fin, os populares personaxes infantís convertéronse nos Electrecos, superheroes da reciclaxe dos RAEE (Residuos de Aparellos Eléctricos e Electrónicos): EcoCarlos, EcoPili, EcoLoli, EcoBraulio, EcoSonia e EcoTatá.

E debérono facer moi moi ben porque obtiveron premio! Un ordenador portátil para a aula.

Noraboa aos nenos/nenas e tamén á profe por fomentar este tipo de iniciativas.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2019/2020

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO-Listaxe provisional de admitidos

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO-Listaxe provisional de excluídos

Para reclamacións: nos dous días seguintes á publicación das listaxes provisionais.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2018-2019

O venres, 21 de xuño celebramos o ansiado Festival de Fin de Curso!

Foi un día cheo de emoción e nervios. Quixemos despedirnos deste curso escolar con moita alegría, e que mellor maneira de facelo, que con música, baile e diversión!

Comezamos polos máis pequechos, os nenos e nenas de Educación Infantil que bailaron ao son de Vacas Lobotómicas.

Os rapaces e rapazas de 1º bailaron un remix tradicional – moderno moi divertido!: "Danza galega", "Marcha, marcha", "Babyshark", "Calma" e "Vivir la vida".

Os nenos e nenas de 2º deleitáronnos coa coreografía de "Madre Tierra".

Logo, tocoulle o turno aos rapaces e rapazas de 3º, que interpretaron "La venda".

Os nenos e nenas de 4º bailaron "Tu cintura".

Os rapaces e rapazas de 5º interpretaron un remix moi moderno: "New rules", "Happier", "We will rock you".

O alumnado de 6º, bailou un remix moi divertido e orixinal: "No importa que llueva", "Bajo el mismo sol".

Para finalizar, demos paso á entrega das orlas ao alumnado de 6º para que leven un recordo dos seus compañeiros, compañeiras, mestres e mestras que os acompañaros nesta andaina.

E como peche do acto, o noso mestre Iván, acompañado dalgúns nenos dedicáronlle unha peza musical a todos os nenos e nenas de 6º.

Pasámolo xenial rodeados de todos os nosos compañeiros e compañeiras, mestres e mestras, e a compañía de familiares e amigos. Grazas a todos e a todas por facer posible que despedísemos da mellor maneira este curso escolar 2018-2019!

"As pontes unen; educar é unir"

Feliz verán!