Benvidas e benvidos!

Esta é a nova páxina do CEIP de Arzúa, aberta a toda a comunidade educativa. Grazas pola vosa visita, agardamos que vos sintades ben representados nela. Un saúdo
Un centro do ensino público galego ao servizo da infancia e da súa formación  para a conquista do seu futuro dentro da sociedade.

TELÉFONO DE CONTACTO:

[Enlace á web antiga]

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

As persoas interesadas poderán reclamar nos (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional (Orde do 9 de maio de 2018).

Pincha para ver a listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto.

Non hai alumnado excluído.

MEDALLAS NOS XOGOS DE PRIMAVERA

Xa é dia 19 e toca entrega de medallas despois dunha durisimas xornadas de competición... pero xa sabemos que o máis importante é PARTICIPAR e DIVERTIRSE!!!

ANEXO II-MODELO DE AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS (COMEDOR ESCOLAR)

Pincha no enlace para poder descargar e imprimir o modelo de autodeclaración.

RECOMENDACIÓNS VERÁN

PROGRAMA FESTIVAL DE FIN DE CURSO

O MAGO BENXAMÍN

Un ano máis a ANPA agasállanos cunha actividade fin de curso, a actuación dun mago, o mago Benxamín. Todo moi relacionado co tema troncal a traballar este ano, o circo.
Nenos e nenas de todos os niveis quedaron abraiados da maioría dos trucos que se puideron ver, houbos protagonistas sorpresa como remi, Lois...
Que ben o fixeron!