1º Ciclo Prim., 1º Curso, 2º Ciclo Prim., 2º Curso, 3 anos, 3º Ciclo Prim., 3º Curso, 4 anos, 4º Curso, 5 anos, 5º Curso, 6º Curso, Ed. Física, Ed. INFANTIL, Ed. Musical, Escolares, Idioma estranxeiro, Novas, Recursos

PRÁCTICA DE SEPARACIÓN DE MESTURAS

O alumnado de 6ºA e 6º B fixeron esta semana unha práctica para separar mesturas. As técnicas empregadas foron: a decantación, a separación magnética, a cristalización, o cribado e o filtrado.

Esta práctica serviunos tamén para familiarizarnos co material de laboratorio: funil de decantación, vasos de precipitados, matraz Erlenmeyer, filtros, embudo, cápsulas de cristalización...

OS NENOS E NENAS DE 2º NIVEL XA ESTAMOS DENTRO DA EUROPE CODE WEEK

A EUROPE CODE WEEK é un evento a nivel dos estados da UE, unha iniciativa que pretende achegar a todos e todas, especialmente, aos máis pequenos/as, a programación informática e a alfabetización dixital dunha maneira divertida e atractiva.

A proxima edición de CODE WEEK celebrarase entre o 5 eo 20 de outubre.

Aprender a programar axúdanos a comprender o noso mundo actual, altamente tecnificado e sometido a grandes cambios tecnolóxicos

Para seguir o seu desenvolvemento preme na seguinte imaxe

CHIQUITECTOS E CHIQUITECTAS no 2º NIVEL DE EP ...Un mergullo o mundo da arquitectura!

Para comenzar con este proxecto imos de excursión a Santiago, á Cidade da Cultura, para asistir a un taller ARGALLAR, este mércores e continuaremos con actividades na clase.

Se tedes curiosidade en todo o traballo que estamos a facer, preme na seguinte imaxe, onde todo empezou!

TIPOS DE ENERXÍA