Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. Física, Ed. INFANTIL, Idioma estranxeiro, 3 anos, 4 anos, 5 anos, Recursos, Novas, Ed. Musical, 1º Ciclo Prim., 2º Ciclo Prim., 3º Ciclo Prim.

FAIRWAY: O NOSO CAMIÑO DE SANTIAGO

No Pazo de Congresos de Santiago acudimos unha representación de 6ºB a recoller VARIOS premios pola nosa participación nun concurso de FAIRWAY, organizado dentro do FÓRUM do camiño de Santiago.

Para ver máis preme aquí

SAÍDA A SANTIAGO DE COMPOSTELA: CINE E CATEDRAL

SAMAÍN EN SEXTO B

SE QUERES VERNOS EN DIRECTO FAI UN CLICK  NA IMAXE

REGUEIFESTA

Xa estamos os nenos e nenas de 5º en plena celebración!!!!

acadaremso algún premio?

COIDAMOS QUE SÍ !!!!

NATUREZA, CREATIVIDADE, DIVERSIÓN E FROITA

Para inculcar nos/as máis cativos/as valores como a ecoloxía e o respecto pola natureza e todos os seus seres, é indubidable que se precisa da actuación das familias. Por iso na aula de 4 anos do noso cole propuxémoslles aos pais e as nais que elaborasen cos/as pequenos/as "debuxos" con froita na merenda e logo lle mandases fotos á titora. Todos e todas escolleron o tema da primavera, a natureza ou os animais para as súas "obras". A participación foi estupenda e os resultados inmellorables.
Ollade que creacións tan orixinais!

O PARLAMENTO DE GALICIA

Novos traballos sobre o Parlamento de Galicia no blogue de 5º, se queredes velos preme na imaxe

ARZUÁNS DO ANO

Ao CEIP de Arzúa concédeselle a distinción de Arzuáns do ano xunto con outras dúas entidades desta vila.

É un recoñecemento á labor educativa do ensino público: traballamos por proxectos en varios programas de innovación educativa  dentro do Plan Proxecta, convocados pola Consellería de Educación. Dende o ano 2010 traballamos en varios programas:  Climántica, Sustentabilidade e Paisaxe, Xogade, Aliméntate Ben, Nós tamén creamos e Protexe aos animais, onde recibimos numerosos premios.

Pero o maior recoñecemento chegounos o pasado ano 2016 onde nos conceden o 1º PREMIO PLAN PROXECTA 2016, a nivel de toda Galicia.

Todos estes recoñecementos son posibles gracias á implicación de todas as familias, mestres e mestras, todos e cada un dos compoñentes da Comunidade Educativa destre centro pero, sobre todo, ao traballo incondicional e   motivador dos nosos nenos e nenas,  que poñendo en marcha un traballo en equipo ben feito, o traballo cooperativo onde se comparten coñecementos en moitas actividades onde son protagonistas , a educación en  valores e o desenvolvemento competencial.

Dende aquí quero facer chegar a NORABOA por este traballo en equipo ben feito, e que estamos todos e todas invitados á entrega desta distinción o sábado 4 de marzo na carpa do campo da feira ás 12 horas no acto da lectura do pregón da FdQ xa que TODOS E TODAS SOMOS PROTAGONISTAS.

2017:O ANO DE CARLOS CASARES

Este ano é o de Carlos Casares.

Despois da lectura no nadal dun libro deste autor "A galiña azul" imos facer unha pequena homenaxe cun mural onde aparecerán collages, biografías, debuxos...sobre este autor ao que imos adicar todo o 2017 co gallo do Día das Letras Galegas.

O mural vai indo pouco a pouco coas aportacións dos alumnos e alumnas de quinto: biografías, collages...