OUTROS

Xogando coas emocións - Xogo do Buxo

Xogo semellante ó da  OCA, onde se tira un dado para ir avanzando e chegar á meta. Cambia o que hai que facer en cada cela. As especiais son:

Xogos populares do Grove

O martes 18 de xullo de 2023, fixemos unha visita a exposición de Xogos Populares que se celebrou no Grove (Pontevedra).

Xogos "50 Anos / 50 Xogos" - Fotos e vídeo

Ver fotos na Galería     - Ver nova na prensa - Artigo relacionado - Ver vídeo

Álbum: 50º Aniversario 1973 - 2023 -> 50 Anos / 50 Xogos

Letras Galegas 2023 - Muiñeira Global

Cadeira Musical

Para facer  este xogo necesítanse cadeiras resistentes, polo menos tantas como persoas haxa menos unha, e música que se poida iniciar e parar a vontade. Colócanse todas as cadeiras formando un círculo cos respaldos cara a dentro. Os xogadores están de pé diante delas, excepto unha persoa que controlará a música.

Bombilla

Apanda un (pandote) e outr@ fai de nai (primeiro da fila). O pandote dille a nai en segredo o tema que elixiu e o nome que escolleu para que os compañeiros perdan se din esa palabra. Exemplo: O pandote di, nomes de animais e escolle o cabalo. Este nome só o sabe el e a nai.

Xogo - Hélice

Como facer un papaventos

Este luns, o alumnado de 5º  comezará a facer uns papaventos caseiros parecidos ó deste video que aquí se amosa.