Educación física

ACTIVIDADE DE ORIENTACIÓN PARA 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Actividade de orientación organizada polo alumnado do TSEAS (Técnico Superior en Ensinanza e animación Sociodeportiva) do IES Sánchez Cantón en coordinación co noso centro.

NOTA: Por causa do tempo aprázase para o venres 24 de maio.

Programa de actividade física con Pho3nix Kids by Javier Gómez Noya

CEP Campolongo. Venres 31/05/2024.

O vindeiro venres, 31 de maio, o alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria poderán gozar do obradoiro de actividade física coa Fundación Phoenix Kids.

Os obradoiros educativo-deportivos Pho3nix son a quinta esencia das actividades da Fundación Pho3nix. O obxectivo é motivar aos mozos á actividade física, presentando estudantes deportistas profesionais.

Actividade educación viaria

Circular 30: actividade educación viaria

Alba O. A. Campioa Galega e 3ª no Campionato de España de Kickboxing

Alba O. A. Alumna de 3ºC do CEP Campolongono curso 2023-24: Campioa galega de Kickboxing 2023, na categoría Kick Light 8-9 anos -33 KG, e bronce no Campionato de España. Ver foto no podio

Alba O. A. Campioa Galega e 3ª no Campionato de España de Kickboxing

Baremos de E. Física

Baremos de  referencia  da nosa condición física.

Nota:A distancia para a proba de Course Navette está adaptada, reducindo a distancia de 20 metros oficial  a 16 metros.

Xogos tradicionais galegos para tempos de recollida

Libro sacado ao prelo este ano 2022 pero  feito durante a pandemia do Virus COVID-19. Nel poderás atopar  moitos xogos e actividades para poder facer sen necesidade de grandes espazos e con diversos materiais, moitas veces de refugallo.

Xogos tradicionais galegos para tempos de recollida

Trompada 2022

Por culpa da choiva, que por certo, ben vida sexa, a Trompada  ou Día do peónaprázase para a  1ª semana que veña o bo tempo.  Lembramos que será no patio  de recreo de 1º e 2º ciclo.

Recordamos nestas datas o refrán,  "Polo san Martiño, peóns ao camiño". Se non tes trompo vaite facendo con el para poder participar.

Trompada 2022

Practicando malabares na casa