1991/92 - Protesta do Claustro pola usurpación do patio escolar para facer un polideportivo

Dende 1990 até 1992, máis ou menos, xerouse un dos acontecementos máis conflictivos do centro, por non dicir o máis. Unha escola creada para 16 unidades, que  tiña naquel momento 27, con máis de 900 alumnos, queda de repente sen un dos pátios da escola.  Foron moitas as protestas e o conflito chegou incluso a situacións de resolución xudicial porque  pais/nais chegaron a paralizar as obras.  Todo comezou   coa 1ª idea que  acordaron outras administracións sen consultar co claustro do colexio. Quíxose facer 1º un  Centro de Alto Rendemento de Tenis. Logo pasaría a un Polideportivo (que rematou pasando á Xunqueira), para logo rematar no actual Complexo Polideportivo de  Campolongo.

Deixamos aquí o Escrito do Claustro e o un PDF con toda a información recollida dos recortes de prensa daqueles anos.    Ver pormeses na galería de imaxes

AnexoTamaño
Escrito-Profesores.pdf7.67 MB