FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDA MATERIAL ESCOLAR: CURSO 2022/23.

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDA MATERIAL ESCOLAR: CURSO 2020/21.

Publicada a orde pola que se convocan as axudas para o fondo solidario de libros de texto para o curso 22-23. Teñen máis información: https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

No noso centro, ao estarmos dentro do Proxecto E-Dixgal (libro dixital) ao menos en 6 materias por curso, non hai axuda para libros, pero si para adquirir material escolar.

Está aberto o prazo para presentar as solicitudes ata o 22 de xuño, incluído.

Dado que en 2º e 4º non hai cambio de libros este ano, este alumnado debe, se o ten a ben, agardar  ata setembro para adquirilos, pola posibilidade de que se lles poidan facilitar dende o fondo libros do centro, de haber existencias.

RESUMO da Orde do 29 dea bril de 2022.

Axudas ESO1º, 2º, 3º e 4º ESO  (Material Escolar

REQUISITOS: Ter devoltos os libros do curso 2021/22.

EXCLUSIÓN: A falta de devolución dos libros de texto será causa de EXCLUSIÓN da participación no fondo solidario.

SOLICITUDES:

• Unha solicitude única por familia para todos os fillos e fillas do centro.
  • Desde o 18 de maio ao 22 de xuño de 2022

DOCUMENTACIÓN:

• SOLICITUDE que se obtén na conserxería ou en http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros
  • Fotocopia dos DNI de todos os membros da unidade familiar.
  • Fotocopia do libro de familia en que figuren todos os membros da unidade familiar.

SUBSTITUCIÓN LIBRO FAMILIA

1. Sentencia xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
  2. Certificado ou volante de convivencia.
  3. Informe dos servicios sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.
  4. Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza a Xunta de Galicia.

NOTA: O alumnado ten a obriga de conservar en bo estado os libros de texto adquiridos na súa integridade con cargo ao importe das axudas, así como incorporalos, ao rematar o curso escolar 2022/2023, a un fondo solidario que se constituirá no centro (banco de libros).

IMPORTANTE : Solicitude única por familia para todos os fillos e fillas.

O alumnado de 2º e 4º ESO, cursos que non están suxeitos o cambio de libros este ano, deberan agardar ata setembro para adquirilos, ante a posibilidade de un reparto de libros do “Fondo Libros” do centro.