Complementarias

Campaña "Valga recicla"

Valga recicla curso 2019-2020

O IES Valga aposta pola reciclaxe. Este curso académico por iniciativa do departamento de Física e Química e coa colaboración do departamento de Orientación implicouse ao alumnado da ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos para realizar a través das titorías espazos de reciclaxe nas aulas de cada un deles. Durante este mes de novembro prepararon dúas caixas para depositar residuos, diferenciando os residuos de papel dos de plástico e así contribuír a unha maior concienciación da reciclaxe por parte de toda a comunidade educativa.

Con esta campaña os diferentes espazos do IES Valga contan con caixas para contribuír a esta campaña que leva por título "Valga recicla"

Valga recicla IES Valga 2019-2020

Exposición "Tarxeta vermella ao maltrato machista"

Exposición tarxeta vermella ao maltrato machista

Nesta semana e coincidindo co Día Internacional pola eliminación da violencia de xénero, 25 de novembro, temos no corredor da planta baixa do noso Centro a exposición "Tarxeta vermella contra o maltrato machista". O departamento de Orientación realizou nas titorías dos diferentes niveis da ESO tarxetas con frases para expresar o seu rexeitamento a calquera tipo de violencia machista. A profesora do departamento de Educación Plástica e Visual, Mar Tejero, co alumnado de Debuxo Técnico de 1º Bacharelato colaborou no deseño e colocación desta exposición.

Exposición tarxeta vermella ao maltrato machista

Actividade con motivo do "Día Internacional contra a Violencia de Xénero"

O próximo 25 de novembro, Día Internacional pola eliminación da violencia de xénero, o alumnado da ESO e 1º Bacharelato vai participar nunha concentración diante do CODI en colaboración co Concello e con outros centros de ensino de Valga. O programa da actividade é o seguinte:

- 10h00: Saída do IES do alumnado e profesorado.

- 10h30-10h55: Concentración diante do CODI. Lectura dun manifesto, música e minuto de silencio.

- 11h00: Regreso ao IES do alumnado e profesorado.

Xunto a este acto o IES Valga adherirase á campaña da ONU: "16 días de activismo contra a violencia de xénero". Neste senso, anímase a todo o alumnado e tamén profesorado a levar pezas de roupa de cor laranxa para visibilizar a reivindicación da igualdade na nosa sociedade.

Actividades de fin de curso no IES Valga

O Principiño por alumnado de 3º ESO

Finalizamos o curso 2018-2019 asistindo a tres actividades que ocuparon as últimas horas de clase deste curso. A representación teatralizada de "O Principiño" por parte de alumnado de 3º ESO, asesorados polo profesor de Filosofía, Víctor González foi representada na Biblioteca; pola súa parte alumnado de 4º ESO levou o peso de Matemaxia na aula de Audiovisuais con diferentes trucos relacionados coas Matemáticas, unha actividade asesorada polo profesor desta materia, Javier Fariña. Por último e no Ximnasio tivo lugar unha sesión de baile a cargo de alumnado de 2º e 3º da ESO, mentres o alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO fixo unha actividade de relaxación, sesións asesoradas polo profesor de Educación Física, José Luis Martínez. Noraboa a participantes e asistentes a estas actividades e bo verán a todo o alumnado.

Matemaxia por alumnado de 4º ESO

Baile por alumnado de 2º e 3º ESO

Plantación dunha sobreira e enterro dunha cápsula do tempo por alumnado de 2º Bacharelato

Plantación dunha sobreira e enterro dunha cápsula do tempo por alumnado de 2º de Bacharelato

Na maña do xoves 30 de maio, o alumnado de 2º de Bacharelato da promoción 2017-2019 participou na plantación dunha sobreira a iniciativa da profesora de Ciencias da Terra e Medio Ambientais, Ana Bueno e na que colaboraron a profesora de Tecnoloxía Loli Omil, o secretario do noso Centro, Jesús López e o profesor da materia de Paisaxe Juan Carlos Montejano adicándolle unhas sentidas verbas a esta promoción que nos deixa. Tamén aproveitaron para enterrar unha caixa do tempo na que gardaron mensaxes e obxectos persoais, para ser atopadas por xeracións futuras ou poder revivilas dentro de moitos anos.