Complementarias

Celebramos a Festa dos Maios

Festa dos Maios 2021

Na tarde do luns 3 de maio e no patio exterior, celebramos a Festa dos Maios. Pola mañá alumnado da ESO construiu un maio, elaborado cos materiais tradicionais como fiuncho, xestas, ovos..., e xa pola tarde alumnado dos cursos de 1º, 2º, 3º e 4º da ESO participaron, arredor do maio, cantando diferentes coplas con  letras satíricas relativas a temas de actualidade como a pandemia ou a vida diaria no IES. A súa interpretación estivo acompañada pola música composta nas últimas semanas.

Un xurado formado por un representante da ANPA “A Bella Otero”, a profesora Maruxa Barca e a alumna de 1º Bacharelato, Sara Iglesias, foi o encargado de valorar as actuacións e repartir os dous premios que había nesta actividade.  O 1º premio, cortesía da A ANPA "A Bella Otero", foi para o alumnado de 3º ESO A e consiste nunha sesión de condución no karting de Valga; e o 2º premio, en  vales a canxear na cafetaría do IES foi para o alumnado de 3º ESO B. Noraboa aos gañadores e tamén a todo o alumnado participante.

1º premio alumnado 3º ESO A

Festa dos Maios 2021

Celebramos o Día do Libro 2021

Intercambio textual 2021

O venres 23 de abril, celebramos o Día Internacional do Libro 2021. Foi na carpa do patio e cumprindo as medidas sanitarias vixentes. Para conmemorar esta data tivemos dúas actividades. A primeira e durante os recreos, realizouse o intercambio textual promovido polo equipo da Biblioteca. A segunda foi un encontro con Soledad Felloza. A actriz, contadora de historias, fotógrafa, escritora e dramaturga e ademais Directora do Festival Internacional de Narración Oral Atlántica, con sede en Galicia deleitou ao  alumnado da ESO, en catro sesións, con interesantes e moi amenas historias de narración oral. Esta actividade foi organizada pola Biblioteca e o departamento de Lingua e Literatura Castelá.

Encontro do alumnado da ESO con Soledad Felloza

Torneo de Xadrez 2020-2021

Torneo xadrez 2020-2021

Esta semana e durante os recreos comezou a desenvolverse o Torneo de Xadrez. Un total de 24 participantes, con alumnado dos diferentes cursos da ESO e Bacharelato, compiten neste torneo organizado pola  Biblioteca e o Departamento de Matemáticas. As partidas teñen lugar no corredor da planta baixa do noso centro.

Torneo xadrez 2020-2021

Obradoiros de Educación afectivo-sexual no IES Valga

Obradoiro Querote+ con 3º ESO A

Durante esta semana, do 22 ao 26 de marzo, temos no noso centro dous obradoiros relacionados coa educación afectivo sexual, impartidos por Paula Fernández Rico, coordinadora dos centros Quérote+, dentro dos programas de política social da área de Xuventude da Xunta de Galicia, para o alumnado de 1º FP Básica e 3º ESO, e outro a cargo de Manuel Isorna, profesor na Facultade de Ciencias da Educación de Ourense da Universidade de Vigo para alumnado de 2º FP Básica, 1º Bacharelato e 4º ESO, ambos centrados no desmantelamento de mitos, estereotipos e falsas crenzas presentes na sexualidade. Estes talleres son organizados polo departamento de Orientación.

Obradoiro afectividade-sexualidade 4º ESO

Charla-coloquio coa cineasta Xiana do Teixeiro

Como actividade final á conmemoración do Día internacional da Muller, o venres 12 de marzo o alumnado de 3º e 4º ESO tivo un encontro coa directora de cine Xiana do Teixeiro para falar sobre o seu documentalTódalas mulleres que coñezo”. Antes desta charla-coloquio, o alumnado puido asistir á proxección desta obra cinematográfica onde mulleres de tres xeracións distintas falan e comparten  as súas impresións sobre a desigualdade de xénero. Moitas grazas a Xiana Teixeiro pola realización deste documental sensible con esta desigualdade social e pola súa presenza no noso centro.

Charla-coloquio coa cineasta Xiana do Teixeiro