Actividades

Alumnado de Ed. Plástica e Visual de 4º ESO expón o patrimonio histórico-artístico da contorna

Exposición de traballos do alumnado de Ed. Plástica de 4º ESO

O alumnado de 4º ESO da materia de Educación Plástica e Visual expón o seu traballo sobre o patrimonio histórico-artístico de Valga e Pontecesures. A representación de pazos, igrexas,... das disitntas parroquias poden ollarse en dous paneis  na entrada da Biblioteca. Parabens!!! polas obras de arte creadas.

Exposición de traballos do alumnado de Ed. Plástica de 4º ESO

Exposición adicada a Antonio Fraguas

Exposición sobre Antonio Fraguas

Nesta semana na que se celebra o "Día das Letras Galegas" temos exposta no corredor da planta baixa do noso Centro a versión que da imaxe de Antonio Fraguas fixo o alumnado de 3º e 4º ESO na materia de Educación Plástica e Visual coa súa profesora Mar Tejero. Noraboa polo traballo realizado!!!.

Exposición sobre Antonio Fraguas

Exposición do alumnado de EPeV de 4º ESO

Traballos do alumnado de EPeV de 4º ESO do curso 2016-2017 Traballos do alumnado de EPeV de 4º ESO do curso 2016-2017 O alumnado de Educación Plástica e Visual de 4º ESO expoñen, durante estes días finais do curso 2016-2017, os seus traballos no corredor da planta baixa do noso Centro.

O IES Valga conmemora o Día Mundial do Medio Ambiente

Alumnado de 1º ESO de Ed. Plástica conmemora o Día Mundial do Medio Ambiente  O IES Valga conmemora o Día mundial do Medio Ambiente Alumnado de 1º ESO da materia de Educación Plástica e Visual coas súa profesoras Blanca Barrio e Mar Tejero, encheron o corredor da planta baixa do noso Centro con figuras de bolboretas e unha exposición de árbores creados polo propio alumnado, o que serviu para conmemorar este 5 de xuño como Día Mundial do Medio Ambiente.

Exposición "os dereitos humanos" polo alumnado de 2º ESO de Proxectos Creativos

Alumnado de 2º ESO de Proxectos Creativos: "os dereitos humanos"  Alumnado de 2º ESO de Proxectos Creativos: "os dereitos humanos" Na Biblioteca do noso Centro pódese ver  o proxecto: "Os dereitos humanos".