Actividades

Alumnado de 1º e 2º Bacharelato asistiu a unha charla sobre a cultura anglosaxona na Biblioteca

Alumnado de 1º e 2º Bacharelato na charla sobre cultura anglosaxona

O mércores 27 de abril e na Biblioteca do noso centro, o alumnado de 1º e 2º Bacharelato asistiu a unha charla en inglés sobre a cultura anglosaxona. A actividade foi impartida por Damien, da editorial Burlington Books,  que durante a primeira hora lectiva da mañá explicoulles aspectos socioculturais da cultura anglosaxona, baixo o título "AROUND THE ENGLISH-SPEAKING WORLD". Foi unha conversa moi amena para o alumnado, onde aprenderon sobre aspectos culturais, lingüísticos e outras curiosidades de países que teñen o inglés como primeira e segunda lingua, ademais de participar nos distintos xogos e preguntas que propuxo o poñente. A actividade foi organizada polo departamento de Inglés.

Alumnado de 1º e 2º Bacharelato na charla sobre cultura anglosaxona

Alumnado de 1º e 2º ESO asiste á obra de teatro en lingua inglesa "The 39 steps"

Alumnado de 1º e 2º ESO na obra de teatro "The 39 steps"

O venres 1 de marzo alumnado de 1º e 2º ESO asisitiu, no Auditorio de Padrón,  á obra de teatro en Lingua Inglesa "The 39 steps", a cargo de Clever Pants Theatre. Esta representación teatral de carácter interactivo é unha adaptación da obra literaria, do mesmo título, escritor escocés John Buchan. A actividade foi organizada polo departamento de Inglés.

Alumnado da ESO participa na actividade "English Culture Classes"

Alumnado de 2º ESO na aactividade "English Culture Classes" Alumnado de 1º ESO na actividade "English Culture Classes" Alumnado de 1º , 2º, 3º e 4º da ESO do noso Centro participou na actividade "English culture classes". A editorial Burlington Books agasallou ao departamento de Inglés cunhas charlas culturais sobre Estados Unidos e Gran Bretaña para todos os niveis da ESO. Foi unha sesión para cada nivel.

Alumnado do Segundo Ciclo da ESO asiste a unha sesión de contacontos en Inglés

O alumnado de 3º e 4º da ESO do noso Centro asistiu a unha sesión de contacontos bilingüe, en lingua inglesa e galega, a cargo de Sophie Haydal e Charo Pita, que ofreceron unha selección de contos de tradición inglesa en dúas sesións de 50 minutos e na Biblioteca do IES de Valga. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua Inglesa.

Alumnado do Primeiro Ciclo da ESO asiste a unha sesión de contacontos en Inglés

Alumnado de 1º ESO no contacontos en Inglés         Alumnado de 2º ESO no contacontos en Inglés
O alumnado de 1º e 2º da ESO do noso Centro asistiu a unha sesión de contacontos bilingüe, en lingua inglesa e galega, a cargo de Tim Bowley e Charo Pita, que ofreceron unha selección de contos de tradición inglesa en dúas sesións de 50 minutos e na Biblioteca do IES de Valga. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua Inglesa.