Alumnado de 3º, 4º ESO e 2º CB Agroxardinaría en InnovArt'24

O venres 19 de abril, o alumnado de 3º e 4º ESO xunto co do 2º curso do CB de Agroxardinaría visitou InnovArt'24 na Cidade da Cultura (Santiago de Compostela). Este evento aglutina as ensinanzas artísticas, as ensinanzas de idiomas e as ensinanzas deportivas que se imparten en Galicia. Alí puideron coñecer a través de exhibicións, obradoiros, material expositivo e actividades interactivas o mundo da arte dramática, das artes plásticas e deseño, da conservación e restauración de bens culturais, da danza, das ensinanzas deportivas, dos idiomas e da música. Foron acompañados polas profesoras: Esther de Andrés, Paula Rey, Mar Tejero e Nieves Gómez. A actividade foi organizada polo Departamento de Orientación.

Alumnado de 3º, 4º ESO e 2º CB Agroxardinaría en InnovArt'24

Concurso da Biblioteca para conmemorar o "Día do Libro" 2024

Concurso "Día do LIbro" 2024 na Biblioteca

Convocatoria de casting da produtora "Setembro Cine"

Convocatoria de Casting - Setembro Cine

O departamento de casting de "Setembro Cine", produtora de películas como "La boda de Rosa" (Icíar Bollaín, 2020), está a traballar na nova película de Sandra Sánchez, e buscan en Galicia dúas rapazas sobre 16 anos, imprescindible galegofalantes e non é necesaria experiencia.
O formulario online que está activo para apuntarse é: https://forms.gle/YnxAcmmRGbXADrp16

Calendario escolar 2023-2024 EDLG IES Plurilingüe de Valga

Calendario escolar IES Plurilingüe de Valga 2023/24

COBERTURA DOS EQUIPOS E-DIXGAL

logo Edixgal Anéxase un documento con información a respecto das coberturas do  equipamento do alumnado que pertence ao Proxecto E-Dixgal, así como as  características do servizo integral de reparación.