Charla da profesora da USC Marta Lores sobre economía circular e química para alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato

Marta Lores da USC co alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato
O mércores 30 de novembro, o alumnado de Ciencias de 4º ESO e de 1º Bacharelato asistiu, na Biblioteca do noso centro, a unha conferencia da profesora do CRETUS do departamento de Química Analítica da USC Marta Lores. Na súa charla titulada “A economía circular e a química” abordou o desenvolvemento de novos produtos baseados en extractos naturais, contribuíndo á implementación de accións de economía circular en diferentes sectores como o vitivinícola. Así mesmo visibilizou distintos aspectos do papel da muller na Ciencia.

A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química. Tamén colaborou a Biblioteca dentro da actividade do mes de novembro como MES DA CIENCIA EN GALEGO NAS BIBLIOTECAS.

Marta Lores da USC co alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato

Información sobre exames de pendentes curso 2022-2023

Toda a información no ficheiro anexado

Calendario escolar IES Valga 2022/23

Para consultar o calendario escolar do noso Centro e para este curso 2022-2023, prema aquí ou no ficheiro anexado.

Libros de texto 2022-2023

Logo libros de texto  Pode acceder a listaxe de  libros de texto do IES de Valga  para o curso 2022-2023 premendo na imaxe ou abrindo o ficheiro adxunto.