Actividades

Alumnado de Francés de 3º e 4º ESO asisten á representación de "Le Malade Imaginaire"

Alumnado de Francés 3º e 4º ESO no Auditorio de La Salle, Santiago na representación de "Le Malade imaginaire"

O alumnado da materia de Francés de 3º e 4º ESO asistiu, na mañá do martes 12 de marzo, á representación teatral de “Le Malade imaginaire” de Molière, en lingua francesa, a cargo da Compañia teatral Recursos. A representación tivo lugar no Auditorio do Colexio La Salle en Santiago de Compostela. Foron acompañados polo profesorado Laura Souto, Sara González e Beni Neo. Esta saída didáctica foi organizada polo departamento de Lingua Francesa.

O alumnado de Francés de 2º Bacharelato asiste á charla "Molière, Dramaturgo francés del siglo XVII: Un renovador do teatro"

O alumnado de Francés de 2º Bacharelato asiste a unha charla "Molière, Dramaturgo francés del siglo XVII: Un renovador do teatro"

O alumnado de Francés de 2º Bacharelato asistiu a unha interesante charla impartida polo profesor de Literatura Francesa da facultade de Filoloxía da USC, Manuel García Martínez, que co título "Molière, Dramaturgo francés del siglo XVII: Un renovador do teatro", centrouse na vida e obra deste escritor francés.
A actividade foi organizada polo departamento de Francés dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a Universidade de Santiago de Compostela”.

Alumnado do IES Valga asiste á obra de teatro en lingua francesa "LES MISÉRABLES"

O alumnado da materia de Francés do IES Valga asisitiu na mañá do xoves 14 de marzo á representación da obra de teatro "LES MISÉRABLES" en lingua francesa. A representación tivo lugar no Pazo de Congresos de Santiago de Compostela e corresponde a unha adaptación da xenial obra de Víctor Hugo , pensada para sacar o máximo proveito ás clases de francés. Despois desta actividade, o alumnado desprazouse ao MUPEGA onde realizaron unha visita ás instalacións deste edificio. Esta saída didáctica foi organizada polo departamento de Lingua Francesa.

Alumnado de Francés do IES Valga visita o MUPEGA                Alumnado de Francés do IES Valga visita o MUPEGA

Actividades curso 2016-2017 da materia de Francés no IES Valga

Comme la fin de l'année arrive, voici une vidéo qui nous rappelle toutes les activités faites par les élèves de français .
Journée gastronomique francophone qui a approché les élèves de la culture francophone en goûtant des délicieux plats typiques faits par eux-mêmes.  Outre, visite de Jéremy Thomas qui a développé un atélier de crêpes en nous montrant les traditions bretonnes et nous a permis de dégouster ses déliceuses crêpes. Voici une vidèo .

Xornada gastronómica francesa no IES Valga

Xornada gastronómica francesa no IES Valga  Xornada gastronómica francesa no IES Valga O pasado venres 7 de abril, tivo lugar no noso centro e durante toda a mañán unha xornada gastronómica francófona. Co título "Journée gastronomique francophone avec atelier de crêpes", o alumnado de Francés tivo unha dobre actividade.