O alumnado de Francés de 2º Bacharelato asiste á charla "Molière, Dramaturgo francés del siglo XVII: Un renovador do teatro"

O alumnado de Francés de 2º Bacharelato asiste a unha charla "Molière, Dramaturgo francés del siglo XVII: Un renovador do teatro"

O alumnado de Francés de 2º Bacharelato asistiu a unha interesante charla impartida polo profesor de Literatura Francesa da facultade de Filoloxía da USC, Manuel García Martínez, que co título "Molière, Dramaturgo francés del siglo XVII: Un renovador do teatro", centrouse na vida e obra deste escritor francés.
A actividade foi organizada polo departamento de Francés dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a Universidade de Santiago de Compostela”.