Alumnado de Francés de 3º e 4º ESO asisten á representación de "Le Malade Imaginaire"

Alumnado de Francés 3º e 4º ESO no Auditorio de La Salle, Santiago na representación de "Le Malade imaginaire"

O alumnado da materia de Francés de 3º e 4º ESO asistiu, na mañá do martes 12 de marzo, á representación teatral de “Le Malade imaginaire” de Molière, en lingua francesa, a cargo da Compañia teatral Recursos. A representación tivo lugar no Auditorio do Colexio La Salle en Santiago de Compostela. Foron acompañados polo profesorado Laura Souto, Sara González e Beni Neo. Esta saída didáctica foi organizada polo departamento de Lingua Francesa.