INFORMACIÓN CURSO 20-21

Premede nas seguintes iconas e poderedes consultar a información do próximo

curso 2020- 2021

Datas de matrícula

xullo

Exames Pendentes de cursos anteriores

setembro

Exames setembro

Datas de matrícula

setembro

Horario Presentacións

Calendario Curso 2020-21

Entrega de notas e reclamacións setembro

A medida que vaiamos subindo a información, as distintas iconas irán activando as súas ligazóns

Listaxes provisionais de axudas de material e Fondo Libros curso 2020-2021

• Están publicadas as listaxes provisionais  de axuda de material e Fondo Libros para o curso 2020-2021.
  • Reclamacións á listaxes: 13 e 14 de xullo.
  • Listaxes definitivas ata o 12/09/2020.
  • As listaxes pódense consultar no centro en horario de 9 a 14 e na propia aplicación de fondolibros.

Instrucións na admisión para a FP de Galicia no curso 2020/21

Pulsade na  seguinte imaxe e poderedes ver as instrucións do procedemento de admisión para ciclos de FP

Ademáis tedes un vídeo de como facer a solicitude de admisión.

INFORMACIÓN ABAU

Comparto a guía sobre a ABAU, elaborada e compartida pola orientadora Mónica Diz Besada, e que contén a información vixente e actualizada ata o día 26 de abril de 2020.  Esta guía será revisada e actualizada en canto se publique máis información oficial.

Ademais tedes os modelos de exames da ABAU da GIUG

Modelos de ABAU 2020

Francophonie

Como sabedes este 27 e 28 de abril tiñamos una cita co festival  da “ Francophonie “ , no que cada ano nos xuntamos  con alumnos doutros centros educativos para  cantar e confraternizar co mundo francófono. Este ano non pode ser, pero non hai que desanimarse, e como di Nieves, para o vindeiro ano voltaremos para celebralo con máis forza e alegría que nunca, pero para iso, agora “debemos  quedar na casa” e podedes  aproveitar para cantar a canción que tiñades preparada á xente que vos rodea.

Saúdos de Minia , Elisa e Nieves

Test sobre técnicas de estudo

Ante a suspensión das clases, a través do Departamento de Orientación, o equipo de kekiero.es colabora coa comunidade educativa poñendo a disposición do alumnado uns Test sobre Técnicas de Estudio e de Orientación Vocacional de forma gratuita. Podedes acceder a través do enlace que segue a continuación. Se vos pide introducir algunha clave teriades que escribir: KEKIEROAROU.

web

https://www.kekiero.es/zona-de-tests/ pon a túa disposición varios Test online gratuitos:

* Test de Técnicas de Estudio en la ESO.[4]
   * Test de Maltrato Psicológico.[5]
   * Test de Consumo Problemático de Cannabis[6].
   * Test de Ansiedad[7](Gratis durante a pandemia co código ANSIEDAD)
   * Test de Técnicas de Estudio en Bachillerato[1] (Gratis durante a pandemia para centros educativos co código recibido KEKIEROAROU)
   * Test de Orientación Vocacional.[2] (Gratis durante a pandemia para centros educativos co código recibido KEKIEROAROU)

Orientación vocacional 4º ESO

Para o alumnado de 4º ESO: o día 2 de abril tiñamos organizada unha xornada de orientación vocacional no IES A Basella co alumnado do IES Faro das Lúas e do IES Illa de Arousa.

Como non foi posible levala a cabo, preparamos entre as orientadoras dos tres centros a seguinte presentación para que teñades acceso a dita información.

Se tedes algúnha dúbida, podedes contactar con Leticia a través do correo electrónico.

Moito ánimo!

Recomendacións

Se queredes mantervos informados ý ter toda a información oficial do instituto no móbil. Instalade abalarmobil. Pulsa na imaxe para ver toda a información.

Guía de Acceso e Admisión ás Universidades Españolas

Aquí tedes unha Guía de Acceso e Admisión ás Universidades Españolas que pode ser do voso interese.
Non vos esquezades de que tedes o Programa "el orientaline" na páxina web do IES e pode ser moi útil para resolver dúbidas sobre graos universitarios ou ciclos de FP, tanto ciclos medios como superiores. Ademáis podedes aproveitar estos días de confinamento na casa para cubrir algúns dos cuestionarios sobre profesións e intereses vocacionais que tedes no propio programa do orientaline. En caso de que teñades algunha dúbida, contactade coa vosa orientadora a través do seu correo electrónico.

Canais educativos na TV

A partir do día 23 de marzo a TVG2 en colaboración coa Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, emitirá series educativas de 09:30 a 13:30. Se vos apetece aprender dun xeito distinto non deixedes de pasarvos e disfrutar desta iniciativa

Esta iniciativa súmase á do Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) pon en marcha a partir do luns 23 de marzo, en colaboración con Radio Televisión Española (RTVE)