Proxecto Edixgal

Este curso 2018-19 o  IES a Basella formará parte do proxecto E-Dixgal da Xunta de Galicia. O alumnado de 1º ESO comezará esta nova etapa na que traballaremos sen libros e utilizaremos o entorno dixital de aprendizaxe (EVA) para traballar e aprender dun xeito diferente. Tanto o alumnado como o profesorado agardamos coan ilusión esta nova andaina chea de innovación e motivación.

ed

Estade atentos ás novidades nesta páxina web

INFORMACIÓN CURSO 18-19

Premede nas seguintes iconas e poderedes consultar a información do próximo curso 2018- 2019

Datas de matrícula

xullo

Exames Pendentes

setembro

Exames setembro

Datas de matrícula

setembro

Horario Presentacións

Calendario Curso 2018-19

Entrega de Notas e Reclamacións setembro

Graduación de 2º de Bacharelato

Cando chegan estas datas, sempre nos pasa o mesmo, nos actos de  graduación de Bacharelato aparecen sentimentos confusos nos que se mesturan alegría e tristeza.

Alegría por ver como os nosos alumnos van crecendo, madurando e subindo, aos poucos, chanzos que os achegarán aos seus soños e tristeza por ver que o tempo pasa, e que deles só nos quedarán os bos momentos compartidos.

Por iso só podemos dicir unha cousa: Moita sorte e "Venga, va!"

A Batea 2018

Xa temos o número 15 da Batea. Botádelle unha ollada, encontraredes moitas cousas interesantes...

Produtos audiovisuais finais do noso alumnado

Como unha imaxe vale máis que mil palabras... Deixámovos os produtos finais do noso alumnado no curso escolar 2017-18. Bo traballo, rapaces e rapazas!!

Como unha imaxe vale máis que mil palabras... Deixámovos os produtos audiovisuais finais do noso alumnado no curso escolar 2017-18.

Bo traballo, rapaces e rapazas!!

E, se ademais, queredes ver tódalas fotos e vídeos do festival da 1ª edición de Cine do IES A Basella, pasade polo blog de Bibliobasella facendo click na seguinte imaxe:

Haikiños ilustrados

A profesora de Lingua e Literatura Castelá, escritora e ilustradora María Míguez, axudou aos alumnos e alumnas  de 4º ESO e 3º PMAR  a converterse en autores dos seus propios Haikiños ilustrados, composicións poéticas derivadas dos Haikus xaponeses. Pasade polo blogue de bibliobasella para coñecer máis detalles

A auga de San Xoan

Velaí unha proposta do alumnado de Antropoloxía para o vindeiro 23 de xuño. Nel explicamos unha fermosa tradición galega: A auga de San Xoan

Visita á illa de Cortegada

O día 23 de maio, o alumnado de 1º de ESO participou nunha ruta guiada pola illa de Cortegada, como premio á mellor aula decorada en nadal. Gozaron do coñecido como xardín flotante, Cortegada é valorada, ademais de por a riqueza dos seus fondos mariños, por posuír o bosque de loureiro mellor conservado de Europa. Tamén conserva unha enorme  robleda e unha importante masa de  Pinus pinaster, co que a illa se nos mostra á vista densa e completamente cuberta de arboledo.

Galería de imaxes

Internet segura para os rapaces

Xa está dispoñible a liña gratuíta e confidencial, de axuda en casos de menores relacionados con tecnoloxía (dependencia, ciberacoso/ bullying, sexting, dúbidas, prevención, comportamento...).

Tfno: 900 116 117

E non só para menores: tamén para pais/titores e educadores (virus, contidos inapropiados, privacidade/identidade...)

Fuente www. is4 k.es
           Is4k = Internet Segura for Kids