Visita ao Pórtico da Gloria

O alumnado de arte de 2º de Bacharelato aproveitou o día sen clase para coñecer o Pórtico da Gloria e ver, de cerca, o cadro "A derradeira lección do mestre", no que Castelao homenaxea a Alexandre Bóveda, asasinado en 1936

Quilos de solidariedade na Basella

Hoxe o director do noso instituto e un grupo de alumnos do centro fixeron entrega dos alimentos recollidos aos representante do Concello de Vilanova de Arousa, o concelleiro Javier Tourís, que veu acompañado da educadora de Servizos Sociais.

Como outros anos, a comunidade educativa da Basella, mostrou o seu lado máis solidario e recolléronse ao longo da semana kilos de alimentos e produtos de hixiene. Un alumno de 1º ESO explicoulle como se desenvolveu a actividade.

A Basella solidaria

Xa queda moi pouco tempo para as vacacións de nadal e para colaborar coa nosa árbore solidaria. Animamos a toda a comunidade educativa a facer un pequeno esforzo e aportar alimentos non perecedoiros ou produtos de hixiene para axudar ás familias do noso concello que o precisen . Un kilo non custa nada e pesa moito. #ABasellaSolidaria

Felices Festas

Con esta árbore de Nadal feita, de maneira desinteresada nos recreos, por unha parte do alumnado do Primeiro Ciclo da ESO, queremos desexar a toda a comunidade educativa do IES A Basella unhas Felices Festas.

nadal

Viaxes e excusións previstas polo centro

Desde o centro lembramos á Comunidade Educativa as excursións e as viaxes de estudo que temos previstos para o presente curso escolar:

I premio de investigación Ramón Baltar

O noso compañeiro e profesor de Lingua Galega, Emilio Ínsua, recibiu o I premio de investigación Ramón Baltar polo seu libro: A nosa terra é nosa: a xeira das Irmandades da Fala 1916-1931 (Baía Ensaio, 2016)

Desde o centro queremos felicitar ao noso compañeiro Emilio Ínsua por este merecido premio. Parabéns!

Ciencia na Biblio

Como cada ano, os departamentos de Ciencias Naturais e Tecnoloxía colaboran para achegar a Ciencia á biblioteca.

Este curso, dentro do Proxecto Documental Integrado, os alumnos dos cursos superiores explicaron aos máis pequenos un dos posibles problemas que pode ter a nosa comarca co cambio climático: a acidificación dos océanos.

Para iso, as alumnas de 4º de ESO mostraron o pH de distintas concentracións de CO2 disoltas en auga e como esa acidificación pode afectar ás cunchas dos moluscos.

Doutra banda, os alumnos de 2º de Bacharelato de Tecnoloxía explicaron como programar un phmetro con arduino e comprobaron a calibración que fixeran en clase vendo que as medidas que mostra son precisas nas distintas disolucións.

En resumo, un experimento moi interesante do que puidemos gozar na biblioteca.

Podedes ver todas as fotos pulsando na seguinte imaxe:

25 N - Día Internacional da Eliminación da Violencia Contra a Muller.

Estes días, toda a Comunidade Educativa do noso centro mobilizouse para, entre todos, achegar o noso granciño de area a un acto con motivo do Día Internacional da Eliminación da Violencia Contra a Muller.

Primeiro, os alumnos de Segundo de Bacharelato prepararon o vídeo "E se fose a túa nai?" para sensibilizar ante este grave problema.

Ademais os alumnos de Primeiro de Bacharelato serviron de monitores nuns obradoiros de igualdade de xénero, onde os alumnos de 1º e 2º da ESO puideron practicar habilidades da vida cotiá saltándose os roles de xénero: mecánica, costura, electricidade, ferro, cociña, bricolaxe...

Para finalizar a xornada, tras a lectura de varios poemas moi emotivos, todos gardamos 1 minuto de silencio.

Porque desde o IES A Basella non queremos #ninunhamenos

Xogando coa Ciencia

Co gallo da celebración do día da Ciencia en Galego, o alumnado de primeiro da ESO competiu en Kahoot sobre os seus coñecementos de Ciencia. Parabéns aos gañadores.

Se premedes na seguinte foto poderedes ver todo o álbum

Charla de Francisco Sóñora

Francisco Sóñora, director do Proxecto Climántica, animou hoxe ao noso alumnado de 1º de Bacharelato a mirar cara atrás e cara adiante como especie, entender o clima no pasado e o que esperamos no futuro, e concienciarnos da importancia do reto ao que nos enfrontamos co cambio climático.

charla1