Erasmus +

As nosas profesoras Susana e Celia asisten con compañeiros do CFR de Pontevedra, IES Montecelo, CEE Pontevedra, CEIP Plurilingüe Meaño-As Covas a un curso en Viseu "Inclusive spaces and inclusive schools".

Está a ser unha visita proveitosa da que seguro virán con ideas para aplicar no noso centro.

Explicacións propostas

Durante esta semana, Susana Vázquez e Rocío Pérez, dúas profesoras do instituto participan nun curso de formaciòn de inglés en Malta. O curso está incluído dentro das actividades do proxecto Erasmus: "Designing inclusive spaces at school", no que participa o IES A Basella xunto con outros centros de Galicia, Portugal, Italia e Turquía.

Aquí está a presentación en inglés do noso centro e os seus proxectos educativos. Queremos agradecen como se merece o traballo e colaboración do alumnado, profesorado e persoal do centro. É un luxo contar con eles.

P.D: non vos perdades o excelente inglés dos participantes no vídeo.