Skip to Content

Reto conseguido!!

O curso pasado decatámonos de que un compañeiro non podía desfrutar do bambán pese ao que lle gostaba. Necesitaba un adaptado e non o había. Por iso, decidimos enviar unha solicitude ao concello coa nosa petición e recollimos firmas de toda a comunidade educativa. A nosa proposta tivo moi boa acollida e hoxe é unha realidade.

Non hai nada que non podamos conseguir se traballamos xuntos!!!

4ºB: Xian, Samuel, Verónica, Luca, Colin, Hugo, Carolina, Iker, Lya, Álex, Yazmina, Laila, Adriana, Noa, Adrián R., Katherina, África, Martina, e parte de 4ºC: Adrián B., Xiana, Enzo, Estela, Sofía e Sabela V. 

 .     

 

 

REUNIÓNS INICIO DE CURSO COAS FAMILIAS

REUNIÓNS INICIO DE CURSO COAS FAMILIAS

4ºEI A

5 de setembro ás 12:30h

4ºEI B

5 de setembro ás 13:00h

5ºEI A

12 de setembro ás 16:30h

5ºEI B

6 de setembro ás 11:00h

6ºEI A

6 de setembro ás 12:00h (conxunta)

6ºEI B

1ºA

19 de setembro ás 16:00h

1ºB

19 de setembro ás 16:00h

1ºC

19 de setembro ás 16:00h

2ºA

19 de setembro ás 16:00h

2ºB

19 de setembro ás 16:00h

2ºC

19 de setembro ás 16:00h

3ºA

19 de setembro ás 17:00h

3ºB

19 de setembro ás 17:00h

3ºC

19 de setembro ás 17:00h

4ºA

26 de setembro ás 17:00h

4ºB

26 de setembro ás 17:00h

4ºC

26 de setembro ás 17:00h

5ºA

19 de setembro ás 16:30h

5ºB

19 de setembro ás 17:00h

5ºC

19 de setembro ás 17:30h

6ºA

20 de setembro ás 17:00h

6ºB

20 de setembro ás 17:00h

6ºC

20 de setembro ás 17:00h

Instrucións Covid 19 curso 22-23

Adxuntamos as intrucións publicadas hoxe no portal da Consellería en relación ao Covid 19 para o curso 22-23, no que se indica que non haberá un protocolo específico pero que si que conleva unha serie de recomendacións:

 

1- Ventilación de espazos.

2- Hixiene de mans e hixiene respiratoria.

3- Uso da máscara: Obrigatoria para os maiores de 6 anos no transporte escolar.

                              Recomendado para as persoas que presentan síntomas.

4- Actuacións casos positivos: Non se precisa illamento pero deberá empregar a máscara e manter unha hixiene                                                de mans e respiratoria axeitada.

Información inicio de curso 22-23

Envíase como adxunto a Circular de inicio deste curso escolar. Nela aparece información moi importante que cómpre ler con detemento.

Recordamos que empezamos o venres día 9 de setembro de 09:20h a 14:20h.

AUTORIZACIÓNS PERSOAS AUTORIZADAS E SAÍDAS SÓS

Aquelas familias, que o venres día 9 de setembro, desexen que os seus fillos/as saian sós/sóas ou con persoas autorizadas, teñen que cubrir un destes dous modelos e entregalos no centro, ven sexa ao titor/a, na administración ou mediante correo electrónico.

Lembren que o xoves día 8 de setembro o centro permanecerá pechado por ser festivo local. 

 

Autorización para a recollida alumnado 

Autorización para o alumnado de 5º e 6º EP para regresar só/soa ó domicilio familiar

Listaxe definitiva de admitidos e de agarda no comedor para o curso 22-23

Informámolas de que se atopa publicada a listaxe definitiva de admitidos e a listaxe de agarda no comedor para o curso 22-23.

A listaxe pode consultarse no taboleiro que está no interior do centro de 9.30h a 14.30h ou nos teléfonos 881880446/881880447.

O centro ten solicitado un incremento de prazas para que, o alumnado que se atopa na listaxe de agarda e ten xustificado documentalmente a incompatibilidade horaria dos seus proxenitores, poida opter unha praza. No momento en que teñamos resposta da Consellería poñerémonos en contacto con ditas familias. A esta listaxe de admitidos de agarda pódese presentar recuso de alzada ante a Xefatura Territorial da Consellería.

Asemade, as persoas que aparecen admitidas deben presentar a autodeclaración antes do día 7 de setembro e poden descargar o modelo da páxina web ou solicitalo na conserxería do centro. 

REUNIÓNS INICIAIS 4º EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 2022-2023

Estimadas familias: A reunión inicial das familias de 4° de E. Infantil (3 anos) para o periodo de adaptación será o próximo luns día 5:

 

4° de EI A: o alumnado con apelidos entre  Agudelo G. e Iglesias G. ás 12:30 na aula de psicomotricidade.

 

4° de EI B: o alumnado con apelidos entre López L. e Vilares L. ás 13:00 no comedor de infantil.

Acudir preferentemente un único responsable e sen nenos/as.

 

 

Calendario escolar Curso 22-23.

O centro educativo permanecerá pechado do 26 de xullo ao 31 de agosto (ambos inclusive). Para calquera consulta ou trámite poden enviar un correo electrónico ao centro (ceip.vicente.otero@edu.xunta.gal).

 

 

Horario do centro Curso 22-23

O centro contará con xornada continua de 09:20 a 14:20 de luns a venres.

  • Servizo de madrugadores 
  • Entrada: 09:10 - 09:20 h
  • Recreo: 
    • Educación Infantil: 11:00h - 11:30h.
    • Educación Primaria: 11:50h a 12:20h.
  • Saída alumnado non usuario de comedor: 14:20h.
  • Comedor: 
    • De 14:20h a 15:30h (pendente de organizar 2 quendas).
  • Saída alumnado transportado: 15:10h a 15:20h.
  • Saída alumnado usuario de comedor non transportado: 15:15h a 15:30h.
  • Titorías: Luns de 16:30 a 17:30 h

Listaxe definitiva de admitidos e excluídos do fondo libros e de vales de material para o curso 22-23

Atópase publicada no taboleiro do centro a listaxe definitiva de admitidos e excluídos do fondo libros e de vales de material para o curso 22-23.

Os vales de material e de libros poderán recollerse no centro do 18 ao 22 de xullo de 10:00h a 13:00h, sen cita previa ou nos primeiros días de setembro. Se vai recoller o vale unha persoa distinta á nai/pai ou titor legal débese autorizar a outra persoa cumprimentando o modelo adxunto.

Os libros do fondo serán entregados ao alumnado nos primeiros días de clase.

 

Listaxe provisional de admitidos e excluídos no comedor para o curso 22-23.

Informámolas de que se atopa publicada a listaxe provisional de admitidos e excluídos no comedor para o curso 22-23.

A listaxe pode consultarse no taboleiro que está no interior do centro de 9.00h a 14.00 h ou nos teléfonos 881880446/881880447.

O prazo de reclamacións abrangue desde mañá, venres 15 de xullo ata o xoves 21 de xullo, ambos incluídos. As reclamacións presentaranse por escrito na administración do centro en horario de 10.00 h a 13.00 h, non é preciso pedir cita.

A listaxe definitiva publicarase nos primeiros días de setembro. Asemade, as persoas que aparecen admitidas xa poden presentar a autodeclaración, poden descargar o modelo da páxina web ou solicitalo na conserxería do centro. A data límite para a entrega da autodeclaración é o 7 de setembro. 

Listaxes Provisionais fondo libros e vales material

Atópase publicada no taboleiro do centro a listaxe provisional de admitidos e excluídos do fondo libros e de vales de material para o curso 22-23.

As reclamacións poden efectuarse nos dous días hábiles seguintes a partires da publicación de dita listaxe, polo que os días para efectuar ditas reclamacións son o 11 e o 12 de xullo.

Asemade, informámolas de que o xoves 14 publicarase o listado definitivo.

Concerto Magín Blanco

Hoxe remata outro curso escolar máis, un curso xenial!  Non podiamos finalizar de mellor forma que, desfrutando da man de Magín Blanco e a súa voz!

Vémonos de novo en setembro, pasade un bo verán!!

 

Recomendacións lectoras

Como cada ano, aquí tedes as recomendacións lectoras para este verán! Seguide lendo!!!

Distribuir contenido


by Dr. Radut