Información Spring week

Acabamos de recibir o programa da actividade Spring Week cos horarios e o lugar de celebración.

O alumnado que obtivo praza terá que estar no COMPLEXO NATURAL CEMAR (Mondariz) o domingo 12 de maio ás 19.15 h. E a recollida será no mesmo lugar o sábado 18 de maio ás 12.30 h.

Atoparedes o programa completo con normas e instruccións importantes na guía.

O alumnado leva a ficha do alumnado que precisamos que cubrades para poder enviar a información pertinente aos organizadores da actividade. Por favor ler con atención, xa que é información importante. En dito documento aparecen tamén normas básicas da actividade, normas que vos comprometedes a cumprir ao asinar a documentación.

O prazo máximo de entrega da documentación cuberta é o mércores 24 de abril, xa que temos que trasladar a vosa información nunha táboa á organización.

En caso de que haxa algún cambio polo que a vosa filla ou fillo non poida finalmente asistir á actividade, pregamos nolo fagades saber o antes posible, xa que unha vez que remitamos os datos dos nenos non haberá opción de darlle a praza a alguén da lista de agarda e se perderá a praza.

Tal e como se recolle na guía da actividade, o alumnado deberá levar:

• Fotocopia da tarxeta sanitaria da seguridade social ou seguro privado.
  • Fotocopia do DNI
  • Documento asignado referente ao tratamento de datos persoais e uso de imaxes e videos.
  • Autorización para a toma de decisión médicas básicas e da administración de medicación.
  • Se están tomando algún tratamento médico, deberán dar permiso para subministrarlle a medicación, así como a medicación e a pauta da mesma por escrito.

Quedamos á vosa disposición no correo ou teléfono do centro para calquera dúbida que poidades ter.

Sorteo Spring week 2024

Hoxe, 15 de abril, realizouse no centro o sorteo público para adxudicar as prazas para o programa Spring Week entre o alumnado interesado. Pódense consultar as listaxes resultantes no taboleiro do centro.

Prégase que, aquelas persoas admitidas que finalmente non poidan asistir, o comuniquen o antes posible para asignar os postos a alumnado en lista de agarda.

Spring week

Estamos provisionalmente admitidos no programa de Spring week da Consellería (dirixido ao alumnado de 6º de Educación Primaria). Aquí tedes a información relativa a dito programa.

Se tedes algunha dúbida, preguntade as persoas titoras ou por correo electrónico.

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 23/24

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4º curso de Educación Primaria e 2º curso de Educación Secundaria Obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Este venres día 5 de abril ás 16h faremos unha reunión informativa sobre o procedemento, aínda así, podedes atopar máis información no seguinte documento elaborado pola Consellería de Educación:

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 23/24 de CEIP Plurilingüe Vicente Otero Valcárcel