Blogs

Renovación do espazo da radio

O espazo de Radio Pingüi foi renovado grazas ao premio recibido, no curso pasado, pola presentación no V Concurso de Podcast de Radio na Biblio. Grazas a este premio, mercamos unha mesa nova, unha cadeira para o/a técnico/a da radio, un letreiro de gravación e un casco novo.

Deixamos unhas fotografías para que vexades o cambio!

Mercado solidario - 13 de maio

Boa tarde!

Estamos moi ledos de anunciar que o vindeiro luns estaremos no campo da feira de Carral. Aproveita que chega o bo tempo e faite con tomates, allos porros, pementos, apios, acelgas, algunha cabaza, cabaciños e algunha que outra sorpresa!

A maioría das nosas sementes son de colleita propia ou ecolóxicas, e foron cultivadas con gran coidado por nós. E sabedes o mellor? Que as intercambiamos por alimentos que quedarán no Concello de Carral, ou se o preferides facer por diñeiro colaboraredes cunha causa solidaria que anunciaremos nuns días.

Agardámosvos!

Charla con Isabel Dans sobre educación dixital

O vindeiro día 8 de maio temos a sorte de contar na biblioteca do centro coa profesora de Universidade de Santiago de Compostela Isabel Dans. Vai vir compartir con nós a súa experiencia e darnos algunhas indicacións sobre os últimos estudos en educación dixital, búsqueda de información na rede, uso de dispositivos electrónicos e outros temas de interese para familias. Animádevos a participar!

Cartel conversa educación dixital de bibliosbardos Carral

Títulos mercados co premio do Club de Lectura

Velaquí podedes ver os títulos dos libros que mercamos e que foron propostos polas aulas de 4º, 5º e 6º. Aumentamos os nosos fondos bibliográficos grazas ao premio do Ministerio ao noso club de lectura "Faragullas de papel".

Lecturas con F... Na Galiña Azul!

O pasado 22 e 23 de abril, para conmemorar o Día do Libro, o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria (16 nenos e nenas voluntarios/as) foron compartir contos e historias cos pequenos e pequenas da Galiña Azul. Pasamos uns momentos ben bonitos e entrañables na mellor das compañías e cun público do máis respectuoso e atento. Esta actividade está encadrada no programa Bibliotecas Solidarias do que formamos parte por primeira vez este ano. Foi unha experiencia para repetir!

Charlas sobre literatura infantil para familias con Montse Pena Presas (UDC)

O 23 de abril, Día do Libro, tivemos a sorte de contar con Montse Pena Presas da Universidade de Santiago de Compostela, dentro programa lectura e familias. Montse fíxonos pasar unha entretida tarde entre libros e historias de literatura infantil e xuvenil, coma sempre, foi un pracer escoitala: "ler para ser, non so para saber". Graciñas por vir e por estar!

Vídeos e audios pendentes de "Unha veciña de película" (Faragullas de papel)

Aquí tedes algúns dos vídeos e audios que nos quedaban por publicar das esceas teatralizadas de "Unha veciña de película", estades feitos uns e unhas artistas!

Reunión de Faragullas

Na sesión do club de hoxe intercambiamos grupos, os de "Irene, a porteira" desfrutamos das presentacións que nos fixeron unhas aportacións moi interesantes sobre o cómic que cada quen leu e celebramos o día do libro cunhas galletiñas das que non quedaron nin unha faragulla. O arrecendo das orellas do outro grupo tamén nos chegou ata a biblio. Foi unha sesión do club moi completa e moi literario - gastronómica!

Concienciamos

Ola ola! Dentro dos retos propostos para este curso, en abril tiñamos o reto de concienciar na redución de uso de material escolar, tanto por abuso do mesmo como por falta de coidado.

Transcorrida unha gran parte do curso, a instalación creada para concienciar acerca do uso aínda non está nin ao 50% da súa capacidade.

Agardamos que esta iniciativa axudara a facer un bo uso do material escolar neste curso, e sobre todo, que deixemos pegada para o futuro.

Torneo de xadrez

O luns 15 de abril comezamos co torneo de xadrez no que participan os/as alumnos/as voluntarios/as de 5º e 6º de educación primaria. Celébrase na biblioteca durante o tempo de recreo.

Moitos participantes e moita emoción! Sorte a todas e a todos!

Visita de María Canosa para as aulas de 4º

A escritora María Canosa veu manter unha charla co alumnado de 4º de EP que leron o seu libro "A cazadora de Estrelas". Estívonos falando sobre o proceso de creación da obra e outros temas nunha conversa literaria ben animada. Aquí vos deixamos unhas imaxes.