Blog de Educación Física

DANZAS DO MUNDO. Francia.

Este curso 2019/20 os nenos e nenas de 1º e 3º de Educación Primaria traballamos para facer unhas danzas francesas. Esforzámonos moito para aprender os movementos das danzas e conseguir bailar colaborando entre todos xuntos para que ao final quedase moi ben!!

1º DE PRIMARIA: "A danza dos pastores"

3º DE PRIMARIA: "La Badoise"

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DE EDUCACIÓN FÍSICA

Achégase a adaptación da programación de educación física no terceiro trimestre na área de Educación Física.

Camiño de Santiago. Etapa 4

Última etapa do noso camiño! Foi unha etapa que se fixo dura pola choiva que tivemos case todo o tempo, pero iso non impediu que camiñaramos moi ben e que coma sempre disfrutaramos!!

E así, moi contentos pola experiencia, por fin chegamos a Santiago, a súa praza e a súa catedral!!!

XOGADE 18/19 en Carral 4

Cuarta e derradeira xornada do XOGADE deste curso e neste caso tamén da etapa xa que os nenos e nenas ata agora participantes de Carral durante dous cursos escolares xa marchan para o instituto, e esperamos que continúen facendo calquera tipo de actividade física!

Rematamos o XOGADE xogando de novo co CPI O Cruce de Cerceda pero neste caso no noso colexio. Foi unha xornada de moito calor pero de novo participamos en todos os deportes e xogos pasándolo moi ben!

Sendeirismo

Este ano os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria fumos facer unha ruta de sendeirismo polo roteiro da costa de Dexo declarada como monumento natural. Neste caso contamos coa colaboración dos monitores do CEIDA cos cales, ademais de facer actividade física, aprendimos diferentes aspectos sobre a flora e a fauna do lugar así como algunha curiosidade dalgún lugar polo que estivemos.

Pasamos un día agradable nun entorno moi bonito!

Camiño de Santiago. Etapa 3

Na terceira etapa do noso camiño fomos dende Sigüeiro ata A Sionlla optando polo sendeiros do antigo camiño. Foi unha etapa de curto percorrido onde xa acostumados a camiñar pasámolo moi ben e non tivemos ningún tipo de cansancio!

O vindeiro día chegamos a Santiago!

XOGADE18/19 en Carral 3

Máis XOGADE!

Na terceira xornada deste curso tocounos ir de visitantes ao CEIP Alfredo Brañas de Paiosaco. Unha vez máis gozamos moito dos deportes e xogos intentando facelo o mellor posible!

Camiño de Santiago. Etapa 2

Nesta ocasión a nosa segunda etapa foi dende A Calle ata Sigüeiro. Foi unha etapa un pouco máis esixente ca anterior, pero de novo todo o alumnado respondeu moi ben ao esforzo do camiño disfrutando do mesmo.

Santiago xa está máis preto!

Camiño de Santiago. Etapa 1

Este curso 2018/19 os nenos e nenas de 5º e 6º de Educación Primaria imos facer parte do Camiño de Santiago Inglés. Así, realizaremos actividade física aproveitando para aprender algunhas das cousas importantes a ter en conta cando facemos sendeirismo, e tamén coñeceremos aspectos do Camiño de Santiago e da nosa contorna. O noso camiño estará dividido en varias etapas que faremos en diferentes días.

Nesta primeira etapa camiñamos dende o albergue de Bruma ata A Calle. Portámonos moi ben, esforzámonos en non parar de camiñar, disfrutamos moito do camiño e xa estamos esperando con ganas a nosa segunda etapa para achegarnos máis a Santiago!

Aqui vai unha mostra do agradable día que pasamos.