Blog de Educación Física

Día da saúde

Este curso, aproveitando o día da saúde, lembramos a importancia de manter uns bos hábitos saudables. E para concienciar sobre iso, o alumnado elaborou estes diferentes carteis.

E ademáis, o alumnado de 6º A de Educación Primaria elaborou estes videoxogos saudables.

Movemento extra!!!

Durante o segundo trimestre, estivemos realizando o traballo de "MOVEMENTO EXTRA", onde cada un/ha foi traendo e expoñendo aos seus compañeiros da aula a actividade física ou o deporte que fai fóra do colexio. Así, aprendimos cousas destas actividades e deportes, e puidemos saber o que fan os demáis. Collimos ideas para facer no noso tempo libre e recordamos o importante que é facer algo de actividade física ou deporte para pasalo ben e manteñerse sans. Despois fíxose unha exposición con todos os traballos para que todos os nenos/as do cole puidesen ver todos os traballos.

Movemento extra!!!

Neste segundo trimestre, os mestres de Educación Física animámosvos a facer o seguinte traballo:

Para elo, todo aquel/a que quera participar terá que:

- nun folio A4 (en horizontal ou vertical) poñer preferiblemente algunha foto, ou senón facer algún debuxo, da actividade física ou do deporte que realicedes xunto cunha explicación escrita de por exemplo: que material usades, onde o facedes, con quén, cómo se xoga, ou calquera outra cousa que se vos ocorra.

- en cada folio só pode aparecer unha actividade física ou deporte.

- podedes traer todas as diferentes actividades físicas ou deportes que queirades, pero só un folio por cada unha delas.

Tiro con Arco

Fai uns días os nenos e nenas desde 1º ata 6º de Educación Primaria puideron coñecer e practicar o deporte de Tiro con arco coa colaboración da Asociación Deportiva Arqueiros do Adarve de Carral, á cal dámoslles as grazas! Gustounos moito!! E se se quere pódese xogar e practicar máis este deporte apuntándose nesta actividade do Concello. Aquí tedes máis información: arcoadarve.es

DANZAS DO MUNDO. Francia.

Este curso 2019/20 os nenos e nenas de 1º e 3º de Educación Primaria traballamos para facer unhas danzas francesas. Esforzámonos moito para aprender os movementos das danzas e conseguir bailar colaborando entre todos xuntos para que ao final quedase moi ben!!

1º DE PRIMARIA: "A danza dos pastores"

3º DE PRIMARIA: "La Badoise"

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN DE EDUCACIÓN FÍSICA

Achégase a adaptación da programación de educación física no terceiro trimestre na área de Educación Física.

Camiño de Santiago. Etapa 4

Última etapa do noso camiño! Foi unha etapa que se fixo dura pola choiva que tivemos case todo o tempo, pero iso non impediu que camiñaramos moi ben e que coma sempre disfrutaramos!!

E así, moi contentos pola experiencia, por fin chegamos a Santiago, a súa praza e a súa catedral!!!

XOGADE 18/19 en Carral 4

Cuarta e derradeira xornada do XOGADE deste curso e neste caso tamén da etapa xa que os nenos e nenas ata agora participantes de Carral durante dous cursos escolares xa marchan para o instituto, e esperamos que continúen facendo calquera tipo de actividade física!

Rematamos o XOGADE xogando de novo co CPI O Cruce de Cerceda pero neste caso no noso colexio. Foi unha xornada de moito calor pero de novo participamos en todos os deportes e xogos pasándolo moi ben!

Sendeirismo

Este ano os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria fumos facer unha ruta de sendeirismo polo roteiro da costa de Dexo declarada como monumento natural. Neste caso contamos coa colaboración dos monitores do CEIDA cos cales, ademais de facer actividade física, aprendimos diferentes aspectos sobre a flora e a fauna do lugar así como algunha curiosidade dalgún lugar polo que estivemos.

Pasamos un día agradable nun entorno moi bonito!

Camiño de Santiago. Etapa 3

Na terceira etapa do noso camiño fomos dende Sigüeiro ata A Sionlla optando polo sendeiros do antigo camiño. Foi unha etapa de curto percorrido onde xa acostumados a camiñar pasámolo moi ben e non tivemos ningún tipo de cansancio!

O vindeiro día chegamos a Santiago!

XOGADE18/19 en Carral 3

Máis XOGADE!

Na terceira xornada deste curso tocounos ir de visitantes ao CEIP Alfredo Brañas de Paiosaco. Unha vez máis gozamos moito dos deportes e xogos intentando facelo o mellor posible!

Camiño de Santiago. Etapa 2

Nesta ocasión a nosa segunda etapa foi dende A Calle ata Sigüeiro. Foi unha etapa un pouco máis esixente ca anterior, pero de novo todo o alumnado respondeu moi ben ao esforzo do camiño disfrutando do mesmo.

Santiago xa está máis preto!

Camiño de Santiago. Etapa 1

Este curso 2018/19 os nenos e nenas de 5º e 6º de Educación Primaria imos facer parte do Camiño de Santiago Inglés. Así, realizaremos actividade física aproveitando para aprender algunhas das cousas importantes a ter en conta cando facemos sendeirismo, e tamén coñeceremos aspectos do Camiño de Santiago e da nosa contorna. O noso camiño estará dividido en varias etapas que faremos en diferentes días.

Nesta primeira etapa camiñamos dende o albergue de Bruma ata A Calle. Portámonos moi ben, esforzámonos en non parar de camiñar, disfrutamos moito do camiño e xa estamos esperando con ganas a nosa segunda etapa para achegarnos máis a Santiago!

Aqui vai unha mostra do agradable día que pasamos.