Información comedor

Nota informativa: pago comedor

Infórmanse ás familias do alumnado usuario de comedor, que poden realizar o pago das taxas do servizo a través da oficina virtual tributaria no seguinte enlace: "  https://ovt.atriga.gal/"; entrar en "Cidadáns- Iniciar"

Instrucións comedor 2019-2020

INFORMACIÓN XOVES 8 DE MARZO

Estimadas familias.

Como ben saben o día de mañá, xoves 8 de marzo, hai convocada unha folga. As colaboradoras do servizo de comedor secundan dita folga, polo tanto deberemos asumir os servizos mínimos establecidos no DOG núm 47 Mércores 7 de marzo de 2018 páx. 13204.

Sabendo dos trastornos que podería provocar o peche do comedor ese día, e non podendo ofertar a calidade do servizo habitual, o equipo directivo facilitará aos alumnos usuarios do servizo de comedor un picnic.

Do mesmo xeito a entrega de alumnado ás familias, despois do comedor, será feita polos servizos mínimos polo que non será tan áxil como habitualmente.

Agardamos comprendan a situación.

Desculpen as molestias.

Comedor Escolar

USO DO COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2017/2018.