Blogs

BOOK DAY POSTERS

April 2024

No mes de abril, o mes do liobro, levamos a cabo unha tarefa relacionada co día do libro e co noso proxecto eTwinning. Seguimos practicando a elaboración de carteis, desta vez para publicitar e felicitar o Día do libro ás nosas novas amigas e amigos dos coles de Lisboa.

Observamos obras relacionadas cos libros e a lectura feitas por ilustradoras e ilustradores e puxémonos mans á obra! Eaboramos este vídeo coas nosas propostas para este data tan especial.

CARRAL BREAD FESTIVAL POSTERS

April 2024

Ao descubrir a figura de Leo Lionni aprendemos que antes de ser escritor adicábase á publicidade. Empregaba os seus coñecementos e habilidades artísticas para facer carteis publicitarios para imoprtantes campañas e marcas.

Dende o Concello convocaron un concurso para elaborar un cartel publicitario para a festa do pan, así que, animámonos a participar e... o cartel de 2º A foi o escollido para anunciar a XX Festa do pan de Carral!

El texto del párrafo de Teacher Marta

Enquisa de biblioteca

Dende o equipo de biblioteca, elaboramos enquisas para saber a vosa opinión sobre o funcionamento e as actividades da nosa biblioteca. Gustaríanos que as cubrísedes para poder mellorar. Sen a vosa axuda, isto non será posible.

A continuación, aparecen as ligazóns para cubrir a enquisa correspondente:

• Enquisa para o alumnado de EI, 1º e 2º de primaria: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEKCUO5XMv0hLDZCQDRBRo2_bxVe3A3JyfZBEmxhXd5gNtvQ/viewform?usp=sf_link
  • Enquisa para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfneCjAs9RVdKnm1fNJd6trZ7q1EykXg0SdUS2hluG9ymOx_w/viewform?usp=sf_link
  • Enquisa para as familias: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdot__-KfGrlHoyBNBsNSzEfGV2RNd-GLeK9EgD9IMWYcidNQ/viewform?usp=sf_link

Grazas pola vosa colaboración!

THE STORY OF OUR E-TWINNING PROJECT- part 1

April 2024

No mes de abril, o mes do libro, comezamos un proxecto moi especial. Un traballo conxunto con dúas escolas de Portugal: o Instituto Espanhol Giner de los Ríos e o Agrupamento de Escolas Gil Vicente, en Lisboa.

A través deste proxecto, coñecemos algunhas cousas do noso país veciño, Portugal e descubrimos a historia e historias do artista Leo Lionni. Todo isto enmarcado no noso PDI de centro "Todas e todos temos unha historia que contar".

EtWINNINGPROJECT-PART1 de Teacher Marta

INTERNATIONAL WOMEN DAY POSTERS

En marzo descubrimos os carteis publicitarios e/ou reivindicativos. Aproveitamos o Día Internacional da muller como tema. Inspirámonos en diferentes historias.

womendayart'24 de Teacher Marta

YARN DESIGNS, YARN STORIES

February 2024

No mes xaneiro e febreiro exploramos o inverno e a lá como materaial que nos da calor.

Despois, as nenas e nenos fixeron uns autorretratos envoltos en xigantes bufandas e tamén deseñaron xerseis para diferentes animais.

SCARF SELFIES INSPIRED BY THE BOOK “EXTRA YARN” by Mac Barnett de Teacher Marta

PEACE, LOVE, SHOOT!

January 2024

No mes de xaneiro descubrimos á artista Helena Almeida, de Portugal. Ela emprega o seu corpo, a fotografia e a cor para facer arte con mensaxes reivindicativos.

Inspirámonos nela e no libro "Peace, Love, Action!" e fixemos as nosas propias creacións mandando mensaxes de Paz e Amor co noso corpo, fotos e cores.

PEACE-LOVE-SHOOT de Teacher Marta

OUR SCHOOL STORY

December 2023

Este ano o noso colexio cumpliu 50 anos. Entre todos compilamos os recordos de ex alumnos, persoal do centro, ... e representámolos nunha manta dos recordos inspirándonos na artista Louise Bourgeois que empregaba os seus recordos de infancia como tema na súa arte. Deseñámolos, transferímolos a tea co pape transfer e tecémolos nunha manta, a manta dos recordos.

Diseño de Teacher Marta

THE STORY OF THANKSGIVING

November 2023

No mes de novembro descubrimos a historia de Thanksgiving, unha conmemoración tradicional en EEUU. Descubrimos as dúas versións da historia, reflexionamos sobre o seu significado e a importancia de dar as grazas polo que temos. Cortamos tamén un pavo e fixemos representacións artísticas deste animal.

thanksgiving de Teacher Marta