Benvidos

Benvidos

As Clases de segundo

Benvidos a noso Blog

PROGRAMA "ANACOS DE VIDA", TVG.

Probablemente estes días vístedes un autobús azul bastante chamativo pola vila era o do programa da TVG "Anacos de Vida" que se emitirá despois do verán e que conta as historias que se agochan nas fotos antigas. O programa contou coa participación do alumnado voluntario de 1º A e B do CEIP Vicente Otero Valcárcel, algunhas esceas graváronse dentro do centro para o que contamos coa colaboración de alumnado de 3º e 2º de EP que actuaron como extras. Aquí vos deixamos unhas imaxes.

Camiño de Santiago. Etapa 4

Última etapa do noso camiño! Foi unha etapa que se fixo dura pola choiva que tivemos case todo o tempo, pero iso non impediu que camiñaramos moi ben e que coma sempre disfrutaramos!!

E así, moi contentos pola experiencia, por fin chegamos a Santiago, a súa praza e a súa catedral!!!

XOGADE 18/19 en Carral 4

Cuarta e derradeira xornada do XOGADE deste curso e neste caso tamén da etapa xa que os nenos e nenas ata agora participantes de Carral durante dous cursos escolares xa marchan para o instituto, e esperamos que continúen facendo calquera tipo de actividade física!

Rematamos o XOGADE xogando de novo co CPI O Cruce de Cerceda pero neste caso no noso colexio. Foi unha xornada de moito calor pero de novo participamos en todos os deportes e xogos pasándolo moi ben!

PINGÜIXORNAL

Este é o xornal elaborado polos nenos e nenas de 1º, 5º e 6º de EP nos grupos internivel dos venres.

Sendeirismo

Este ano os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria fumos facer unha ruta de sendeirismo polo roteiro da costa de Dexo declarada como monumento natural. Neste caso contamos coa colaboración dos monitores do CEIDA cos cales, ademais de facer actividade física, aprendimos diferentes aspectos sobre a flora e a fauna do lugar así como algunha curiosidade dalgún lugar polo que estivemos.

Pasamos un día agradable nun entorno moi bonito!