Benvida

Benvidos á nosa web do CEIP Vicente Otero Valcárcel

Rúa Alcalde Juan Seijas, s/n - C.P. 15175 Carral (A Coruña)

Telf: 881880446 - Fax: 881880453   ceip.vicente.otero@edu.xunta.es

NOTA INFORMATIVA

Infórmase ás familias dos niveis de 5º e 6º de Ed. Primaria de que van ser convocados a unha reunión informativa sobre a semana STEM (para máis información adxúntase o enlace) o día 10 de setembro ás 16:30 horas no comedor.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NO FONDO DE LIBROS E VALES PARA LIBROS E MATERIAIS PARA O CURSO 2018/19

A continuación engádesen as listaxes citadas anteriormente. O prazo de reclamación é de dous días a partir de hoxe (venres día 13 e luns día 16 de xullo).

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS NO SERVIZO DE COMEDOR PARA O CURSO 2018/19

A continuación tamén se engade o IMPRESO DE AUTODECLARACIÓN de comedor. Pódese entregar dende mañá ata o día 11 de setembro.

FIN DE CURSO 17/18

Remata un curso máis cheo de risas e algunha que outra bágoa. Aquí vos deixamos algúns dos fenomenais momentos que vivimos no concerto de "AS MAIMIÑAS". Recordade que podedes atopar e levar para a casa os seus CD porque os temos na biblioteca.

BO VERÁ A TODOS E TODAS!

A EDITORIAL PINGÜI CHEGA AO CONCELLO

Xa se poden consultar algúns dos exemplares dos libros feitos dentro da Editorial Pingüi na Biblioteca Municipal.

GAÑADORES DO I CONCURSO "A AUGA NON PARA"

O pasado 1 de xuño o alumnado de 6ºB do noso centro proclamouse campión do I Concurso "A auga non para" organizado pola Empresa Emalcsa e a Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo. Como premio tiveron saídas didácticas pola contorna coa oportunidade de coñecer lugares como a Aula da Natureza de Abegondo/Crendes, ruta ata o embalse de Cecebre e visita ao obsevatorio de aves e embalse de Beche, entre outras. Para máis información pódese visitar a páxina de EMALCSA.  (picade no enlace para ver más imaxes)

Aquí vos deixamos algúns momentos desta actividade.

INFORMACIÓN

Xa poden pasar a recoller os recibos do comedor do mes de xuño. Lembren que si non teñen ao día os pagos de todos os recibos do curso escolar non serán admitidos nas listas de comedor do vindeiro curso.

O prazo remata o luns día 2 de xullo.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NO VERÁN

- SECRETARÍA: DE LUNS A VENRES DE 10:00 A 12:00

- DIRECCIÓN: PREVIA CITA

O MES DE AGOSTO O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/2019

UNHA VISITA ESPECIAL

Todos os anos desde o centro organizamos algunha saída ao Aquarium Finisterrae de A Coruña, mais hoxe algúns animaliños saíron dos seus acuarios para vir ata Carral, ollade!

Grazas pola visita!

O MUSEO DAS MÁQUINAS SIMPLES DE 4º DE ED. PRIMARIA