Benvida

Benvidos á nosa web do CEIP Vicente Otero Valcárcel

Rúa Alcalde Juan Seijas, s/n - C.P. 15175 Carral (A Coruña)

Telf: 881880446 - Fax: 881880453   ceip.vicente.otero@edu.xunta.es

FESTIVAL DE INVERNO

Aquí vos deixamos uns anaquiños do que aconteceu no Festival de Inverno deste ano. BOAS E MERECIDAS VACACIÓNS PARA TODOS E TODAS!

Festival de Inverno from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

PLAN DIRECTOR E PRIMEIROS AUXILIOS

O alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria participaron nas xornadas do Plan director sobre acoso escolar e recibiron unhas charlas sobre os primeiros auxilios.

MES DA CIENCIA EN GALEGO

Durante esta última semana dende a biblio fixemos actividades relacionadas coa ciencia e tamén cos elementos que fan falta para elaborar o pan. Experimentamos co millo e o trigo, coa auga e coa terra (ou sustrato). Esta actividade é unha tarefa relacionada co PDI do centro Descubrindo Carral: temos moito que contar. Ademais o alumnado de 5º e 6º expuxo as súas maquetas sobre o Universo e o corpo humano. Velaí unhas imaxes.

25 N

Os nenos e nenas de 1º A interpretan a canción de Rozalén "La puerta violeta" en LSE no recreo, aquí vos deixamos a gravación do traballo destas últimas semanas dentro da materia de Valores Cívicos e Sociais. No CEIP Vicente Otero Valcárcel dicimos NON á violencia!

PUERTA VIOLETA EN LSE from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

25N na biblioteca from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

PROBLEMA COA APLICACIÓN ABALARMOBIL EN TERMINALES IOS

Algunhas personas tiveron problema coa aplicación AbalarMobil en terminales IOS, xa que non podían acceder ao documento pdf. Isto solucionase actualizando a versión 1.0.17 da APP.

MAGOSTO E SAMAIN

Aquí vos mostramos algunhas das actividades realizadas para conmemorar estas datas de Magosto e Samaín: Exposicións de cabazas, ambientación do centro, degustación de castañas, xogos populares, lecturas a escuras... Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración!

Magosto e Samaín 2018 from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

Lecturas a escuras na semana de Samaín. from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

SAÍDAS DO CENTRO ESCOLAR

Comezaremos coas saídas do centro polo pavillón MAÑÁ XOVES 8 DE NOVEMBRO.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR. CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL E CALENDARIO ELECTORAL

Esta semana constituíuse a Xunta Electoral. Na primeira reunión quedou aprobado o seguinte calendario electoral:

Luns 5 de novembro

-          Publicación dos censos electorais .

Do mércores 7 ao mércores 14 de novembro

-          Presentación de candidaturas aos distintos sectores na secretaría do centro.

-          Reclamación aos censos electorais.

Luns 19 de novembro

-          Proclamación das candidaturas.

-          Publicación definitiva dos censos electorais.

Martes 20 e mércores 21 de novembro

-          Período de reclamacións contra a proclamación de candidatos e resolución das reclamacións.

Luns 26 de novembro

-          Votación das familias de 15:30 a 17:30.

-          Votación do profesorado

Martes 27 de novembro

-          Proclamación candidatos electos

HAI QUE CUBRIR UNHA VACANTE NO SECTOR DE PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS E DÚAS VACANTES NO SECTOR DE MESTRES.

PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORAS

Todos os xoves despois do recreo, na hora de ler, o alumnado de 6º A e B de EP acompaña nas lecturas ao de 1º A e B. Que gusto da velos compartir lecturas e risas xuntos! Aquí vos deixamos unhas imaxes destes momentos.

Padriños e madriñas lectoras from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR , NOVEMBRO 2018

De conformidade co establecido na Resolución conxunta do 25 de setembro de 2018, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG 08-10-2018), realizarase durante as vindeiras semanas a renovación do Consello Escolar, que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto e que estará integrada por:

- O Director ou directora do Centro.

- Un profesor ou profesora.

- Un pai ou nai ou titor legal.

- Un representante do persoal de administración e servizos.

Os tres últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste Centro mañá martes, día 30 de outubro ás 12:00 h,  na aula de psicomotricidade.

DÍA NON LECTIVO CURSO 2018/19

Informámoslles de que o vindeiro venres, 2 de Novembro, non haberá actividade lectiva, pois é un dos días non lectivos escollidos polo claustro de mestres.