LISTAXE DEFINITIVO DE ALUMNADO ADMITIDO AO COMEDOR 2017/2018

Os admitidos deben entregar na secretaría do centro a AUTODECLARACIÓN, en horario de 10 a 12:00, a poden descargar desta paxina web ou recoller no centro.

Os que non estean interesados na praza de comedor agradecémoslles que veñan ao centro a comunicalo o antes posible.

No mes de setembro abrirase un novo prazo de subsanacion ou retificación de solicitudes non admitidas, na medida que haxa prazas libres.

Fondo libros definitiva 2017/2018

LISTADOS DEFINITIVOS CON ISBN E NOME DOS LIBROS ADXUDICADOS A CADA ALUMNA/O.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2017/2018 CONCEDIDAS

Publicamos os listados de axudas concedidas para libros de texto de 1º e 2º de primaria e materiais de todos os cursos de primaria nos arquivos que se xuntan.

Poden recoller os vales na secretaria do centro no horario de 10 a 12:00 horas de luns a venres.

Próximamente publicarase a lista do fondo libros definitiva, logo das retificacións, nela xa saberedes que libros se conceden a cada alumna/o.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO AO COMEDOR 2017/2018

Calquera dúbida, observación ou rectificación LEMBREN que teñen os próximos 5 días hábiles (ata o 18 de xullo incluido). Na secretaría do centro en horario de verán 10 a 12:00 horas.

Libros de texto curso 2017/2018

Nota informativa con respecto ao alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria.

Como consecuencia da non participación do centro no proxecto E-dixgal, infórmase de que o alumnado poderá mercar os libros de texto que lle corresponden, e que aparecen no listado publicado o día 15 de xuño.

Horario de verán de administración.

O horario de administración de atención ao público ao longo da segunda quicena do mes de xullo será de luns a venres de 10:00 a 12:00 horas.

O mes de agosto o centro permanecerá pechado.

HORARIO DA SEGUNDA QUINCENA DO MES DE XULLO DE SECRETARÍA

HORARIO DE VERANO DE SECRETARÍA

10:00 A 12:00 DE LUNS A VENRES.

EN AGOSTO O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO

TAXAS DE COMEDOR XUÑO 2017

Temos á súa disposición os impresos de taxa de comedor do mes de xuño de 2017. Poden pasar a recollelos no horario de atención ao público 10:00 a 12:00 horas de luns a venres.

Lembren que é imprescindible ter pagos todos os meses de comedor para optar a unha praza de comedor no vindeiro curso.

Benvida

Benvidos á nosa web do CEIP Vicente Otero Valcárcel

Rúa Alcalde Juan Seijas, s/n - C.P. 15175 Carral (A Coruña)

Telf: 881880446 - Fax: 881880453   ceip.vicente.otero@edu.xunta.es

Hoxe despedimos o curso ao ritmo de A Gramola Gominola.

Todos xuntos, alumnado, pais, nais e profesorado, compartimos a alegría de chegar á meta, o final de curso.

O CEIP Vicente Otero Valcárcel aproveita a ocasión para  desexarlle á toda a comunidade educativa que disfrute dun feliz verán.

EDITORIAL PINGÜI

A Editorial Pingüi foi un proxecto colaborativo do EDLG (Equipo de Dinamización da Linga Galega) e do Equipo de Biblioteca que se desenvolveu durante este curso escolar. O obxectivo deste traballlo foi crear unha liña editorial de libros informativos en galego feitos polo noso alumnado. Estas son as primeiras tiradas de libros que saen del, picade nos puntos vermellos da foto para ver o resultado. Tamén vos deixamos o vídeo presentado para o concurso da Plataforma Proyecta. Queremos agradecer a Yolanda, a técnico de Dinamización Lingüística do Concello, a súa axuda desinteresada na revisión da corrección lingüística. En breves esperamos ter máis novas deste proxecto que está nacendo...

Pingüi e as persoas que formamos este grupo desexámosvos boas vacacións para todos e todas!

IMPRESOS DE MATRÍCULA curso 2017/2018 Educación Primaria e Infantil

CIRCULAR DE MATRÍCULA

CURSO 2017/2018

Agradecémoslle que lean con moita atención esta circular e respecten tanto os prazos como as normas que se indican.

MATRÍCULA E. INFANTIL E PRIMARIA

Segundo a lexislación vixente non é obrigatorio, a excepción do alumnado de 4º de Ed. Infantil e 1º de Ed. Primaria, presentar o formulario de matrícula. As familias deben entregalo só no caso de desexar actualizar algún dato.

Lembren achegar 2 fotos de tamaño carné.

SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR

Os/as pais/nais interesados/as en colaborar co servizo de comedor escolar deberán entregar cuberta a solicitude correspondente.

PRAZO DE ENTREGA DAS SOLICITUDES: do 20 de xuño ao 30 de xuño de 2017.

OS IMPRESOS PODEN DESCARGALOS NOS ARQUIVOS QUE XUNTAMOS A CONTINUACIÓN.

OU PODEN RECOLLELOS NO COLEXIO EN HORARIO DE SECRETARÍA.

A dirección

Devolución dos libros en préstamo do Fondo libros do centro.

Estimadas familias.

Nos vindeiros días os titores van solicitar ao alumnado os libros pertencentes ao Fondo de Libros (LIBROS DE PRÉSTAMO) do centro.

Cómpre que os repasen para que os libros continúen no mesmo estado no que os levaron ao principio de curso.

Recorden a obriga de devolver todos os exemplares que lles foron prestados, pois a falta dalgún ou o deterioro, exclúe ao alumno do dereito ao préstamo o vindeiro curso.

Grazas.

A Dirección.

As alumnas abaixo indicadas foran as gañadoras do I Certame de Poesía do Concello de Carral.

Noraboa ás gañadoras e ánimo a todo o alumnado participante no I Certame de Poesía do Concello de Carral.

(Nestes arquivos adxuntos presentámoslles os poemas gañadores)