Benvida

Benvidos á nosa web do CEIP Vicente Otero Valcárcel

Rúa Alcalde Juan Seijas, s/n - C.P. 15175 Carral (A Coruña)

Telf: 881880446 - Fax: 881880453   ceip.vicente.otero@edu.xunta.es

REUNIÓNS EDUCACIÓN PRIMARIA

As reunións cos mestres de Ed. Primaria serán:

- luns 17 de setembro: 1º e 2º de Ed. Primaria.

- luns 24 de setembro: 3º e 4º de Ed. Primaria.

- luns 1 de outubro: 5º e 6º de Ed. Primaria.

Todas elas ás 16:45 h. na aula de psicomotricidade.

REUNIÓNS EDUCACIÓN INFANTIL

As reunións cos titores de Ed. Infantil serán o vindeiro venres 7 de setembro:

- 3 anos: 10:00h.

- 4 anos: 11:00h.

- 5 anos: 12:00h.

Nota informativa:

Non nos foi concedido o Plan de Edixgal para o curso 2018-2019 polo que, o alumnado de 5º nivel de Educación Primaria necesita os libros de texto como nos cursos anteriores.

Nota informativa:

As familias incluídas no fondo de libros de préstamo, poderán recoller o seu lote de libros os días 30 e 31 de xullo en horario de administración, de 10:00 a 12:00 horas.

O horario de recollida do mes de setembro publicarase nos primeiros días de dito mes.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NO FONDO DE LIBROS E VALES PARA LIBROS E MATERIAIS PARA O CURSO 2018/19

Os vales e os libros de texto para o curso 2018-2019 poden recollerse a partires do venres día 27 en horario de 10 a 12h.

NOTA INFORMATIVA

Infórmase ás familias dos niveis de 5º e 6º de Ed. Primaria de que van ser convocados a unha reunión informativa sobre a semana STEM (para máis información adxúntase o enlace) o día 10 de setembro ás 16:30 horas no comedor.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NO FONDO DE LIBROS E VALES PARA LIBROS E MATERIAIS PARA O CURSO 2018/19

A continuación engádesen as listaxes citadas anteriormente. O prazo de reclamación é de dous días a partir de hoxe (venres día 13 e luns día 16 de xullo).

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS NO SERVIZO DE COMEDOR PARA O CURSO 2018/19

A continuación tamén se engade o IMPRESO DE AUTODECLARACIÓN de comedor. Pódese entregar dende mañá ata o día 11 de setembro.

FIN DE CURSO 17/18

Remata un curso máis cheo de risas e algunha que outra bágoa. Aquí vos deixamos algúns dos fenomenais momentos que vivimos no concerto de "AS MAIMIÑAS". Recordade que podedes atopar e levar para a casa os seus CD porque os temos na biblioteca.

BO VERÁ A TODOS E TODAS!

A EDITORIAL PINGÜI CHEGA AO CONCELLO

Xa se poden consultar algúns dos exemplares dos libros feitos dentro da Editorial Pingüi na Biblioteca Municipal.

GAÑADORES DO I CONCURSO "A AUGA NON PARA"

O pasado 1 de xuño o alumnado de 6ºB do noso centro proclamouse campión do I Concurso "A auga non para" organizado pola Empresa Emalcsa e a Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo. Como premio tiveron saídas didácticas pola contorna coa oportunidade de coñecer lugares como a Aula da Natureza de Abegondo/Crendes, ruta ata o embalse de Cecebre e visita ao obsevatorio de aves e embalse de Beche, entre outras. Para máis información pódese visitar a páxina de EMALCSA.  (picade no enlace para ver más imaxes)

Aquí vos deixamos algúns momentos desta actividade.