AVISO A USUARIOS DE COMEDOR

OS PAIS/NAIS QUE ANTES DO DÍA 25 DE SETEMBRO NON

TEÑAN PRESENTADO A AUTODECLARACIÓN OBLIGATORIA

DE INGRESOS PARA OBTER SUBVENCIÓNS AO COMEDOR.

PAGARÁN 4,50 € POR COMENSAL E DÍA.

Información importante:

Información importante: a partir do presente curso 2017-2018 o día de permanencia do profesorado no centro, en vez de ser os martes cumpliranse os luns. Como consecuencia deste cambio, as titorías impartiranse os luns no horario que corresponda.

Con esta modificación coincide o día de permamencia do CEIP Vicente Otero Valcárcel co IES de Carral e así facilitar a conciliación familar da comunidade educativa.

RECOLLIDA DE LIBROS DE PRÉSTAMO CURSO 2017-2018

INFÓRMASE QUE, A PARTIRES DO VENRES 1 DE SETEMBRO E ATA O XOVES 7 DE SETEMBRO, OS PAIS/NAIS/TOTORES LEGAIS, PODERÁN RECOLLER OS LIBROS DE PRÉSTAMO NA CONSERXERÍA DO CENTRO EN HORARIO DE 10:00 A 12:00 E DE 12:45 A 14:00 HORAS.

OS LUNS DE SETEMBRO (DÍAS 11, 18 E 25) O HORARIO DE RECOLLIDA SERÁ DE 15:30 A 17>:30 HORAS.

LISTAXE DEFINITIVO DE ALUMNADO ADMITIDO AO COMEDOR 2017/2018

Os admitidos deben entregar na secretaría do centro a AUTODECLARACIÓN, en horario de 10 a 12:00, a poden descargar desta paxina web ou recoller no centro.

Os que non estean interesados na praza de comedor agradecémoslles que veñan ao centro a comunicalo o antes posible.

No mes de setembro abrirase un novo prazo de subsanacion ou retificación de solicitudes non admitidas, na medida que haxa prazas libres.

Fondo libros definitiva 2017/2018

LISTADOS DEFINITIVOS CON ISBN E NOME DOS LIBROS ADXUDICADOS A CADA ALUMNA/O.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2017/2018 CONCEDIDAS

Publicamos os listados de axudas concedidas para libros de texto de 1º e 2º de primaria e materiais de todos os cursos de primaria nos arquivos que se xuntan.

Poden recoller os vales na secretaria do centro no horario de 10 a 12:00 horas de luns a venres.

Próximamente publicarase a lista do fondo libros definitiva, logo das retificacións, nela xa saberedes que libros se conceden a cada alumna/o.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO AO COMEDOR 2017/2018

Calquera dúbida, observación ou rectificación LEMBREN que teñen os próximos 5 días hábiles (ata o 18 de xullo incluido). Na secretaría do centro en horario de verán 10 a 12:00 horas.

Libros de texto curso 2017/2018

Nota informativa con respecto ao alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria.

Como consecuencia da non participación do centro no proxecto E-dixgal, infórmase de que o alumnado poderá mercar os libros de texto que lle corresponden, e que aparecen no listado publicado o día 15 de xuño.

Horario de verán de administración.

O horario de administración de atención ao público ao longo do mes de xullo será de luns a venres de 10:00 a 12:00 horas.

O mes de agosto o centro permanecerá pechado.

HORARIO DA SEGUNDA QUINCENA DO MES DE XULLO DE SECRETARÍA

HORARIO DE VERANO DE SECRETARÍA

10:00 A 12:00 DE LUNS A VENRES.

EN AGOSTO O CENTRO PERMANECERÁ PECHADO

TAXAS DE COMEDOR XUÑO 2017

Temos á súa disposición os impresos de taxa de comedor do mes de xuño de 2017. Poden pasar a recollelos no horario de atención ao público 10:00 a 12:00 horas de luns a venres.

Lembren que é imprescindible ter pagos todos os meses de comedor para optar a unha praza de comedor no vindeiro curso.

Benvida

Benvidos á nosa web do CEIP Vicente Otero Valcárcel

Rúa Alcalde Juan Seijas, s/n - C.P. 15175 Carral (A Coruña)

Telf: 881880446 - Fax: 881880453   ceip.vicente.otero@edu.xunta.es

Hoxe despedimos o curso ao ritmo de A Gramola Gominola.

Todos xuntos, alumnado, pais, nais e profesorado, compartimos a alegría de chegar á meta, o final de curso.

O CEIP Vicente Otero Valcárcel aproveita a ocasión para  desexarlle á toda a comunidade educativa que disfrute dun feliz verán.