Benvida

Benvidos á nosa web do CEIP Vicente Otero Valcárcel

Rúa Alcalde Juan Seijas, s/n - C.P. 15175 Carral (A Coruña)

Telf: 881880446 - Fax: 881880453   ceip.vicente.otero@edu.xunta.es

As alumnas abaixo indicadas foran as gañadoras do I Certame de Poesía do Concello de Carral.

Noraboa ás gañadoras e ánimo a todo o alumnado participante no I Certame de Poesía do Concello de Carral.

(Nestes arquivos adxuntos presentámoslles os poemas gañadores)

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2017/2018

INFORMAMOSVOS de que dende o 23 de maio ata o 23 de xuño está aberto o prazo para presentar a solicitude de axudas para libros de texto e material escolar e fondo libros  para o vindeiro curso académico 2017/2018.

Os impresos estarán á súa disposición: na secretaría do centro, na páxina web do colexio,na sede electrónica da Xunta de Galicia,https://sede.xunta.gal. No portal educativo, enderezo http://www.edu.xunta.es.

UNHA SOLICITUDE POR FAMILIA INCLUINDO TODOS OS IRMÁNS.

Estes impresos, unha vez cubertos, deberán entregalos na secretaría do centro neste prazo, acompañados dunha copia do libro de familia. Nos  casos nos que exista unha situación familiar especial que requira a achega de calquera outra documentación, deberán xuntala no momento da presentación da solicitude.

RESULTADO DA VOTACIÓN DE NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS

Trala votación celebrada no día de hoxe, informámosvos de que houbo unha participación do 88% do censo. De todos os votantes un 93% manifestou estar a favor da implantación da xornada lectiva en sesión única de mañá.

Publicación do Proxecto implantación xornada única

Faise público o Proxecto presentado para a implantación da Xornada Única para o curso 2016/2017.

Tamén está á súa disposición, desde o  20 de maio, na secretaría do centro.

CONVOCATORIA DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR PARA O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O CURSO 2016-2017.

- Fondo solidario de libros de texto, para 3º, 4º, 5º e 6º.

- Axudas para adquirir libros de texto, para 1º e 2º.

- Axudas para adquirir material escolar, para todos os cursos de Primaria.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño de 2016 (este incluído).

Xuntamos a convocatoria onde poden consultar máis información e o modelo de solicitude (só é necesario presentar as 4 primeiras páxinas).

Mais información: http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20160516_axudas_libros.pdf

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS, CURSO 2016 - 2017

A matrícula do novo alumnado formalizarase do 20 ao 30 de xuño. A partir do 6 de xuño, poden pasar polo centro a recoller as instruccións da documentación a presentar. Tamén se poderán descargar dende a páxina web.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS CURSO 2016 - 2017

Todos aquelas persoas que queiran formular reclamación poderán facelo no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte á publicación destas listaxes, na Administración do centro (Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con forndos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.