Blogue de Coordinación

VISITA MELGASAR, PEDRO BRANDARIZ, MONIFATES E CONTOS DE NADAL

Ademais da visita do Apalpador, tivemos outros plans moi especiais.

Por unha parte, dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega e do Equipo de Biblioteca, organizaronse contacontos de temática navideña (moitos deles, relacionados co Camiño de Santiago!)

Por outro lado o martes (último día de clase antes de vacacións) tivemos varias visitas simultáneas no cole: Monifates, Pedro Brandariz e Melgasar.

Pasade, pasade... mirade que ben o pasamos!

Moi boas vacacións a todos e todas. Coidadevos moito e vémonos á volta, coas pilas cargadas!

Bo Nadal!

VISITA DO APALPADOR

Por fin chegou Noiteboa!

Estamos por aquí para contarvos que, nos últimos días de clase, tivemos varias visitas especiais. Queredes velo?

A primeira delas, directo dende a Serra do Courel... chegou o APALPADOR!

Semana das Cartas Emocionantes

Tristeza, alegría, amizade, soidade,...... complicado resulta poñer en palabras o que sentimos en tantos momentos do día. E o noso alumnado sábeo ben, por iso, este curso máis ca nunca, a semana das cartas emocionantes foi todo un ¡Éxito!

Feliz, abraida, satisfeita, afortunada....síntese Nica pola gran participación. Incluso ela recibiu unha carta que a encheu de ledicia.

Accede ó albúm e emociónate con nós.

Apadriñamentos Lectores

Dentro do plan de Animación á Lectura promovido dende a biblioteca do centro en colaboración co Equipo de Dinamización da Lingua Galega, incluímos entre as novidades deste curso a actividade de "Apadriñamentos Lectores".

A proposta consiste en que o alumnado de cursos superiores conte historias e contos seleccionados previamente por eles ó alumnado de Ed. Infantil ou de cursos inferiores de Ed. Primaria, contribuíndo ó desenvolvemento da capacidade lectora e da escoita activa, así como a mellorar as relacións interpersoais entre o alumnado do centro.

(acceso á galería premendo na imaxe)