Neste curso

O ALUMNADO DO CENTRO VISITA AO CONCELLO

O alumnado de quinto e sexto do colexio visitou as instalacións do Concello, onde en cada un dos departamentos lle deron unha pequena explicación da función que realizaba cada un deles.

A guinda do pastel foi o pleno infantil onde os nosos nenos e nenas tiveron a oportunidade de ser concelleiros e concelleiras por un día e poder realizar diferentes propostas as temáticas establecidas na orde do día.

Martín de 5º "Panettone"

Chega o Nadal!! E Martín de 5º de Educación Infantil tráenos unha estupenda receita dun Panettone. Teñen unha pintaza estupenda!!

Suspendida a Carrerira solidaria contra a Leucemia

Queridas familas!

Ante as previsións meterolóxicas nas que dan choiva para o próximo venres 20 de Outubro, comunicarvos que se aplazará a Carreira Solidaria contra a Leucemia. Comunicarásevos a nova data cando melloren as previsións.

Moitas grazas e disculpade as molestias.

III Edición do concurso Ciberseguridade no cole!

O próximo 18 de outubro o alumnado de 5º e 6º de primaria participara na III Edición do concurso de Ciberseguridade no cole!

O obxectivo do concurso é concienciar aos escolares sobre os riscos aos que se enfrontan cando empregan as tecnoloxías dixitais á vez que poden aprender sobre boas prácticas en ciberseguridade no seu día a día dunha maneira amena e divertido acorde á súa idade.

Ciberseguridade no cole! contará de novo cunha fase en liña que será celebrada o 18 de outubro, e unha final presencial o día 3 de novembro na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela. Na final presencial contarase coa participación da presentadora galega Esther Estévez (DígochoEU), que acompañará aos finalistas na dinamización da fase final.

Castañas que saben a medo

Silleda retoma a escola de familias

A Escola de Familias de Silleda celebra unha nova sesión o próximo día 21 de Xaneiro.Esta sesión terá lugar na Casa dá Xuventude ás 10.30 horas e a ela están convocadas a participar as familias con nenos con idades comprendidas entre os 6 e os 12 anos. A asistencia é gratuíta pero é necesaria inscrición previa. A iniciativa parte da concellaría de Benestar e Educación que dirixe a edila Ángela Troitiño. A actividade busca converterse nun espazo de formación e apoio para as familias con fillos pequenos, preadolescentes e adolescentes. Despois da sesión celebrada en decembro e dirixida a familias con nenos de cero a seis anos, retómase esta actividade cunha nova reunión que leva por título Repensando.

Entre os temas a tratar atópanse os estilos de crianza, hábitos de vida, a igualdade ou a sobrecarga nos tempos. Os interesados poden apuntarse chamando ao departamento de Benestar ao 986 592 037. O 4 de febreiro terá lugar unha segunda parte enfocada ás novas tecnoloxías para finalizar o 4 de marzo, na que baixo o título de Reconstruíndo abordarase a etapa da adolescencia.

Bandeira contará cunha ludoteca de Nadal

O Concello de Silleda, a través do departamento de Educación que dirixe Ángela Troitiño, organiza nas vacacións de Nadal unha ludoteca, en horario de mañá, para nenos e nenas de 3 a 12 anos de idade. Esta iniciativa, que xa se estrenou ano pasado, busca facilitar a conciliación das familias durante as vacacións de Nadal, sumándose a outras iniciativas municipais neste mesmo ámbito.

A ludoteca, de luns a venres en horario de 9:00 a 14:00 horas, contará con actividades en Silleda e na Bandeira, de luns a venres dende o 23 de decembro ao 5 de xaneiro, sendo o centro de actividades o pavillón deportivo César G. Fares en Silleda e o auditorio Manuel Dopazo na Bandeira.

O custe deste servizo é de 55 euros (45 euros no caso da asistencia do segundo irmán/á ou sucesivos).  As persoas que desexen participar deben de cubrir o modelo normalizado de inscrición dispoñible no Rexistro municipal ou facelo a través da sede electrónica. Para máis información poden chamar ao teléfono 986 592037. As prazas asignaránse por orde de inscrición.

Os riscos de seguridade nas novas texnoloxías

O pasado 17 de novembro o alumnado de 5º e 6º de primaria asistiu a unha charla sobre "os riscos de seguridade nas novas tecnoloxías e nas redes sociais", impartida pola Garda Civil. Este Ciclo de sesións informativas forman parte do plan director para a convivencia e mellora da seguridade nos centros educativos e os seus entornos.

Plan Director de Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e nos seus Entornos

Un ano máis O Plan Director desenvólvese no noso Centro. Axentes da Policía Nacional e da Garda Civil imparten charlas para promover a seguridade e a prevención ao alumnado de quinto e sexto de primaria e da ESO. Realízanse baixo cinco temáticas: riscos en Internet, acoso escolar, bandas xuvenís, drogas e violencia de xénero.

Hoxe celebrouse a primeira das charlas dun ciclo que disfrutarán o alumnado de quinto e sexto de primaria do noso Centro.  O sarxento Dapena da Guardia Civil realizou unha conferencia onde tratou  consecuencias do acoso escolar en quen o sofre, así como a responsabilidade de todos para denuncialo e combatelo.

O próximo xoves 17 de novembro disfrutaremos dunha nova experiencia co tema  “Os riscos de Internet”, co paso da pandemia o uso de Internet incrementouse entre a mocidade e considérase necesario alertar dos riscos que supón o seu uso.