Plan Director de Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e nos seus Entornos

Un ano máis O Plan Director desenvólvese no noso Centro. Axentes da Policía Nacional e da Garda Civil imparten charlas para promover a seguridade e a prevención ao alumnado de quinto e sexto de primaria e da ESO. Realízanse baixo cinco temáticas: riscos en Internet, acoso escolar, bandas xuvenís, drogas e violencia de xénero.

Hoxe celebrouse a primeira das charlas dun ciclo que disfrutarán o alumnado de quinto e sexto de primaria do noso Centro.  O sarxento Dapena da Guardia Civil realizou unha conferencia onde tratou  consecuencias do acoso escolar en quen o sofre, así como a responsabilidade de todos para denuncialo e combatelo.

O próximo xoves 17 de novembro disfrutaremos dunha nova experiencia co tema  “Os riscos de Internet”, co paso da pandemia o uso de Internet incrementouse entre a mocidade e considérase necesario alertar dos riscos que supón o seu uso.