Curso 2013-14

ESA LUS

"ESA LUS"

Xa podedes ver no blog da biblioteca a canción "ESA LUS" que os alumnos e alumnas de Educación Primaria interpretaron para homenaxear ao poeta Xosé María Díaz Castro, autor ao que se lle adicou este ano o Día das Letras Galegas.

ESA LUS

¡¡¡BO TRABALLO!!!

THE ENGLISH THEATRE WEEK

Este curso, e grazas á colaboración do alumnado de 4º de Educación Primaria, celebramos "The English Theatre Week".

Durante tres días na Hora de Ler, todos os alumnos e alumnas do Centro poideron ver aos seus compañeiros representar algunhas das historias dos libros SURPRISE 3 e 4 (Editorial OXFORD) que tanto lles entusiasman.

Podedes ver os videos do seu traballo accedendo ao blog da biblioteca ou consultando a área de Inglés.

surprise 4

Parabéns pola vosa participación!!!

THE ENGLISH THEATRE WEEK

IVª ROMARÍA DAS LETRAS GALEGAS

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Día das Letras Galegas

LIBERA UN POEMA

Achégase o Día das Letras Galegas e, como cada ano, cada curso de Educación Infantil e Primaria "liberan" os seus poemas. Podedes velos entrando no blog da biblioteca.

Lembrade que remataremos esta celebración o venres coa Romaría!!!

libera un poema

DÍA DO LIBRO

23 de abril

DÍA DO LIBRO!!

Como cada ano, celebramos este día con lecturas compartidas e agasallos para todos.

Máis información no blog da biblioteca. Podedes ver as fotos na galería de imaxes.

DÍA DO LIBRO

REPORTAXE DA RTVG SOBRE O NOSO HORTO

Esta reportaxe foi gravada o mércores 19 de marzo, con motivo da plantación de amorodos feita polo alumnado de Educación Infantil