CEIP Ramón de Valenzuela

INSTRUCIÓNS PARA A SOLICITUDE DE COMEDOR CORRESPONDENTE AO CURSO 2021-22

Nos arquivos adxuntos está toda a información relativa á solicitude do servizo complementario de comedor escolar para o vindeiro curso escolar 2021/22.

* As autodeclaracións entregaranse na secretaría do centro entre o 5 e o 8 de xullo en horario de 9:30 a 13:00h.

Festival Fin de Curso 2020/21

A paixase Lendaria e a toponimia do Concello de Silleda

Fai cinco anos, o alumnado do IES Pintor Colmeiro percorreu todos os recunchos do Concello de Silleda na procura dos nomes de cada regato, predio, outeiro ou penedo que tivese unha lenda ou acontecemento histórico asociado. Este inmenso traballo foi merecedor do premio ao  IX Proxecto Didáctico Antonio Fraguas da convocatoria 2014-2015. O resultado final foi a publicación dun libro titulado A paisaxe lendaria e toponímica do Concello de Silleda, que conta cunha versión dixital dos mapas toponímicos xerados onde figuran os topónimos, as lendas, fotografías... Agora, están a achegar toda esa magna información a Galicia Nomeada.

Este traballo foi exposto o noso alumnado de terceiro ciclo de primaria esta mañá, onde puideron disfrutar de primeira mán este enorme proxecto.

O traballo A paisaxe lendaria e toponímica do Concello de Silleda comezou coa impresión dos mapas do plan de ordenación municipal do concello e a súa división en aldeas e lugares. Cada alumno dos participantes levou un anaco do terreo co fin de investigar non só a microtoponimia existente, pois unha parte importante do traballo foi recoller as lendas de tradición oral que estaban relacionadas con cada lugar. Ademais, cada topónimo tiña vinculada a información de recollida (informante, fonética...).

Romaría do Rapaz

Esta mañá o alumnado de 5º e 6º de primaria recibían unha pequena charla informativa de Xesta natureza para invitar a estes cursos a participar na Romaría do rapaz.

A Romaría do Rapaz voltará a Siador o vindeiro domingo día 27, nun formato distinto, con só dúas actividades. Haberá unha carreira de orientación pola mañá e un espectáculo de circo aéreo en horario de tarde.

En canto á carreira, está será a segunda vez que se celebre unha proba deste tipo en Silleda. A proba discorrerá polo entorno de Siador, onde se atopan lugares emblemáticos como a sobreira –unha das ábores senlleiras de Galicia-, ou o pazo de Sestelo. As inscricións para a proba , de balde para os participantes, poden facerse de xeito individual ou en grupo. O prazo está xa aberto e rematará o vindeiro xoves día 24. As persoas ou familias interesadas poden inscribirse a través da web de Xesta Natureza ou ben no propio Concello, chamando ao teléfono 986 580000 (no departamento de Cultura).

Xa pola tarde, ás 19 horas, chegará ao anfiteatro de Siador o espectáculo “Máis alto ainda”, a cargo de Desastronauts, a máis espectacular compañía de aéreos de Galicia.

Os Peregríns de Bandeira

Ca chegada do verán o Proxecto “Facendo o Camiño” chega o seu fín. Un proxecto de Centro que comenzou no mes de setembro e que permitiu o noso alumnado coñecer e descubrir todo o que rodea o Camiño de Santiago (As súas rutas, costumes, monumentos…).

Polo noso concello trascorren 19 Km da Vía da Prata e como colofón ao noso proxecto quixemos percorrer, disfrutar e coidar destes quilómetros da nosa contorna con diferentes etapas onde participaron tódolos cursos.

ED. Infantil Ceip Ramón de Valenzuela - Capela de San Blas

1º e 2º Bandeira - Dornelas

3º, 4º e 5º Foxo - Bandeira

6º Ponte taboada - Castro de Toiriz

5 de Xuño día mundial do Medio Ambiente

No Día Mundial do Medio Ambiente, que se celebra cada ano o 5 de xuño, preténdese sensibilizar á sociedade en todos os temas relacionados co medio ambiente, co coidado da biodiversidade e a súa protección. Tamén ten como meta motivar á poboación (tanto a adultos como a nenos), viva onde viva, sexa no campo ou na cidade, na montaña, nos vales ou na costa, a que conecte coa natureza para coidala e protexela.

Dende o Ceip Ramón de Valenzuela destacamos o papel das familias así como os educadores que xogan un importante papel na educación ambiental, debemos ensinar aos nenos/as da importancia de coidar o medio ambiente, pero tamén o respecto polo resto de seres vivos, a reciclaxe e a reutilización de materiais, a redución da contaminación… Como nos mostran o alumnado de 1º neste pequeno video.

Menú escolar mes de xuño

HORARIO MES DE XUÑO

Lembramos ás familias que o vindeiro MARTES día 1 de xuño cambiará o horario de entrada e saída do colexio.

HORARIO MES DE XUÑO

XORNADA LÉCTIVA DE 9:40h A 14:30h

Apertura de portas para acceso ao colexio 9:30h

COMEDOR DE 14:30h A 15:40h

SAÍDA do alumnado TRANSPORTADO DO CENTRO

15:40h: Empresa Lázara (Piñeiro-Dornerlas-Cira)

Autocares Lázara (Lamela-Cervaña-Moalde)

15:45h: Empresa Cuiña (Chapa-Rellas-Escuadro)

Empresa Cuiña (Chapa-Escuadro)

15:50h: Mombús (Bandeira-Mandúas-Pazos-Abades)

SAÍDA do alumnado NON TRANSPORTADO

Este horario poderá sufrir variación de ata 5 minutos ou máis debido a motivos de organización.

Prégase puntualidade ás familias do alumnado non transportado.

Facendo o camiño

O alumnado de Ed. Infantil durante estas últimas semanas estiveron traballando sobre o Camiño de Santiago.

Deixámosvos unha pequena mostra.