Silleda retoma a escola de familias

A Escola de Familias de Silleda celebra unha nova sesión o próximo día 21 de Xaneiro.Esta sesión terá lugar na Casa dá Xuventude ás 10.30 horas e a ela están convocadas a participar as familias con nenos con idades comprendidas entre os 6 e os 12 anos. A asistencia é gratuíta pero é necesaria inscrición previa. A iniciativa parte da concellaría de Benestar e Educación que dirixe a edila Ángela Troitiño. A actividade busca converterse nun espazo de formación e apoio para as familias con fillos pequenos, preadolescentes e adolescentes. Despois da sesión celebrada en decembro e dirixida a familias con nenos de cero a seis anos, retómase esta actividade cunha nova reunión que leva por título Repensando.

Entre os temas a tratar atópanse os estilos de crianza, hábitos de vida, a igualdade ou a sobrecarga nos tempos. Os interesados poden apuntarse chamando ao departamento de Benestar ao 986 592 037. O 4 de febreiro terá lugar unha segunda parte enfocada ás novas tecnoloxías para finalizar o 4 de marzo, na que baixo o título de Reconstruíndo abordarase a etapa da adolescencia.