Samaín no cole

Remata o Samaín e no cole pasámolo de meeeeeeedo.

Comezamos o día cun pouco de baile ataviados cuns disfraces chulísimos! Graciñas a todas as familias que apostastes pola reutilización e a reciclaxe!

Para entrar no cole non o tivemos nada fácil, agardávanos un pequeno túnel que tivemos que atravesar e descubir: pantasmas, arañas, morcegos e cabazas espectaculares... grazas a moreas ás familias pola súa colaboración para poder ambientar o cole!!

Na hora de lecer tivemos sesión de cine na biblio con entrada libre e... palomitas!

A teacher Nuria organizou uns xogos xeniais sobre Halloween para todo o alumnado.

Grazas a Marta o alumnado de 6º de educación primaria realizou unha escape room na biblio na que tamén colaborou a ANPA. Serían capaces de completar a misión?

E xa para rematar, un menú terrorífico no comedor escolar! Mmmmm, riquísimo!

Queredes ver algunha imaxe do día? Premede aquí.