Axuda máscaras

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade publicou hoxe a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria.

Podedes consultala premendo aquí.

Será beneficiario das máscaras, directamente, o alumnado que recibiu a axuda de material escolar. Nestes casos, o centro encárgase de facer todos os trámites. Por tanto, as familias non é preciso que fagades nada. Nos vindeiros días, canto teñamos máis información,poñerémonos en contacto con vós.

O resto do alumnado que non foi beneficiario por diferentes circunstancias, agás por motivos de renda, debe cubrir os anexos I e II e entregalos no centro dende o 16 ao 27 de novembro.