Mochila viaxeiras en 3º de EP

O curso escolar 2021/2022 o alumnado de  3º curso utilizaron dúas mochilas viaxeiras que foron intercambiadas cada quince días durante todo o curso. O traballo de alumnado queda reflectido nos debuxos que se acompañan nos libros configurados para elo.

As mochilas viaxeiras permiten ao alumnado un préstamo por un período de quince días, para compartir coas familias o contido da mesma. O  contido do material foi escollido pola titora de 3º curso, supervisado pola biblioteca e procurando que teña a maior variedade de textos e formatos para que o alumando poida elixir.

Acompañan a estes materiais “O diario da mochila” no que, tanto os nenos/as como as súas familias, aportan a súa opinión, novas creacións, debuxos, achegas, …, sobre o contido da mochila.

O material que acompaña a mochila do alumando de 3º curso de Educación Primaria foi o seguinte.

1º mochila:

• Lingua Galega:
    “Marcopola,. A illa remeira 1. As orixes”. Ed. Xerais.
  • Lingua Castelá.
    “El planeta tierra”. Ed. Lisba.
  • Revistas:
    Nº 6. “O papagaio”.  Marzo 2021.

2º mochila:

• Lingua Galega:
    Marcopola. A illa remeira 2. Os piratas da Lúa”. Ed. Xerais.
  • Lingua Castelá.
    “La Tierra se calienta”. Ed. Loqueleo.
  • Revistas:
    En principio levaron a mesma revista as dúas mochilas xa que foron traballadas ao mesmo tempo. No mes de marzo, cambiáronse por: Nº 6. “O papagaio”. Marzo 2022.

Coa “Mochila Viaxeira”, procúrase fomentar a interese do alumnado cara a lectura, así como a colaboración nesta fermosa actividade por parte da familia.

Os resultados foron variados, xa que, como é de entender, non a todos os nenos lle gustan as mesmas lecturas nin se atopan motivados do mesmo xeito cara a actividade.

En perspectiva cara a continuidade da actividade, sería necesario pescudar un pouco ao alumnado sobre os gustos de lectura da aula, e procurar orientar a mochila a estes, pero tamén fomentando unha maior abertura cara novas lecturas.