Florencio Delgado Gurriarán, o noso poeta.

Comeza o ano das letras de Florencio, e nós arrincamos con el para darlle unha moi merecida homenaxe a este veciño de Córgomo, que soubo, coma ninguén, cantar á nosa bisbarra, aos seus montes, á súa fala, aos seus viños, ás súas xentes...

No Colexio, e no marco da Biblioteca creativa, estamos a elaborar un mural para celebrar a elección de Florencio coma autor a homenaxear nas letras galegas deste ano.

A nivel académico o noso alumnado vaise embarcar na elaboración dunha wiki sobre a súa vida e obra, e coma material de apoio á súa procura na rede, elaboramos unha pequena web onde recollemos algúns dos enlaces que a estas alturas do ano están fornecendo informacións de relevancia sobre o noso autor.

Se queredes acceder a esta web, podédelo facer dende aquí.

En canto teñamos rematado o noso mural, no que vai participar todo o colexio baixo a dirección do artista Xerardo Estévez,  tamén vos ensinaremos o resultado do noso traballo neste mesmo espazo.

Deica entón, saúde e terra!