Ex-alumnos

Ex-alumn@s do Condesa!

Moit@s d@s nos@s alumn@s andan polo mundo facendo cousas do máis interesante; deportistas de elite, artistas, estudantes prodixiosos.... e a nós gústanos lembralos na nosa páxina.

Aquí poderedes explorar algúns artigos e publicacións sobre algúns deles... evidentemente non todos están aquí, así que se tes información sobre algún ex-alumno fai o favor de comunicar connosco e decontado meterémolo nesta escolma.

Seguímosvos a Pista...

A historia das nosas minas

Christian Barrio, un noso ex-alumno acaba de escribir un libro onde recolle  a súa memoria familiar que se relaciona coa mina de Valborraz, xa que o seu avó foi o último gardián da mina.

Lorena, Top Model do Condesa

Non só temos deportistas e investigadores entre os nosos e as nosas ex-alumn@s, tamén os hai que procuran desenvolver a súa creatividade por outros camiños, como Lorena, que optou polo mundo da moda, e que nestes momentos xa é unha cobizada modelo como podemos ver nesta reportaxe.

Máis éxitos para os nosos ex-alumnos, no deporte e no cine.

Unha vez máis temos o inmenso placer de traer a este espazo a dous exalumnos que andan triunfando, cada un no seu eido de traballo. Raúl Prada que xa nos ten visitado nestas páxinas polos seus éxitos deportivos, volve agora cun ouro no campionato cadete de k-4, e Aitor Ramos recibe numerosos recoñecementos pola súa curta "Escarnio e Maldicir", que alén de ser un seu traballo de fin de grao en Audiovisuais, está recibindo numerosas e valiosas valoracións, que auguran a un gran creador.

Noraboa a ambos os dous.... Seguímosvos a pista!!!

Máis excelencias académicas d@s nos@s ex-alumn@s

Unha vez máis  temos que anunciar o éxito nas probas da EBAU de rapaces e rapazas que pasaron polo noso centro.

É un pracer ver como o xérmolo que contribuímos a crear hai uns anos dá os seus froitos grazas ao esforzo destes campións do estudo.

Os nosos parabén para tod@s el@s.

Ana Pérez Varela, premio Domingo Fontán

Ana Pérez Varela, ex-alumna do noso centro, vén de recibir o premio Domingo Fontán polo seu traballo de investigación «O prateiro compostelán Ricardo Martínez Costoya (1859-1927): Contexto, vida e obra».

Como sempre que o noso ex-alumnado acada estes niveis de excelencia no seu traballo, alegrámonos enormemente, e por iso queremos compartilo aquí neste espazo da nosa Web.

Leticia Gil non se apea do Podium

De novo Leticia Gil volve ocupar un posto de honra na competición de salto de lonxitude.

Non paramos de recoller novas desta nosa ex-alumna, unha campioa do Condesa.

Novos éxitos deportivos de Lucía Herrero

Unha vez máis, e xa estamos afeitos a iso, Lucía Herrero volve subir a un podium. Desta volta gañou a prata no campionato de España de Kárate, demostrando outra vez máis o seu altísimo nivel competitivo.

Deixámovos o recorte da notivia, recollida no xornal "La Región" o pasado día 24 de novembro.

Unha moi forte aperta para esta nosa ex-alumna.

Padexeiros do Condesa ao máis alto nivel

Raúl Prada, campión infantil de España en K4, e xa van 3 medallas no que vai de ano, tal e como recolle o xornal O Sil.

De seguro que teremos que volver recoller nesta sección novos éxitos deste o noso ex-alumno.

Os nosos parabéns para este campión.

Blanca Peral, Campiona xa en 1985

Modesto nos volve a asombrar coas súas pescudas na hemeroteca, e nos trae un artigo dunha ex-alumna do noso colexio, Blanca Peral de Éntoma, campiona galega de cross alá polo ano 1985.

Blanca Peral xa tivo dous fillos no colexio, ou sexa que é ex-alumna e tamén nai de alumnos.

Realmente o artigo paga a pena lelo, e comprobar como teñen cambiado as cousas nisto do deporte feminino.

Blanca Peral by Xoaquín Freixeiro on Scribd