Complementarias

25 de Novembro: non á violencia de Xénero

Hai un par de semanas que fixemos esta andaina contra da violencia de Xénero organizada polo GDR7 entre Pumares e Sobradelo polo Camiño de Inverno, na súa primeira etapa ao entrarmos na Galiza.

Hoxe que imos pendurar no patio cuberto os nosos paraugas morados con mensaxes contra da violencia de xénero, realizados polo noso alumnado, queremo tamén lembrar esta andaina na que o alumnado de 6º curso se comprometeu contra desta pandemia mundial que é a  violencia machista contra das mulleres.

Nós propoñemos esta vacina, educarnos xuntos, en igualdade, compartir proxectos, coñecernos, valorarnos mutuamente... seguro que así desaparecerá esta lacra social que é o uso da forza física contra da metade da humanidade.

Non á violencia de xénero!!!

Festival de nadal

Día da Paz. Temos alguén no noso corazón!

Este ano, a canción que eliximos para cantar no Día da Paz, non é outra que "Eu teño alguén" de María Fumaça. As nenas e os nenos do colexio quixeron traducila ao linguaxe de pictogramas, e veleiquí tedes o resultado.

Primeiros Auxilios

Estes días tivemos unha actividade moi interesante impartida por persoal da Cruz Vermella de Valdeorras sobre primeiros auxilios para o alumnado de 6º.

A actividade foi recollida polo xornal O Sil neste artigo

O alumnado aprendeu moito sobre reanimación e pautas de actuación fronte a emerxencias sanitarias, un coñecemento que pode salvar vidas e que todos e todas deberiamos ter.

Esperemos que nos vindeiros cursos poidamos ter unha continuidade desta actividade que nos parece tan interesante.

artigo do Sil

Charla de Educación Bucodental

14/10/2014 10:15

O alumnado de 1º e 4º de primaria teñen unha charla de 50 minutos sobre saúde bucodental impartida pola hixienista Olga.

Ás 10:15h. será para os 1º

Ás 11:10h. para os 4º

Ambas charlas no Salón de Actos do noso cole.