Acreditación competencias

Logo FP

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, sensible ás necesidades dos traballadores e traballadoras que demandan unha certificación oficial da súa cualificación procede a convocar o proceso de acreditación de competencias profesional adquiridas a través da experiencia laboral para o ano 2017.

Convocadas probas de acceso a ciclos de Formación Profesional

Logo FP

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, convoca probas de acceso a ciclos formativos de grado medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2017.

Consulta este enlace para informarte sobre o tema.

[ACTUALIZADO] Eleccións Consello Escolar novembro 2016: calendario e convocatorias

Eleccións Consello Escolar novembro 2016: calendario e convocatorias

As candidaturas poderán ser presentadas ata as 14:00 horas do día 15 de novembro, na secretaría do centro, cumprimentando o impreso a tal efecto dispoñible na conserxería.

A campaña electoral comprenderá dende o 16 ao 22 de novembro 25 de novembro, ambos días inclusive.

As votacións realizaranse neste IES o día 24 de novembro28 de novembro, segundo:

Eleccións Consello Escolar novembro 2016

Eleccións Consello Escolar novembro-2016.

O sorteo para designación dos membros da Xunta Electoral será o vindeiro venres 28 de outubro ás 11:30 horas.

Para máis información, pode descargar o arquivo adxunto.

Abalar Móbil

Abalar Mobil

O IES de Teis participa no proxecto Abalar Móbil. Este proxecto segundo a Consellería:

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

Neste vídeo expícase o funcionamento da aplicación.

Pais/Nais