ORIENTACIÓN PARA AS FAMILIAS DURANTE ESTES DÍAS DE SUSPENSIÓN DE CLASES

orientailla@yahoo.com

Durante este días nos que non temos clases presenciais o departamento de orientación quere manter as súas portas abertas aínda que sexa dunha forma virtual. Desta forma poderemos manter o contacto vía correo electrónico, poderedes preguntar as vosas dúbidas, comentar as inquedanzas cara o futuro ou mesmo desfogarvos escribindo un mail, que é un exercicio moi bo.

Aquí tamén iremos publicando a información máis importante de cara á vosa orientación.

ACTIVIDADES ADAPTACIÓN CURRICULAR BIOLOXÍA

Aqueles rapaces e rapazas de 1º ESO que tedes material adaptado en BIOLOXÍA debedes rematar tódalas actividades que xa tedes do tema de fungos, moneras e protozoos e logo podedes descargar estar novas pinchando aquí. Según vaiades facendo ou teñades algunha dúbida consultade coa profesora da materia a través do correo aliciabioloxiaillasansimon@gmail.com

Unha vez rematas as tarefas anteriores sería proveitoso que fixérades esquemas sinxelos(premede enriba) que vos axuden a unha memorización máis significativa. Neste seno, é moi importante que fagades varias lecturas do tema para que rodeedes as palabras que non recordades o que significan e buscalas no dicionario, subliñedes con cor vocabulario novo e finalmente fagades os esquemas. Para que comprobedes o que sabedes do tema busqueivos uns exercicios de autoavaliación online (premede no subliñado).

Sorte!!

ACTIVIDADES ADAPTACIÓN CURRICULAR SOCIAIS

ADAPTACIÓN CURRICULAR CSXH

O alumnado con adaptación curricular en ciencias sociais, xeografía e historia tanto decomo ESO, tedes á vosa disposición as actividades a realizar premendo no voso grupo de referencia. A medida que as vaiades facendo, segundo o voso ritmo de aprendizaxe, así como para consultar calquer dúbida, podedes contactar co profesor da materia a través do seguinte enderezo foniredondela@gmail.com

Moito ánimo!!

VÍDEOS TITORIAIS (ADAPTACIÓNS CURRICULARES)

VÍDEOS TITORIAIS

Posto que aínda temos que seguir na casa algún tempo máis polo ben de todos, para aqueles alumn@s con adaptación curricular en matemáticas e lingua castelá de 1º e 2º ESO prepareivos un documento pdf no que podedes atopar por materias e contidos enlaces a vídeos con sinxelas explicacións. Estes vídeos serviranvos de complemento ás actividades que tedes en novos recursos didácticos.

Recordade que tedes á vosa disposición o correo apoioillasansimon@gmail.com para consultarme calquer dúbida.

Deica pronto!!Sorriso

NOVOS RECURSOS AULA DE APOIO (DURANTE O TEMPO SEN CLASES)

NOVOS RECURSOS DIDÁCTICOS!!! (Actualizado)

Para aqueles alumn@s que vaiades rematando as actividades dos caderniños adaptados ou os exercicios de reforzo, déixovos a continuación novos recursos organizados por ámbitos para que elixades os que se vos adecúen (Pinchando sobre cada un deles teredes acceso directo).

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO EXENTO DE FRANCÉS.

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO CON ADAPTACIÓN CURRICULAR EN LINGUA CASTELÁ.

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO CON ADAPTACIÓN CURRICULAR EN MATEMÁTICAS.

• ACTIVIDADES DE COMPRENSIÓN LECTORA.

• ACTIVIDADES DE ATENCIÓN ESTIMULACIÓN COGNITIVA.

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO CON ADAPTACIÓN CURRICULAR EN LINGUA GALEGA

(NOVO, premede aquí)

Lembrarlle aos alumnos que se incorporaron recentemente á aula de apoio que fagan o posible por seguir as indicacións de traballo descritas para o seu grupo de referencia en tódalas materias, agás en castelá e matemáticas que poden realizar as actividades dos ámbitos anteriormente mencionados.

Recordade que tedes á vosa disposición un correo para facerme chegar calquer dificultade de acceso aos diferentes contidos como as dúbidas na resolución das actividades.

apoioillasansimon@gmail.com

EU TAMÉN QUEDO NA CASA!!!

PROPOSTA DE TRABALLO DA AULA DE APOIO DURANTE A INTERRUPCIÓN DAS CLASES

RECURSOS INTERACTIVOS

Aquí poderedes ter acceso a diferentes páxinas web por materias: matemáticas, lingua castelá, lingua galega, inglés e mesmo a algunhas destinadas á aprendizaxe do español (Pinchade aquí)

Só tedes que pinchar en cada enlace e levaravos directamente a resumos básicos de teoría de contidos que estabamos traballando, ou mesmo xa dados, así como a actividades interactivas ou documentos pdf que podedes descargar.

A partir dos resumos de teoría podedes facer algún esquema, nas actividades interactivos xa tedes a corrección de maneira online e os documentos pdf contemplan exercicios similares ós feitos na clase.

Sempre que fagades algún esquema e/ou exercicio podedes consultar as dúbidas a través do correo: apoioillasansimon@gmail.com

Ánimo!!!

PLAN DE ATENCIÓN Á DIVERSIDADE CURSO 18/19

PREMATRÍCULA PARA O CURSO 2019/20

DOCUMENTO DE MATRÍCULA DE 4ºESO

Aconsellamos descargalo (preme no título) para comentalo na casa e tomar unha decisión firme e meditada.

OS SEGUINTE ENLACES SERÁN PARA CUBRIR A PREMATRÍCULA EN TITORÍA !

PREMATRÍCULA PARA OS ALUMNOS/AS QUE VAN CURSAR 3ºESO O VINDEIRO CURSO 2019/20

PREMATRÍCULA PARA OS ALUMNOS/AS QUE VAN CURSAR 4ºESO O VINDEIRO CURSO 2019/20

NOVAS SOBRE AS PROBAS DE ACCESO ÓS CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO CURSO 14/15

Xa non queda nada para a celebración de dita proba que como sabedes será o dia 3 de Xuño de 2015 finalmente no IES de Teis, aqui nos anexos vos deixo toda a información que debedes consultar, antes de nada revisade as listas de admitidos e recordade levar o xustificante que vos deron ó entregar a solicitude xunto co voso DNI ó exame. O día 26 de maio no recreo temos reunión para os que vos presentades.

MOITA SORTE A TODOS