Información sobre reservas de praza para o curso 2024-2025 e proceso de admisión

Todo o alumnado que realizou a reserva ordinaria de praza para 1º ESO para o curso 2024-2025 está admitido no centro. Poderá realizar a matrícula no prazo ordinario.

Pódense consultar as listaxes no taboleiro do Instituto.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN (Para alumnado que non fixo a reserva de praza)

Libros de texto e material para o curso 2023-2024

A continuación podese consultar a listaxe de libros de texto e material para cada curso. Non se debe mercar nada ata setembro, logo de que o alumnado teña as primeiras clases co profesorado.

Axudas de fondo libros e para adquirir material escolar

Resumo dos prazos e o procedemento para presentar as axudas para o fondo solidario de libros de texto (alumnado de 4º ESO) e para adquirir material escolar (todo o alumnado)

Configuración de itinerarios de 4ºESO para o curso 2023-24

Estes son os novos itinerarios para 4ºESO aprobados para o vindeiro curso 2023-24 no IES Illa de San Simón.

Os alumnos de terceiro que promocionen deberán elixir entre un dos tres itinerarios principáis, que xunto coa optatividade incluida en cada un deles pretende ofertar opcións adaptadas para todas as modalidades de bacharelato e módulos de formación profesional.

Becas e axudas para FP, Bacharelato e outras ensinanzas non universitarias

Estimadas familias.

Deixámosvos informacion sobre as becas para estudos de Bacharelato e FP do Ministerio de Educación.

Podedes consultar toda a información na seguinte ligazón:

O prazo para a súa solicitude vai dende o 27 de marzo ata o 17 de maio.

NOVAS DA BIBLIO 2022/23

Benvida

Benvida ao IES  Illa de San Simón

IMPRESO DE XUSTIFICANTE DE FALTAS DE ASISTENCIA (só no caso de ter problemas co abalarmóbil)

NOVAS do CURSO 2022/23Gustame

ÚLTIMA HORA                                (19/05/2022)

FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL

Convocatoria: http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/anunciog0598-020522-0001_gl.pdf

MODIFICACIÓN DA CONCRECIÓN CURRICULAR. CURSO 2021/2022

Directrices sobre o uso das máscaras no ámbito educativo na Comunidade Autónoma de Galicia

PRESENTACIÓN DE INICIO DO CURSO 2021-2022 ÁS FAMILIAS

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL CURSO 2021-2022

OLLO. En 1º ESO, debido á entrada do centro no programa EDIXGAL, non hai libros de texto, pero si material. Podedes consultar a lista completa de libros e material para cada curso nas seguintes ligazóns:

1ºESO             2ºESO             3ºESO             4ºESO

NOTA: Os libros de Bioloxía e Xeoloxía de 3º e 4º ESO agardar a setembro para confirmar a necesidade de compralos.

RADIONDILLA

O formigueiro do Illa

* PRÉSTAMO DE LIBROS DE BIBLIOTECA E MOITO MÁIS NO APARTADO

"NOVAS" DA BIBLIOTECA

* NOVO! SUSCRIBETE Ó NOVO CANAL DE YOUTUBE DA BIBLIOTECA "O MAR DAS PALABRAS"  !!!

* GALICIA LE. A REDE DE BIBLIOTECAS PÚBLICA DE GALICIA ABRE O SEU PRESTAMO DE LIBROS A TODO O MUNDO DURANTE  ESTE TEMPO DE CONFINAMENTO. PREME NESTE ENLACE, REXISTRATE E LE !

MILES DE TÍTULOS EN TODOLOS IDIOMAS !

* Ler algunha das propostas do noso club de lectura "A illa dos libros"

** COMIC "CIENTÍFICAS"

A Fiestra Do Illa

Velaqui vai o noso último número recén saído do forno.

PARA VER AS REVISTAS ANTERIORES PODES ENTRAR NO NOSO BLOG:

Programacións Departamento de Artes curso 2023-24

Nos arquivos adxuntos publícanse as programacións do Departamento de Artes para o presente curso.