Benvida

Benvida ao IES  Illa de San Simón

IMPRESO DE XUSTIFICANTE DE FALTAS DE ASISTENCIA (só no caso de ter problemas co abalarmóbil)

NOVAS do CURSO 2020/21Gustame

ULTIMA HORA                                (04/03/2021)

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓNS

O PRAZO PARA SOLICITAR UNHA PRAZA NO NOSO CENTRO ESTÁ ABERTO ATA O VINDEIRO 22 DE MARZO.

O TRÁMITE DEBE REALIZARSE A TRAVÉS DA SEDE ELECTRÓNICA OU NO PROPIO CENTRO.

TODA A INFORMACIÓN E IMPRESOS NO SEGUINTE ENLACE:

PROTOCOLO PARA OS CENTROS EDUCATIVOS (Versión 31/08/2020)

GUÍA RESUMO FACILITADA POLA XUNTA

PRESENTACIÓN DO CURSO 2020/21

* PRÉSTAMO DE LIBROS DE BIBLIOTECA E MOITO MÁIS NO APARTADO "NOVAS" DA BIBLIOTECA

* NOVO! SUSCRIBETE Ó NOVO CANAL DE YOUTUBE DA BIBLIOTECA "O MAR DAS PALABRAS"  !!!

* GALICIA LE. A REDE DE BIBLIOTECAS PÚBLICA DE GALICIA ABRE O SEU PRESTAMO DE LIBROS A TODO O MUNDO DURANTE  ESTE TEMPO DE CONFINAMENTO. PREME NESTE ENLACE, REXISTRATE E LE !

MILES DE TÍTULOS EN TODOLOS IDIOMAS !

* Ler algunha das propostas do noso club de lectura "A illa dos libros"

** COMIC "CIENTÍFICAS"

* Escoitar o programa especial de RadiOndilla polo 8M que está aquí mesmo:

RADIONDILLA

O formigueiro do Illa

NAVEGA N@ ILLA DE SAN SIMÓN

Un ano máis o departamento de Educación Física do Illa de San Simón, pon en marcha a unidade didáctica de Vela. Actividade dirixida aos alumnos de 3º e 4º.

Unha vez rematadas as sesións teóricas, chega o día máis agardado, mañá luns 25 será o momento de sair a navegar. Ao longo desta semana, esperemos que o tempo axude, os grupos de 3º e 4º da ESO do noso instituto, farán as primeiras prácticas de navegación.

Temos que agradecer a colaboración do Centro Recreativo Cultural de Redondela para poder levar a cabo este proxecto.

Imaxes da clase teórica 4º A C DC         Imaxes da clase teórica 4º B