lingua castelá

LECTURA NA RÚA e DÍA DO LIBRO 2018

O DÍA 20 DE ABRIL celebramos a II Edición de Lectura na Rúa xunto co CEIP Santa Mariña, EEI A Marisma e a Biblioteca de Redondela na Alameda.

Os alumnos de 1º de ESO colaboraron cunha adaptación do conto de "Carapuchiña vermella" e léndolle aos máis pequenos.

DÍA DO LIBRO 2018

Os alumnos de 3º de PMAR fannos algunhas recomendacións de lectura en distintas linguas.

RECITANDO POESÍA

No mes de marzo realizamos unha actividade para preparar a nosa participación en "Lectura na rúa" co Colexio Santa Mariña de Primaria. Os Departamentos de Lingua Castelá( profes Ana e Paula) e Lingua Galega(profe Helena) visitamos o colexio de primaria co noso grupo de 1ºC de ESO e recitamos poemas traballados no Club de Lectura deste ano. Mirade as fotos da actividade compartida.

VISITA Á EXPOSICIÓN DO SCRIPTORIUM

Os alumnos de 3º PMAR foron visitar a exposición do scriptorium medieval no Multiusos da Xunqueira e aprenderon moitas curiosidades sobre a escritura na Idade Media.

SAÍDA AOS MUSEOS DE VALLE-INCLÁN, FUNDACIÓN CAMILO JOSÉ CELA E DUNAS DE CORRUBEDO.

No mes de xuño, os alumnos de Lingua Castelá e Literatura visitaron, acompañados das profesoras Laura Collazo e Paula Espinosa, o museo Valle-Inclán en Vilanova de Arousa e a Fundación de Camilo José Cela en Iria Flavia, Padrón.Pola tarde fomos á praia e vimos as Dunas de Corrubedo. Fermosa paraxe.

ACTIVIDADES DA SEMANA DO LIBRO 2017

A semana do 18 ao 21 de abril fixemos varias actividades para conmemorar o Día do Libro 2017.

A Cartoneira, un taller de encadernación (da Universidade de Vigo) con material de reciclaxe que resultou moi interesante.

Tamén fixemos un taller de haikus e de caligramas en 4º da ESO e 3º PMAR que foi moi ben acollido polos alumnos.

DÍA DO LIBRO 2017