Welcome back to school 2020-2021!

Benvidos outro ano máis ao Illa de San Simón. Esperemos que este curso sexa menos accidentado ca o anterior e que todo transcurra dentro dunha mínima normalidade.

De seguido podedes atopar a Programación Didáctica do Departamento (en versións abreviada e completa)

Este ano, debido ás circunstancias, teremos que estar moi pendentes da Aula Virtual do instituto, para poder estar ao día no que se refire a actividades de clase e tarefas para casa.

Ánimo a tod@s, a coidarse e traballar duro!

The Beatles - I gotta wash my hands

Xa os Beatles falaban do que está a pasar co coronavirus. Se non o credes, mirade este video!

TAREFAS DE ROSE PARA OS DÍAS DE SUSPENSIÓN DE CLASES

Para calquera dúbida contactade directamente conmigo a través de aula virtual.

Grazas

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA “ACOMPÁÑOTE NO CAMIÑO”

O Departamento de Inglés convoca un concurso de fotografía de lugares emblemáticos de Redondela dentro das actividades programadas no Proxecto "Acompáñote no Camiño". Aquí podedes consultar as bases do concurso. Animádevos a participar!

Curso 2019-2020

Welcome back to school! I hope you all had a great summer and a good start at school!

A continuación incluimos información importante sobre distintos aspectos do curso:

- Resumo da Programación didáctica para o curso 2019 - 2020 do Departamento de Inglés, facendo especial referencia aos criterios e instrumentos de avaliación e obxectivos mínimos.

- Programación didáctica completa, incluindo 5 anexos (arquivo comprimido).

Información sobre recuperación da materia de inglés pendente de cursos anteriores. Importante: exame de inglés pendente o día 6 de maio de 2020, ás 16.30 h.

Lista de libros de lectura para o curso 2019 - 2020

A lista de libros de lectura obrigatoria é a mesma que o curso pasado.

Podédesvos dirixir a calquera dos profesores do departamento para calquera dúbida ou consulta sobre o curso. Estaremos encantados de atendervos.

Good luck everybody!!!

LET'S GO TO THE THEATRE!

Last May 10th we had the chance to watch an English play by the Moving On Theatre Company called The end of the beginning. Some of our schoolmates participated (Alberto Estévez, Yago Rúa, Miguel Angel Incio and our old friends Yu and Lorenzo Míguez, now students at IES Pedro Floriani) and we had quite a lot of fun!

See the attached files for more pictures and videos:

Time for the theatre!

Last April 10th we had the chance to watch a play by the Moving On Theatre Company called Fortune's Fool. Some of our students participated and we had quite a lot of fun!

See attached files for more pictures:

Axudas para actividades de formación en inglés

Como cada ano, a Consellería de Educación fixo pública a convocatoria de prazas en actividades de formación en inglés para o verán de 2018. Estas actividades consisten en estancias lingüísticas en residencias de verán en Galicia de dúas semanas de duración. Os interesados poden atopar información sobre estas actividades no taboleiro de anuncios do instituto, preguntando aos profesores de inglés ou na seguinte dirección web: www.edu.xunta.es/axudasle

Animádevos a participar!!!