TAREFAS DE ROSE PARA OS DÍAS DE SUSPENSIÓN DE CLASES

ESTA SEMANA:

TAREFAS 2º ESO SEMANA 15-21 XUÑO

TAREFAS 4º ESO SEMANA 15-21 XUÑO

Para calquera dúbida ou para información sobre todas as tarefas das semanas anteriores, contactade directamente conmigo:    sansimonrosemary@gmail.com

TAREFAS DE SEMANAS ANTERIORES:

TAREFAS 2º ESO

SEMANAS 16-29 MARZO                  SEMANA 30 MARZO-03 ABRIL
SEMANA 13-19 ABRIL                       SEMANA 20-26 ABRIL
SEMANA 27 ABRIL-3 MAIO            SEMANA 4-10 MAIO
SEMANA 11-17 MAIO                        SEMANA 18-24 MAIO
SEMANA 25-31 MAIO                        SEMANA 1-7 XUÑO
SEMANA 8-14 XUÑO                      LIBRO DE LECTURA 2ºESO TERCEIRO TRIMESTRE

TAREFAS 4º ESO

SEMANAS 16-29 MARZO                 SEMANA 30 MARZO-03 ABRIL
SEMANA 13-19 ABRIL                      SEMANA 20-26 ABRIL
SEMANA 27 ABRIL-3 MAIO            SEMANA 4-10 MAIO
SEMANA 11-17 MAIO                       SEMANA 18-24 MAIO
 SEMANA 25-31 MAIO                      SEMANA 1-7 XUÑO
SEMANA 8-14 XUÑO                        LIBRO DE LECTURA  4º ESO TERCEIRO TRIMESTRE

TRABALLOS DE ALUMNOS:

-BIBLIOTECA:https://omardaspalabras.blogspot.com/2020/04/our-library-murals.html

-PROXECTO  ACOMPÁÑOTE NO CAMIÑO:https://www.edu.xunta.gal/centros/iessansimon/node/531

Desexo que teñades todos un bo verán e que, en setembro, continuedes con forza a vosa formación académica.

Coidadevos moito!

Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain.” —Vivian Greene

The Beatles - I gotta wash my hands

Xa os Beatles falaban do que está a pasar co coronavirus. Se non o credes, mirade este video!

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA “ACOMPÁÑOTE NO CAMIÑO”

O Departamento de Inglés convoca un concurso de fotografía de lugares emblemáticos de Redondela dentro das actividades programadas no Proxecto "Acompáñote no Camiño". Aquí podedes consultar as bases do concurso. Animádevos a participar!

Curso 2019-2020

Welcome back to school! I hope you all had a great summer and a good start at school!

A continuación incluimos información importante sobre distintos aspectos do curso:

- Resumo da Programación didáctica para o curso 2019 - 2020 do Departamento de Inglés, facendo especial referencia aos criterios e instrumentos de avaliación e obxectivos mínimos.

- Programación didáctica completa, incluindo 5 anexos (arquivo comprimido).

Información sobre recuperación da materia de inglés pendente de cursos anteriores. Importante: exame de inglés pendente o día 6 de maio de 2020, ás 16.30 h.

Lista de libros de lectura para o curso 2019 - 2020

A lista de libros de lectura obrigatoria é a mesma que o curso pasado.

Podédesvos dirixir a calquera dos profesores do departamento para calquera dúbida ou consulta sobre o curso. Estaremos encantados de atendervos.

Good luck everybody!!!

LET'S GO TO THE THEATRE!

Last May 10th we had the chance to watch an English play by the Moving On Theatre Company called The end of the beginning. Some of our schoolmates participated (Alberto Estévez, Yago Rúa, Miguel Angel Incio and our old friends Yu and Lorenzo Míguez, now students at IES Pedro Floriani) and we had quite a lot of fun!

See the attached files for more pictures and videos:

Time for the theatre!

Last April 10th we had the chance to watch a play by the Moving On Theatre Company called Fortune's Fool. Some of our students participated and we had quite a lot of fun!

See attached files for more pictures:

Axudas para actividades de formación en inglés

Como cada ano, a Consellería de Educación fixo pública a convocatoria de prazas en actividades de formación en inglés para o verán de 2018. Estas actividades consisten en estancias lingüísticas en residencias de verán en Galicia de dúas semanas de duración. Os interesados poden atopar información sobre estas actividades no taboleiro de anuncios do instituto, preguntando aos profesores de inglés ou na seguinte dirección web: www.edu.xunta.es/axudasle

Animádevos a participar!!!

Curso 2018-2019

Welcome back to school! It's great to see you all again after the long summer holidays!

De seguido podedes atopar información sobre distintos aspectos do curso:

- Resumo da Programación didáctica para o curso 2018 - 2019 do Departamento de Inglés, facendo especial referencia aos criterios e instrumentos de avaliación e obxectivos mínimos.

- Programación didáctica completa, incluindo 5 anexos (arquivo comprimido).

- Información sobre recuperación da materia de inglés pendente de cursos anteriores. Importante: exame de inglés pendente o día 9 de maio de 2019, ás 16.30 h.

- Ainda non dispoñemos da lista de libros de lectura obrigatoria para os vindeiros dous cursos. Farémola pública en canto os teñamos elexidos

Para calquera dúbida ou consulta sobre o curso podedes dirixirvos a calquera dos profesores do departamento. Estaremos encantados de atendervos.

Good luck everybody!!!

Lista de libros de lectura para os cursos 2018-2020