Complementarias

RECITANDO POESÍA

No mes de marzo realizamos unha actividade para preparar a nosa participación en "Lectura na rúa" co Colexio Santa Mariña de Primaria. Os Departamentos de Lingua Castelá( profes Ana e Paula) e Lingua Galega(profe Helena) visitamos o colexio de primaria co noso grupo de 1ºC de ESO e recitamos poemas traballados no Club de Lectura deste ano. Mirade as fotos da actividade compartida.

VISITA Á EXPOSICIÓN DO SCRIPTORIUM

Os alumnos de 3º PMAR foron visitar a exposición do scriptorium medieval no Multiusos da Xunqueira e aprenderon moitas curiosidades sobre a escritura na Idade Media.

SAÍDA AOS MUSEOS DE VALLE-INCLÁN, FUNDACIÓN CAMILO JOSÉ CELA E DUNAS DE CORRUBEDO.

No mes de xuño, os alumnos de Lingua Castelá e Literatura visitaron, acompañados das profesoras Laura Collazo e Paula Espinosa, o museo Valle-Inclán en Vilanova de Arousa e a Fundación de Camilo José Cela en Iria Flavia, Padrón.Pola tarde fomos á praia e vimos as Dunas de Corrubedo. Fermosa paraxe.

ENTROIDO 2013

VIDEO - PARTE 1:

VIDEO - PARTE 2:

1ºESO VAI NA GRANXA

07/02/2013 AQUI TEDES AS FOTOS DA VISITA Á GRANXA !!!! (Preme no nariz para ver as fotos)

1ºESO VAI NA GRANXA - 2013