PROGRAMACIÓN DE MATEMÁTICAS 2023/24

LISTADO DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS LOMLE DAS MATERIAS ASIGNADAS AO DEPARTAMENTO DE MATEMÁTICAS

Inclúense, a maiores das distintas programacións de matemáticas, a programación de Ámbito Científico-Tecnolóxico de 3ºESO así como a programación de Economía e Emprendemento de 4ºESO

GALIMATE 2023/24

Un ano mais o departamento de matemáticas organizará na biblioteca a súa semana de retos matemáticos. O GALIMATE 2023-24.

Nestes momentos estamos a planificar os novos xogos así que ... non vos despistedes que de contado damos comezo !!

¡Anímate e ven pola biblioteca!

OLIMPIADA MATEMÁTICA 2022 - 2ºESO !!

Toda a información no seguinte enlace.

ANÍMATE !!!

III CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA "IES ILLA DE SAN SIMÓN" 2020-21

A pesar de estar rematando o curso de forma telemática non queremos faltar á nosa cita anual coa fotografía matemática. Este ano pensamos en fotografar as matematicas de cerca e por eso plantexamos o seguinte reto:

BASES DO CONCURSO

Trabajo de matemáticas para 4ºESO-C (aplicadas)

¡Muy buena semana a todos y todas!

Vamos a cambiar un poco la dinámica para terminar el curso. Os voy a plantear una serie de problemas, con varias opciones cada uno. Deberéis elegir (razonadamente) cual es la correcta. Para ello, recordad incluir todos los cálculos que necesitáis para llegar a la solución en la libreta.

Os recuerdo algunas cosas importantes:

•  El trabajo se enviará el 18 de junio al correo electrónico para su seguimiento por parte del profesor. profematesilla@gmail.com
  •  Se enviarán las soluciones a los alumnos que envíen las tareas el viernes.
  •  La resolución de los ejercicios se hace en el cuaderno, y se deben copiar los enunciados de los mismos. Indica todos los pasos seguidos para resolver el ejercicio.

Trabajo de matemáticas para 1ºESO-A

Trabajo de matemáticas para 2ºESO-B

Trabajo de la semana 4 (14-17 abril)

CONCURSO MATEMÁTICO “O PROBLEMA DO MES”

Problema Do Mes

Como cada ano o departamento de Matemáticas do IES Illa de San Simón organiza o concurso matemático “O problema do mes”, con tres categorías:

• Categoría ALFA: 1º ESO e 2º ESO
  • Categoría BETA: 3º ESO e 4º ESO
  • Categoría GAMMA: COMUNIDADE EDUCATIVA

Todos os meses publicaranse os problemas de cada categoría na páxina web do instituto. Débese facer unha explicación matemática xustificando a resposta dada (non se valorarán aqueles problemas que só presenten o resultado final sen realizar o desenvolvemento).

NOVIDADE

As solucións aos problemas deben entregarse por medio da AV no curso "O PROBLEMA DO MES" (PDM)

Só aquelas persoas que non teñan acceso á AV poderán enviar as solucións por mail: illafotomate@gmail.com

O departamento revisará as solucións presentadas, e publicará unha clasificación mensual das puntuacións en cada categoría e as solucións correctas presentadas.

A puntuación dos problemas será a seguinte:

•  1pto. por participar
  •  5ptos. se a solución é correcta
  •  2ptos. por orixinalidade
  •  2ptos. por presentación

Haberá premios mensuais e un premio final para cada categoría!!!

Anímate e participa!

PDM DE NOVEMBRO

PDM DE DECEMBRO

Cálculo Mental 1.0

Pon a proba a túa mente e fai os cálculos antes de que remate o tempo.

Por cada resposta correcta sumas un punto . Serás quen de rematar a serie ???

WIRIS

Descarga do programa WIRIS. O máis cómodo é baixalo e instalalo pero tamén se pode utilizar a versión "On line"

Descarga os apuntes de WIRIS

Carpeta comprimida coas prácticas nos ficheiros adxuntos