Taboleiro

Reciclaje

Para fomentar o reciclaxe aos alumnos do centro aos profesores ocorreuselles realizar un concurso no que participan todos os alumnos do centro.

O concurso consiste en que en todas as aulas conteñan un contedor para envases, outro para materiais orgánicos e outro para papeis.E tamén terán que ter as aulas limpas e ordenadas xa que unha vez a semana  o profesor encargado da actividade revisa as aulas e evalua o seu estado.

O final de todo o curso os gañadores do primeiro e segundo ciclo recibiran cadansua recompensa.Rindo

Pola contra os alumnos que menos puntos opteñan non tendrán ningún premio.Triste

excursion a Allariz

o vindeiro luns 21 de xuño os alumnos/as de todo o centro irán de excursión de fin de curso a Allaiz(provincia de Ourense)onde visitarán museos,poderan disfrutar do baño nunhas piscinas, unha climatizada e a outra exterior,e tamén gozaran da natureza.

Os alumnos/as  sairán do centro as 09:15 para subir os autobuses e marchar a Allariz.

Unha vez chegados alí verán alguns museos, despois disfrutaran da comida todos xuntos e mais tarde irán a piscina para darse un bo baño antes da volta a casa.

El desfile del alumnado de 4º ESO

o dia 20 de novembro celebrouse na discoteca a Fábrica o desfile do noso colexio. O igual que todolos anos o desfile foi organizado polos alumnos de 4ºeso. Desfilaron a maior parte