Educación física

XVIII CAMPIONATO DE ATLETISMO ILLA DE SAN SIMÓN

Xa está aberto o prazo de inscrición para esta XVIII edición do Campionato de Atletismo.

O prazo de inscrición remata o venres 25...Animádevos!!

Preme na imaxe e accede ao formulario.

formulario

VELA curso 17/18

Un curso máis os nosos alumn@s de 3º e 4º teñen a oportunidade de sair a navegar na Enseada da Illa de San Simón. Unha primeira práctica neste trimestre e a segunda no mes de Maio.

Foto de Pablo Taibo

Preme nos enlaces e accede as imaxes:

Album 4ºA

Album 4ºB (fotógrafos: Pablo Taibo, Manuel Álvarez y Miguel Parada)

BALONCESTO EN CADEIRA DE RODAS

O pasado xoves 28 de setembro, os alumnos de 4º e 2ºC tiveron a oportunidade de coñecer máis de preto o baloncesto en cadeira de rodas. Con motivo da celebración da Copa Galicia de baloncesto adaptado en Redondela, o club AMFIV de Vigo impartíu no pavillón de A Marisma unha clase teórico/práctica para os nosos alumnos. Deste xeito poideron coñecer as peculiaridades do baloncesto en cadeira de rodas, así como outros temas relacionados co día a día das persoas con problemas de movilidade.

Preme aquí e accede ao album de fotos da xornada

XVII CAMPIONATO ATLETISMO ILLA DE SAN SIMÓN

Preparados, listos...xa

Un ano máis, unha nova edición do Campionato de Atletismo Illa de San Simón xa está aquí, Venres 7 de abril. Premendo na imaxe de abaixo poderedes acceder ao formulario de inscrición das probas. Animádevos a batir o "primeiro récord", o da participación, que o ano pasado chegou aos 165 alumn@s. O prazo de inscrición remata o venres 31

Preme na imaxe e accede ao formulario.

Campionato de Atletismo 2016

Xa está en marcha a XVI edición do Campionato de Atletismo IES Illa de San Simón. Para inscribirse só teredes que cubrir o formulario.

Ánimo e sorte a tod@s.

Preme na imaxe.

formulario inscripción

NAVEGA N@ ILLA DE SAN SIMÓN

Un ano máis o departamento de Educación Física do Illa de San Simón, pon en marcha a unidade didáctica de Vela. Actividade dirixida aos alumnos de 3º e 4º.

Unha vez rematadas as sesións teóricas, chega o día máis agardado, mañá luns 25 será o momento de sair a navegar. Ao longo desta semana, esperemos que o tempo axude, os grupos de 3º e 4º da ESO do noso instituto, farán as primeiras prácticas de navegación.

Temos que agradecer a colaboración do Centro Recreativo Cultural de Redondela para poder levar a cabo este proxecto.

Imaxes da clase teórica 4º A C DC         Imaxes da clase teórica 4º B

Tiro con arco no Illa de San Simón

O longo desta pasada semana, os nosos alumnos de 4º da ESO  tiveron a ocasión de ter contacto cunha nova actividade na clase de Educación Física, o Tiro con Arco.

Adestradores do Clube MEIGARCO de Redondela foron os encargados de dinamizar a actividade. Unha pequena introdución teórica antes de pasar a realizar a esperada práctica cos diferentes arcos.

Imaxes dos diferentes grupos.

Clica para 4º A

Clica para 4º B

Clica para 4º C DC

PROGRAMACIÓN EDUCACIÓN FÍSICA

Programación de Educacińo Física con todos los apartados prescriptivos de la Consellería de Educación.

Podemos visualizar los objetivos, los contenidos, criterios de evaluación así como medidas de atención a la diversidad y la contribución de la materia al Plan Lector y lan de Acción Tutorial

Campionato Atletismo 2015

Xa está en marcha o Campionato de Atletismo 2015. Este ano ás inscripcións faránse dende a nosa web.

Clica na imaxe e cubre o formulario...é moi sinselo

form

Podes poñelo en pantalla completa.

Golpes de badminton