HORA DE LER 1º CICLO: “Pescando lecturas”

Textos para a hora de ler de 1º e 2º

"Pescando lecturas"

Como comentaramos o curso pasado, era tempo de darlle unha volta a nosa hora de ler no instituto. Iniciamos novo proxecto lector elaborando “Redes lectoras” para as aulas de 1º ciclo da Eso. Nestas redes incluímos títulos atractivos para o alumnado destas idades e depositámolas nas aulas como recurso para o seu uso ao longo das Horas de Ler.

Cada rede leva un xogo de tarxetas de peixes que agochan preguntas e xogos relacionados coas lecturas que terán que conseguir resolver ao finalizar a avaliación. Trátase dun xogo colectivo, en rede, así que lendo un pouco entre todos serán capaces de acadar o obxectivo. Cada pregunta e xogo que desvelen correctamente permitiralles pescar esa lectura e engadir o peixe correspondente da tarxeta as súas capturas. Veremos que tal se lles deu a faena ao final da avaliación! As bolsas de rede foron elaboradas pola empresa de artesanía galega “Redeiras Illa da Estrela de Corme” e xa veñen de camiño nunha barquiña desde Stoupa.gal... Aquí poderán ir seguindo as capturas realizadas polo noso alumnado. A medida que eles desvelen que obra se esconde tras cada peixe, nós iremos desvelándoas na rede de redes!!!

O noso banco de peixes en "Pescando lecturas"... E na túa clase que? Xa os tedes todos?

Estimadas alumnas e alumnos:

Parece que a nosa hora de ler funciona a perfección, así que parabéns! Pronto seredes auténticas mariñeiras e mariñeiros como Simbad, sempre a procura das miles de aventuras que se agochan nos libros que temos cerca...

Deixámosvos en arquivos adxuntos as ansiadas fotografías do noso banco de peixes, para que vexades así cales vos faltan para completar a colección! Recordarvos que o premio para a clase gañadora de "Pescando lecturas" é unha merendiña ben xeitosa na nosa biblio (si, sabémolo, non se pode comer nin beber na biblioteca pero o esforzo colectivo e continuado e a ilusión ben merecen unha excepción!)

Advertimos que este curso as clases de 1º da ESO están seguindo un bo ritmo de pesca e lectura, así que non vos quededes atrás e aproveitade calquera ratiño para ler!

Un saúdo!

LECTURAS MATEMÁTICAS

Neste enlace atoparedes un blog cunha morea de lectuas, historias e libros con curiosides matemáticas. Son lecturas moi amenas e que poden despertar o gusto pola materia ao tempo que se goza coa lectura. Esperamos sexan do voso agrado.