Escolares

TIC curso 2018/19

O material preciso para o desenvolvemento da materia está a disposición do alumnado na aula virtual do centro:

DÍA DO LIBRO 2019

Con motivo do Día do libro 2019 elaboramos un mural sobre Ida Vitale, a recente Premio Cervantes de Literatura. En 1º ESO fixemos poesías que colgamos na entrada do centro.

LECTURA NA RÚA e DÍA DO LIBRO 2018

O DÍA 20 DE ABRIL celebramos a II Edición de Lectura na Rúa xunto co CEIP Santa Mariña, EEI A Marisma e a Biblioteca de Redondela na Alameda.

Os alumnos de 1º de ESO colaboraron cunha adaptación do conto de "Carapuchiña vermella" e léndolle aos máis pequenos.

DÍA DO LIBRO 2018

Os alumnos de 3º de PMAR fannos algunhas recomendacións de lectura en distintas linguas.

VELA curso 17/18

Un curso máis os nosos alumn@s de 3º e 4º teñen a oportunidade de sair a navegar na Enseada da Illa de San Simón. Unha primeira práctica neste trimestre e a segunda no mes de Maio.

Foto de Pablo Taibo

Preme nos enlaces e accede as imaxes:

Album 4ºA

Album 4ºB (fotógrafos: Pablo Taibo, Manuel Álvarez y Miguel Parada)

ACTIVIDADES DA SEMANA DO LIBRO 2017

A semana do 18 ao 21 de abril fixemos varias actividades para conmemorar o Día do Libro 2017.

A Cartoneira, un taller de encadernación (da Universidade de Vigo) con material de reciclaxe que resultou moi interesante.

Tamén fixemos un taller de haikus e de caligramas en 4º da ESO e 3º PMAR que foi moi ben acollido polos alumnos.

DÍA DO LIBRO 2017

XVII CAMPIONATO ATLETISMO ILLA DE SAN SIMÓN

Preparados, listos...xa

Un ano máis, unha nova edición do Campionato de Atletismo Illa de San Simón xa está aquí, Venres 7 de abril. Premendo na imaxe de abaixo poderedes acceder ao formulario de inscrición das probas. Animádevos a batir o "primeiro récord", o da participación, que o ano pasado chegou aos 165 alumn@s. O prazo de inscrición remata o venres 31

Preme na imaxe e accede ao formulario.