Escolares

CREACIÓN POÉTICA 1º ESO

POESÍA DADAÍSTA

Tipoloxía textual: Banda deseñada

Traballos realizados polos alumnos de 1º ESO A e B.

Bo traballo, rapaces!

Poemas épicos 3º ESO

O alumnado de 3º ESO rematou o mester de juglaría, imitando aos juglares.

Recetas de emociones

Trabajos 1º A

Banda deseñada 1ºESO

Grandes artistas

TRABALLOS DOS ALUMNOS DE 1º ESO

Este ano realizamos traballos de tipoloxía textual durante o curso. Fixemos receitas, elaboramos banda deseñada e anuncios publicitarios. Déixovos unha pequena mostra.

Apicultura

Onte tivemos unha charla da profe Elena Rubio a propósito das actividades do sector primario no Ámbito Sociolingüístico.

Os alumnos de 3º PMAR aprenderon cómo elaboran o mel as abellas, cómo evitar que nos piquen ou cómo organizan a colmena...

Ensinounos colmenas feitas de cortiza, de palla e as de madeira actuais. Tamén probamos o mel de Saxamonde.

DÍA DO LIBRO 2019

Con motivo do Día do libro 2019 elaboramos un mural sobre Ida Vitale, a recente Premio Cervantes de Literatura. En 1º ESO fixemos poesías que colgamos na entrada do centro.

LECTURA NA RÚA e DÍA DO LIBRO 2018

O DÍA 20 DE ABRIL celebramos a II Edición de Lectura na Rúa xunto co CEIP Santa Mariña, EEI A Marisma e a Biblioteca de Redondela na Alameda.

Os alumnos de 1º de ESO colaboraron cunha adaptación do conto de "Carapuchiña vermella" e léndolle aos máis pequenos.

DÍA DO LIBRO 2018

Os alumnos de 3º de PMAR fannos algunhas recomendacións de lectura en distintas linguas.

VELA curso 17/18

Un curso máis os nosos alumn@s de 3º e 4º teñen a oportunidade de sair a navegar na Enseada da Illa de San Simón. Unha primeira práctica neste trimestre e a segunda no mes de Maio.

Foto de Pablo Taibo

Preme nos enlaces e accede as imaxes:

Album 4ºA

Album 4ºB (fotógrafos: Pablo Taibo, Manuel Álvarez y Miguel Parada)